《22》

267 17 32
                                    

Medya çok güzel değil mi 😎

-Naruto-

Gözlerimi tamamen açtığımda iki kaza olduğunu gördüm. Korkuyordum çünkü Sasuke ortalarda yoktu. Başımı hafif yukarı kaldırdığımda gördüklerimi keşke görmeseydim.. Cam kırılmış, Sasuke'nin koltuğuna batmış bir şekilde duruyordu. Umarım Sasuke o kırılmadan önce gitmiştir. Elime telefonumu aldım ve Sasuke'yi aradım.

'Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lü-'

Tanrım kafayı yiyeceğim. Aslında Kurama'ya sorabilirim. Umarım birseyi yoktur.

-•
-•

-Kurama uyuyor musun?

-Ne oldu evlat?

-Sasuke'yi gördün mü?

-Neden ki?

-Şu anda onun koltuğuna batmış bir cam var ve ben o cam ile bakışıyordum da.

-Aslında şu anda onunla bağlantı kuramıyorum

-Bir şey hissedersen seslen tamam mı?

-Tamam ama korkma ona bir şey olmaz

-Biliyorum ama işte..

-Bu hissi bilmeyebilirim ama anlıyorum.

-Saol Kurama

-•
-•
-•

Tanrım nerede olabilir ki diye düşünürken arabanın yanına bir kaç adam gelmeye başladı.

"Efendim iyi misiniz?"

"Bir şeyiniz var mı?"

"Yok teşekkür ederim de burada 1.93 boylarında siyah saçlı birini gördünüz mü?"

"Evet efendim biraz önce kaldırdık neden?"

"Be-Bekleyin nereye kaldırdınız?"

"Ambulansa"

"Tanrım neyi var?"

"Efendim o adamın neyi oluyorsunuz?"

"Eşiyim"

"Oh anladım. Efendim korkmanıza gerek yok sadece birkaç küçük ama derin bir yaralar var"

"Bundan korkmamalı mıyım?"

"Efendim ne kadar korktuğunuzu feromonlarınızdan anlayabiliyorum"

"Ah doğru. Bizi buradan çıkartabilir misiniz?"

"Tabiki"

"Eşim uyanık mı?"

"Sanırım efendim. İsterseniz eşinizin ambulansına gidebilirsiniz. Araba sürmeyi biliyorsanız biz bandajladıktan sonra gidebilirsiniz"

"Anladım teşekkürler"

"Ne demek efendim her zaman"

Keşke bunların hepsi bir rüya olsaydı ama değil..

(Nereden biliyorsun belki yazar hepsini rüya yapıcak? Belki de yapmayacak ;> ehe)

Adam kapıyı açıp Menma'yı kucağına aldı. Bende adamın olduğu taraftan kucağımdaki Sarada ile çıktım. Arabanın karşı tarafındaki ambulansa doğru ilerledim. Ama sanırım bu değildi. Gittiğim ambulansın önünde ağlayan birkaç kişi vardı.

"Efendim iyi misiniz?"

"İyi- *hığk* iyiyiz"

İki adam arkamdan gelirken biri "Efendim bahsettiğiniz kişi burada" dedi ve söylediği ambulansa yöneldim. Elim titriyordu çünkü cidden korkmuştum. Tam içeriye girdiğimde nabız ölçen makine ses çıkarmaya başlamıştı. Ne kadar korkmuştum anlatamam size. Sarada'yı koltuğa bırakıp Sasuke'nin yanına gittim.

Arkadaştan Fazlası | SasuNaru |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin