Nos conocimos

11 0 0
                                    

Alana

După ce mănânc , îmi fac o cafea cu lapte , deși e târziu , cafeaua nu are același efect asupra mea , parcă adormindu-mă în loc să mă trezească . Mă așez pe canapea și îmi pun "Soy peor "  de la Bad Bunny.
Datorită melodiei mă gândesc la fostele mele relații , eșuate total , și îmi vine în minte Ares, nu știu de ce .... Poate îmi place de el ....Doamne ferește ! Aia era! Chiar voiam să fac parte din clișeul "șeful și secretara " sau asistenta , tot "el mismo diablo" (același drac).
Mă sperii de gândurile mele , mă uit la ceas și realizez cât timp pierd gândindu-mă la baliverne în loc să mă gândesc la somn . Somn . Nu bărbați cu accente incitante și excitante , bărbați care sunt exact tipul meu , care mă lovesc cu "brttish-ul" peste buze , de pe buze , peste buze , bărbați inteligenți și cu dublă personalitate . Nu , nu ma gândesc la "ei" , mă pun să dorm.

07:00
Mă ridic din pat , mă îndrept robotic spre baie ca să mă aranjez.  Mă îmbrac în același stil ca și ieri , doar ca numai în negru . Îmi las părul pe spate de data asta și plec pentru a ajunge mai devreme ca să aflu mai multe despre îndatoririle mele că secretara/asistentă .
Cobor din uber și intru în clădire , pașii mă poartă instinctiv către lift , iar după ce încep să urc îmi amintesc de ce am ținut să ajung mai devreme azi . Decid totuși să merg în birou și abia după aceea să o caut pe fata drăguță de ieri pentru a-mi explica mai multe.
Sunt surprinsă să constat că șeful chiulangiu poate să își miște fundul....oh fundul ...și dimineața.  Și nu numai că poate , dar o și face , spre mine . Mă vede , îl văd , vreau să merg , îmi face semn să nu , încerc să vorbesc , mă oprește...
- Ai venit mai devreme azi , îmi zice rânjind
- Voiam să mă interesez despre îndatoririle mele și să lucrez la caz....
Mă opresc din turuit , când îl văd absent și total neinteresat de discursul meu care m-a plictisit și pe mine în timp ce îl spuneam .
- Din cauza cazului am venit și eu mai devreme , zice în timp ce îmi dă o altă mapă .
- Am terminat ieri de scris prima depoziție,  face semn spre mapă,  și voiam să te întreb ce părere ai despre întrebări și totodată să stabilim lista cu martorii pentru proces.
Mă uimește profesionalismul de care debordează , dar și modul neprofesional în care îl urmăresc , auzind ce spune , dar concentrându-mă pe el , pe corp , pe ochi , pe buze , pe brațe , pe piept , pe sub cămașa aia ...
- Tu ce ai în dosarul din mână?
Mă trezesc ...
- Am scris și eu o depoziție și la fel ca dumneavoastră , voiam să vă cer părerea.
Îi dau dosarul , dar nu îl deschide.
- Câți ani ai?
- 27.
- Eu am 30 , nu știu dacă îți par mai în vârsta sau e doar din cauza statului de șef , dar vreau să vorbim de la egal la egal , deschide dosarul , pentru că din ce văd , face o pauză,  își umezește buzele , le umezesc și eu , nu ar fi niciun motiv pentru care să nu te consider așa. Îmi place exprimarea , câteva întrebări le vei regăsi în mapa pe care ți- am dat-o , dar sunt și unele pe care nu le vei regăsi și le vreau în depoziție .
- Bine...
- Ares...
- Ares , am să mă ocup să ajungă unde trebuie...
-  Dosarul cu probe , el se află în biroul meu , de unde nu se mișcă până în ziua procesului , nu vreau labele altora pe munca mea. Tocmai din acest motiv , printre altele, am sugerat să te muți.
În capul meu , "printre altele"...
- Înțeleg , mă mut...
Pleacă el , plec și eu , și mergem împreună , dar parcă despărțiți de oceane , spre biroul lui.
Pun dosarul pe biroul din partea opusă a biroului lui , ca și când Dumnezeu m-a ascultat și mă ajută să păstrez distanța . Ieri când am intrat era doar un birou...Ce sigur era că o să vreau să mă mut...
Îmi scot laptopul din geantă , telefonul și căștile și încep "treaba".

Almas GémelasUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum