☆Ares
Mă trezesc târziu, ca de obicei , mai ales că e weekend. Îmi fac o cafea și decid să muncesc , chiar dacă e weekend, pentru că am de recuperat ...
Printre sutele de hârtii, găsesc depoziția făcută de Alana și mă gândesc din nou la ea . Nu că aș avea nevoie de un motiv ca să mi-o imaginez, doar că se pare că nu vreau să ratez nici o ocazie .
Aseară am fost foarte aproape de a mă lepăda definitiv de profesionalism și a începe să profesez pe masă, pe pat , pe podea , peste ea...ah
Abia m-am abținut și nu știu ce o să fac singur cu ea , la casa mea din Chester .
Decid să mă afund în hârtii pentru tot restul zilei. Duminică trece la fel de repede ca sâmbătă și, luni dimineață , mult spus dimineață, o sun...
Imi răspunde cu o voce joasă și vorbește foarte clar , semn că doar eu eram după somn. Îi spun că o să o iau într-o oră de acasă și, și cam atât pot la ora asta.
Mă ridic repede din pat , mă pregătesc, îmi iau chile și plec.☆Alana
Mă încalț și mă sperii de sonerie , de parcă nu am mai auzit-o . Mă grăbesc să îi deschid , îi fac semn să intre.
- Mai durează? mă întreabă, dar nu cred că vrea neapărat să nu mai dureze.
- Două minute , zic , și îmi iau bagajul din dormitor.
Ai spune că pentru două zile nu ai nevoie de prea multe haine , dar nu pot să nu mă conformez stilului tuturor femeilor de a lua mai multe haine decât au nevoie.
Ies din dormitor cu bagajul în mână și îl găsesc unde l-am lăsat , lângă ușă, dar când mă vede vine spre mine și îmi ia bagajul fără să mă întrebe.
Urcăm în mașină și pornim întâi spre birou , de unde trebuie să luăm dosarul cu tot ce am muncit până azi. Avem mare "noroc" și suntem prinși în trafic o ora și aproape și jumătate....Ajungem la birou și din fericire nu zăbovim prea mult , plecând spre Chester, mai târziu decât ar fi trebuit , dar totuși e încă zi. Nu știu exact , dar drumul nu ar trebui să dureze mai mult de 2-3 ore . După puțin timp , își conectează telefonul la mașină și pune muzică. Pune "Salio el sol" de la Don OmarNu avea de unde să știe, dar melodia asta îmi da o energie ... care mă binedispune instantaneu . Mă ia valul și nu ma pot abține, încep să cânt , cu vocea mea de focă , dar nu pare să îi displacă prea tare și începe să cânte și el , făcându-mă să mă simt prost pentru că are o voce superbă.
După ceva timp îmi fac curaj și pun eu o melodie:
Știe melodia , și cel mai important știe și ce înseamnă versurile , îi place și râde cu subînțeles, sau așa mi se pare . Sincer nu îmi pasă de ce râde atât timp cât o face , și o face așa frumos . Începem să cântăm melodia uitându-ne din când în când unul la celălalt. Nu pot să mă abțin și îmi mușc buza de jos ...☆Ares
După ce o iau de acasă și trecem pe la birou , pornim la drum . Se instalează o tăcere ciudată și decid să pun muzică. Constat că avem aceleași gusturi muzicale și Dintr-odată atmosfera se schimbă și începem să cântăm. E normal să faci astfel de lucruri cu cineva pe care îl cunoști doar de o săptămână? Nu cred , dar nu pot să găsesc un motiv pentru care nu e normal să fac acest lucru cu ea. Parcă o știu de o viață , o viață în care nu am reușit să dezleg misterul în care se scaldă mereu...Îmi place că s-a "rupt" tensiunea dintre noi și că ne simțim bine , dar mă îngrijorează că datorită acestui fapt nu voi mai putea să mă abțin. Nu știu dacă mai vreau. Femeia asta se joacă cu mintea mea fără ca măcar să încerce, sau poate sunt doar eu , neobișnuit fiind să petrec timpul cu o femeie care are și creier , nu doar vagin. Doar pentru că ne place aceeași muzică nu înseamnă că e deșteaptă, îmi dau seama că e deșteaptă doar privind-o în ochi. Acesta e primul lucru pe care îl văd când mă uit la ea , ca e deșteaptă, nu că are un păr superb ,lung, negru , drept , niște ochi căprui cutremurători și un corp perfect , nu ca un fotomodel , ci ca o femeie adevărată. O femeie adevărată rănită în iubire , care acum fuge de orice oportunitate de a simți ceva , orice ... Nu vrea o relație , la fel cum nici eu nu vreau , doar că ei îi e frică să iubească , iar mie îmi e frică să fiu iubit. De fiecare dată când cineva se atașează cu adevărat de mine și încep și eu să mă atașez, fac ceva și stric tot. Nu ma refer la potențiale iubite pe care le îndepărtez, ci la prietenii pe care i-am pierdut și la familia pe care nu am lăsat-o să îmi fie alături mai mult decât era necesar.
După ceva timp, nu știu exact cât, ajungem în Chester, însă mai e ceva de mers până la cabană.
- Cred că am intrat în oraș , am vrut sa te tot întreb, dar am uitat , nu mi-ai zis să rezerv camere la vreun hotel ,deci unde vom sta?
- Am o cabană la câțiva kilometri de centrul orașului , scuză-mă că nu ți-am zis , credeam că am făcut-o ... Dacă nu vrei , putem să mergem la hotel .
- Nu , e în regulă , doar nu o să mă omori , ai nevoie de mine , râde și încep și eu să râd.
Când ajungem este întuneric de-a binelea și sper din tot sufletul să nu fac ceva ce voi regreta , pentru că poate pare o tâmpenie, dar noaptea sunt o altă persoană.☆Alana
Mă ia prin surprindere când îmi zice că o să stăm la el acasă, la o cabană, însă flurii din stomacul meu ,care au apărut imediat cum am auzit despre o cabana în pădure, aveau o părere foarte bună despre ideea de a sta la el acasă. "Cabana" lui , care în niciun caz nu e cabană, e o casă care pare din lemn , cu etaj , care aduce a cabană, în spatele căreia este un lac superb . Nu mă așteptam la asta , la fel cum nu mă așteptam nici să fim chiar singuri .
Mă gândeam că , ca toți bogătașii , are o menajeră, un paznic , ceva , orice..., dar nu. Acest lucru mă sperie în sensul în care nu am încredere în mine , singură cu el la doi metri distanța față de mine , într-o noapte ca asta și în locul ăsta cu care sunt sigură că am avut mai multe fantezii în trecut.
Intrăm în casă, îmi ia bagajul , și urcăm la etaj unde îmi arată camera mea .
- Despachetează , sau fă orice altceva vrei tu ...
- Ok...
- Te strig când e masa gata.
Nu mai zic nimic și mă gândesc ce o să mâncăm , pentru că nu cred că livrează cineva mâncare în pădure. Ar fi prea de tot să se apuce el să gătească. Mă opresc din gândit și merg să fac un duș. După jumătate de oră , cobor și îl găsesc îmbrăcat lejer , cu un șorț pe care scrie "Papi Chulo" și mestecând într-o tigaie . Oare așa face cu toate asistentele? Sau așa fac englezii în general? Mă observă.
- Hei , mai durează puțin, dar dacă ai venit poți să iei loc
- Ce faci?
- Mușchii de vită cu piure de cartofi și sos de vin Porto și încerc să fac o supă crema de legume , dar legumele nu vor să fiarbă.
- Te întrebam ce faci pentru că am crezut că nu văd bine . Pe tine te-au învățat să gătești la Drept ? Râde și zâmbesc și eu încercând să nu mai afișez fața mea de "dată pe spate total" .
- Nu , nu m-au învățat , pentru că așa aș fi știut să fac și desert , dar se pare că nu știu.
- Bun , pentru că desert știu eu să fac ...
- Ești sigură că vrei să faci asta?
- Da , de ce n-aș fi? Tu poți să faci astea și eu nu pot să fac un cheesecake cu căpșune? Măcar atât să pot face .
- Ești alergic la ceva?
- Nu.
- Atunci cheesecake să fie.
Mă apropii de el și încep să mă apuc de treabă , dar mă holbez într-una la el , la cât de bine arată relaxat , un papi chulo care gătește.
Zâmbesc singură ca proasta gândindu-mă la șorțul lui , dar îmi văd de treabă .
Bag prăjitură în cuptor și în același timp el e gata cu supa . Așezăm masa împreună și nu mă lasă să îl ajut să servească , "ordonându-mi" parcă să mă așez. Aduce supa și nu pot să nu mă gândesc la faptul că nu credeam că există astfel de omeni. Oameni sexy și deștepți , care gătesc , nu numai că gătesc , gătesc excepțional. După ce mâncăm și friptura și constat că prăjitură mai durează puțin , își aprinde o țigară și mă privește privindu-l. Deși în mod normal nu fac asta , nu cred că am făcut-o vreodată , îi cer o țigară.
O aprind și revin cu ochii pe el observandu-l la fel de atent la mine , cum sunt și eu la el .
- Credeam că nu fumezi...
- Nu fumez ...,de obicei...
- Ce te face să vrei să schimbi acest obicei acum?
- Tu...
CITEȘTI
Almas Gémelas
RomanceCând două persoane identice din punct de vedere emoțional se întâlnesc , nu pot ignora atracția simțită încă din prima secundă. O consideră doar atât , pură atracție sexuală. Obișnuiți să-și țină sentimentele "în vacanță " , vor avea parte de o su...