☆ Ares
După faza de la restaurant , mă ofer să o duc acasă și tot drumul mă gândesc ce să spun când ajungem . Am noroc că vorbește ea și mă invită înăuntru. Dacă spun nu o să pară că sunt nesimțit, după ce aproape m-am invitat singur , dacă spun da , nu știu ce o să iasă . De obicei așa încep aventurile mele. Decid să mă las în voia sorții și să accept .
Ajungem în apartament și se apucă să facă cafea pentru amândoi. Mă fac comod și merg spre bucătărie pentru a mai vorbi. Nu observ nici un lucru de natură bărbătească și nu pot să mă abțin. Trebuie să știu...O întreb dacă are pe cineva și îmi explică , cu alte cuvinte , bineînțeles, că este la fel de hotărâtă să nu iubească . Nu ai zice despre cineva ca ea că îi place să o ardă "dirty ". Gem necontrolat la gândul că aș putea să o am fără complicații, dar îmi amintesc că nu vreau să mă culc cu secretara . Se întoarce cu spatele permițându-mi să o analizez neobservat.
Picioare lungi , fund , sâni, am mai văzut, dar atașate la un "mister " , așa cum e ea , niciodată. M-am înșelat de la început în privința ei , lăsând modul în care se îmbracă, decent, să îi descrie caracterul. Îmi pune aceeași întrebare și nu pot să cred că îi spun "cu ce mă ocup" în materie de femei . Pur și simplu nu pot să o mint , nu vreau , nu știu ....
Ne așezăm pe canapea și vorbim despre cazul la care lucrăm , nu pot să nu îi simt mirosul de trandafiri , din nou, și ceva din mine face click când o văd cum soarbe din cană...
Închei rapid discuția și mă ridic "val-vârtej " ca să nu fac ceva ce probabil voi regreta . O vreau , dar cum aș mai putea să lucrez cu ea după ce mergem "pe tărâmul fanteziei " împreună ? , cum aș mai privi-o în ședințe fără să mi-o imaginez deasupra mea ? Pur și simplu nu pot. Din nou gândesc de parcă ar depinde doar de mine , dar după felul în care ne-am privit înainte să plec , nu cred că sunt în categoria de "așa nu" . Poate că sunt doar încrezut, dar simt că simte la fel. Plec și mai repede și ajung într-un sfârșit acasă, căci drumul de la ea până sub dușul rece mi s-a părut o veșnicie.☆ Alana
Închid ușa după ce "dispare" ca prin magie și mă îndrept, cu jumătate de simțuri strigând după el și cealaltă imaginându-l deasupra mea , spre dormitor , unde țin un pachet de țigări din care mai fumez când nu pot să îmi controlez pornirile , în principal excitațiile. Nu mai știu de când nu am mai fumat, dar îmi iau o țigară, pe care o aprind , ies din dormitor și merg spre living. Observ cănile pe masă și fără să stau pe gânduri o iau pe a lui . Mă dezbrac în drum spre balcon , rămânând doar în lenjerie intimă și nici măcar frigul de afară nu reușește să mă "stingă ". Beau din cana lui și îl văd din nou cum își mușcă buza , parcă îi simt mirosul . Strâng din dinți când simt în ce stadiu sunt . Îl văd de la balcon cum se urcă în mașină și îmi mușc buza până la sânge.09:00 Swindon , London , U.K
Mă trezesc obosită pentru că nu am putut dormi prea mult. M-am gândit non-stop la el și la noi , și deși nu vreau nimic mai mult pe lumea asta , în momentul ăsta , nu putem să ne-o tragem și după să scriem depoziții împreună. Amândoi suntem playeri, niciunul nu vrea ceva serios și eu nu știu dacă există combinație mai proastă. În plus , nu pot să renunț la locul de muncă pentru "un polvo" , pe care îl voi regreta.
E weekend și profit de el ca să evadez din propria-mi conștiință , făcând lucruri care să îmi ia gândul de la el. Mă hotărăsc că nu vreau neapărat să ies din casă, așa că o sun pe singura mea prietenă, Oriana , și o invit la mine să ne aruncăm în brațele unui serial.
Aceasta acceptă propunerea mea , mai ales că ne vedem numai în weekend datorită locurilor de muncă. Înainte, când eram la facultate reușeam să ne vedem mai des , dar de când am terminat, ea lucrează într-un alt oraș , nu foarte îndepărtat, dar e greu totuși să ne vedem .
Oriana ajunge după câteva zeci de minute și nu apuc să respir de două ori în apropierea ei , că deja suspectează ceva nelalocul lui.
- Mă suni și îmi zici că vrei să ne uităm la seriale după ce nu ne-am văzut o lună și vrei să cred că e doar asta?
- Da , ce altceva să fie?
- Nu știu , dar sigur e ceva ... Nu mi-ai zis nimic despre noul tău job și vreau să începem de acolo.
Mă uit ciudat și nu înțeleg cum a potrivit-o în halul ăsta.
- Aha , deci....e ceva la muncă...Nu-ți place ? Nu-ți place moșul? Se dă la tine?
- Nu e moș...
- Mmm... Îți place de el , obsedato....Începe să râdă isteric.
- Nu îmi place ... îl vreau și simt că mă vrea , dar nu pot pur și simplu să sar pe el , deși nu ai idee de câte ori am vrut. Nu ai idee cum arată....E superb , brunet , cu ochii negri, pătrățele și cu o atitudine intimidantă și sexy în același timp.
Oriana e uimită și pentru câteva minute nu zice nimic , urmând ca mai apoi să mă privească ciudat.
- Nu pot să cred...de ți-ai vedea fața acum...Oh Alana...
- Nu începe cu ale tale , doar pentru că îl vreau nu înseamnă simt mai mult decât atracție fizică...
- Nu încep nimic , doar că se pare că te gândești singură...
- Dacă , într-un Univers paralel , să zicem că ar fi ok să o faci cu el...
-Mă întrebi dacă cred că ar vrea?
- Da
- Sunt aproape sigură că mă vrea și el.
-Atunci , în acest Univers , este aproape imposibil ca doi oameni ca voi să își reziste unul celuilalt...
Oftez
- Să nu îți mai zic că luni mergem împreună în Chester...Avem un caz și abia ieri mi-a zis că e în Chester.
Telefonul acesteia sună ...
Răspunde și vorbește politicos, semn că este de la serviciu.
Închide apelul
- Trebuie să plec , avem o problemă cu un server și se pare că nu poate să aștepte. Îți urez succes în a te abține de la cel mai tare "polvo" din viața ta. Zice , zâmbește și pleacă înainte de a apuca să zic ceva.
Decid să nu îmi închei perioada de relaxare și îmi pun muzică.Creierul meu începe să își facă filme fără ca eu să îi dau voie , la început, ca mai apoi să mă las dusă de val gândindu-mă la el , la mine , la noi doi , goi...
CITEȘTI
Almas Gémelas
Lãng mạnCând două persoane identice din punct de vedere emoțional se întâlnesc , nu pot ignora atracția simțită încă din prima secundă. O consideră doar atât , pură atracție sexuală. Obișnuiți să-și țină sentimentele "în vacanță " , vor avea parte de o su...