Solamente tu y yo

5 1 0
                                    

Vorbesc fără să gândesc și nu pot să cred ce zic . Îmi zâmbește,  dar de data asta nu mai pot să îi zâmbesc înapoi , însă rămân în continuare în aceeași poziție uitându-mă la el.
Se ridică de pe scaun se oprește mai aproape de mine , își mușcă buza și merge spre bucătărie.  Mă lasă cu gura căscată la propriu , bine că nu mă vede.
- Cred că e gata...zice și mă ridic imediat de pe scaun
- Vine acum să mă uit.
Mă duc lângă el și scot ușor prăjitura din cuptor.
- Trebuie să se răcească , spun și merg înapoi în sufragerie . Îmi arunc ochii pe cerul de la mână și nu-mi vine să cred că e aproape miezul nopții. Vine și el și își mai aprinde o țigară , așezându-se .
- La ce oră ne întâlnim mâine cu doamna Clarke?
- La 10:00 AM ar trebui ...
- E cam târziu , ar trebui să mă pun să dorm , spun și plec imediat , lăsându-l singur acoperit de fum de țigară.
Merg în camera și mă arunc pe pat încercând să adorm . Încep să mă gândesc la el și mă ridic din pat . Mi-e foarte cald și mă gândesc să ies afara , pe balcon . Proastă idee , pentru că îl găsesc și pe el pe balconul care se pare că este comun celor doua camere. E din nou cu țigara în mana dreaptă , iar pe cea stângă și-o trece prin păr când mă vede . Mă razem de balustradă la fel ca el și privesc spre lac fără să zic ceva .

☆Ares
După ce ajungem la cabană , mă apuc să pregătesc cina , iar Alana apre destul de repede lângă mine și se oferă să pregătească desertul. Adevărul e că îmi face placere să o văd concentrată în timp ce gătește și sunt sigur că imaginea cu ea în bucătăria mea mă va ajuta în multe momente ulterioare.
După mâncăm ceea ce am gătit eu , pentru că prăjitura ei e încă în cuptor , îmi aprind o țigară. Alana îmi face semn să îi dau și ei una și nu pot să nu o întreb de ce fumează acum ,  dacă nu obișnuiește.  Ce îmi răspunde ne surprinde pe amândoi,  de fapt pe toți trei. Mă ridic de la masă și merg spre cuptor. Îi spun că prăjitura ar putea fi gata și vine repede și o scoate din cuptor . La fel de repede se întoarce în sufragerie , mă întorc și eu , mă întreabă despre întâlnirea de mâine și îmi spune că pleacă la culcare fără să mă lase să mai zic ceva. Mai rămân puțin  cu o altă țigară în mână , apoi merg și eu la culcare. Ce mi-aș dori să pot să dorm , dar nu pot știind că ne desparte doar un perete , că aș putea ajunge în patul ei din doi pași,  ca aș putea să omor această poftă (matar el antojo) acum și aici , fără să știe altcineva , în afara de noi doi . Dar nu pot . Ies pe balcon doar în tricou,  deși e destul de frig . Nu simt niciun frig nimic , ard pe dinăuntru și fumeg pe dinafară. 

Îmi aprind o altă țigară și privesc în gol mai mult decât excitat fizic , sunt excutat și psihic , dacă e posibil . De ce a plecat așa repede oare? Se teme de același lucru de care mă tem și eu? Se teme că nu o să se poată abține.  Clar nu m-aș mai putea abține acum,  cu ajutorul tuturor zeilor și nu aș mai putea să rezist.
Parcă tot universul vrea "un polvo" de la noi și la câteva minute apare și ea la balcon , îmbrăcată doar într-un pulover subțire.  Nu  spune nimic și îmi copiază poziția.
Ce fac? Merg spre ea , mă așez în spatele ei și îi dau părul de pe gât ca să o pot săruta.  O sărut și simt că mă simte și aud cum începe să respire sacadat . Continui să o sărut pana când se întoarce spre mine.
- Nu mai rezist....nu mai pot , Alana... Scoate un sunet asemănător unui suspin.
- Crezi că eu nu m-am săturat să mă opun gândului de a te săruta de care ori îți simt mirosul, prezența și de fiecare dată când adorm gândindu-mă la tine?
- Atunci nu te mai opune , spun și o trag și mai aproape și o sărut ușor. Îmi răspunde la sărut și continuam să ne sărutăm "despacito" până când o apuc de picioare , pe care le pun în jurul meu , așezând-o cu fundul pe balustradă. Începe să mă atingă pe brațe,  pe piept , pe abdomen , în jos , până jos , când simte cât de tare o vreau. Îmi geme în gură și îmi mut mâinile de pe spate , pe coapse , spre interior . Geme din nou și o ridic din nou , de data asta cu destinația camera mea . Nu ajungem până la pat , poposind pe biroul din cameră. O așez pe birou , sărutându-ne la fel de lent . Îmi dă tricoul jos , rupând sărutul și începând să mă sărute pe piept și mângâindu-mă cu unghiile,  de sus în jos, pe abdomen.
Gem mai tare decât mi-aș fi imaginat , o dezbrac repede de pulover și de pantalonii scurți. Îmi desface cureaua și fermoarul , sare de pe birou și mă împinge spre pat , ca mai apoi să se pună pe mine și să mă sărute la fel de încet și dulce .
Imi dă pantalonii jos și nu mai apucă să facă altceva că o prind de mijloc și o pun sub mine . Încep să o explorez , să o sărut pe toată pielea dezgolită , pana când vreau mai mult și o dezbrac de sutien , mai apoi de lenjeria intimă. Mă oprește,  mă dezbracă de tot , mă privește puțin,  apoi își mușcă buza și mă trage peste ea . Începem să ne sărutăm până când nu mai rezistam niciunul.
- Dejame sentirte ( lasă-mă să te simt) , îmi șoptește la ureche și știu că vreau la fel de mult să o simt .
- Dejame tenerte , mami ( lasă-mă să te am ) .
O pătrund încet auzindu-se simultan gemetele noastre care au pus capăt așteptării. Continui să o sărut și să mă mișc încet , apoi mai repede și rup sărutul ca să o pot vedea . Mă aplec din nou și o mușc de gât și mă prinde de după ceafă,  mă trage mai aproape și îmi șoptește la ureche : Ares , mai tare , te rog . O aud , apoi o văd cum zâmbește și mă cuprinde în brațe , pregătindu-se. Mă conformez , dar nu pentru mult timp , pentru că mă împinge și se pune ea deasupra , mă ridic în șezut și continuăm până când terminăm și rămânem îmbrățișați,  respirând greu.






Almas GémelasUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum