"Oğlak Burcu" yazıyor..

277 5 0
                                    

Şu burç konusu uzunca bir zamandır kafamı kurcalar. Böyle şeylere inanmayı sevmem, çoğu kişi gibi. Ama bazen öyle yorumlar yapıyor ki bu burç yorumcuları (astrolog) bugün neler yaşadığımızı hangi ruh halinde olduğumuzu şıp diye biliveriyor. Acaba bu insanlar bir taktik bulmuş da bize mi söylemiyorlar anlamıyorum. Her neyse olanca saşkınlığımı atlattıktan sonra Oğlak burcuna gelmek isterim. Bu oğlak burçları pek bir duygusal olurmuş. İşin ilginci aynı ayda doğanlar yani aynı burçta olanlar bu özellikleri harfiyen yerine getiriyor. Bu da ayrı bir çekici yanının oluşmasına neden oluyor. Duygusallık dedik; peki nedir bu duygusallık? Duygusallık bana göre bir hissi, ruh halini tam olarak yaşamak kendini o hal ile bağdaştırmak demektir. Duygusal insanları üzmeyin, çünkü bilinki siz aynı hareketi başka bir insana yapsanız duygusal kişiden daha fazla üzülmez,üzülemez çünkü o hissi içinde daha doğrusu kalbinde yaşamıyordur. Böyle bir dezavantajı var duygusallığın. Hiç avantajı yok mu? Var tabii. Mesela birisi size hediye aldı, duygusal kişi o hediyeye o kadar mutlu olur ki mutluluktan gözünden yaş gelir. Olmadık şeylere gülen insanlara halk hep deli diye bakar. Bazı yerlerde tabiî bir şekilde gülünmesi zaten hoş karşılanmaz ama arkadaş ortamında bir şeye durup dururken gülmek herkesin gülmeye hazır olması demektir. Bu neşeli ortamı da hazırlayan duygusal insanlardır tabikide. Oğlak burcu değilim ama duygusalım dediğini duyar gibiyim. Tabiki bu sadece oğlak burcuna özgü bir şey değil. Sadece bu durumu bu burçta fazla rastlanıyor. Senin kalbinde bunu hissetmen zaten seni bir Oğlak yapar. Bunun olayı budur. Oğlak'ın bir diğer özelliği ise "keçi inadı" nın olmasıdır. Bir şeye karar verdiler mi, o illaki olacak demektir. Böyle bir dünya yok desen bile oluşturur bunlar. Yaratıcı zihinlerinin akılları karıştıracak cevapları veya soruları karşı tarafa yönlendirmesi de bunun bariz örneğidir.

Bu yazımda da biraz saçmaladım gibi geldi. Aslında kafamda bir fikir canlanıyor ve onu yazmak için elimden gelen gayreti gösteriyorum beni bu ana kadar okuyan arkadaşların gözlerine sağlık. Umarım ileride daha da sağlam ve düzgün cümlelerle karşınızda olacağım sevgiler,saygılar...

Kurgusal BetimlemelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin