Sabah saat 7 gibi uyandım. Normalde asla bu kadar erken uyanmam, ama bugün Hogwarts'da ki ilk günümdü ve çok heyecanlıydım. Yatağımdan kalkıp banyoya girdim. Kısa bir duşun ardından banyodan çıkıp kıyafetlerimi giydim.
Kıyafetlerimi giydikten sonra bir büyü yardımıyla saçlarımı kuruttum ve açık bıraktım. Dudaklarıma da hafif pembe bir parlatıcı sürdüm. Hazırdım...Odamdan çıkıp aşağı katta olan mutfağa indim. Sirius ve Harry kahvaltı yapıyorlardı.
Veronica: Günaydın.
Sirius: Günaydın canım.
Harry: Günaydın. Seni çağırdık ama duymadın sanırım.
Veronica: Evet duymamışım. Banyodaydım sanırım o sırada.
Harry: Anladım... Eeee heyecanlı mısın?
Veronica: Evet heyecanlıyım. Ama biraz da tedirginim.
Sirius: Neden?
Veronica: Ya eski okulumdaki gibi beni sevmezlerse? dalga geçerlerse?
Harry: Hayır öyle bir şey olmayacak... Hem ben varım yanına kimse senle dalga geçmeye cüret edemez.
Sirius: Hem bakarsın bu okulda güzel arkadaşlıklar edinirsin. Hermione ve Ron'la zaten tanışıyorsun.
Veronica: Sanmıyorum Sirius... Her neyse hadi kahvaltımızı yapalım geç kalmak istemeyiz değil mi?
Önümdeki tabaktan bir şeyler yemeye başlayınca onlarda konuşmadan yemeklerini yemeye başladılar...
<><>
Sirius, Harry ve ben Hogwarts Express'ine gelmiştik. Biraz erken geldiğimiz için fazla kalabalık değildi.
Harry: Bence trene binelim. Birazdan kalabalık başlar.
Veronica: Olur...
Harry ile Sirius'a baktık, Sirius gülümseyerek kollarını açtı. Sirius'a sarıldık.
Sirius: Sizi özleyeceğim çocuklar...
Harry: Bizde seni Sirius.
Bir süre sarıldıktan sonra ayrıldık. Üçümüzün de gözleri dolmuştu.
Sirius: Kendinize iyi bakın. Harry sende kardeşine sahip çık. Sinirlendiğinde neler olabileceğini biliyorsun.
Harry: Merak etme benim gözetimim altında.
Sirius: İyi o zaman. Her neyse trene binin bakalım fazla kalabalık olmadan.
Harry ile Sirius'a el sallayıp trene bindik. ( Arkadaşlar hani Harry Voldemort'un saldırısından sağ çıktığı için büyücülük dünyasında tanınıyor ya biz de az çok tanınıyoruz, çünkü bizde ölmedik. Ve sinirlendiğimizde garip şeyler oluyor ya bunu herkes biliyor.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ɪ ᴍᴀᴅᴇ ᴀ ᴡɪꜱʜ | Draco Malfoy ile hayal et
FanfictionTam o zaman gökyüzündeki parlak yıldıza bakarak bir dilek tuttum. Dilek tutabilmek için yıldızların kaymasına gerek yoktu... Bende herkes gibi normal bir 'insan' olmayı, tuhaf ve benden korkan bakışlara maruz kalmamayı, en önemlisi de bir 'canavar'...