Tekrardan merhaba hemen başlıyorum.
________________________
♡ Yazarın ağzından♡
________________________Bir kaç dakika geçmiş ama Berk ile kız konuşmamıştı.
AYBİKE : Berk bu kız kim dedim sana!
X: Eşim bu kız kim asıl
Aybike o lafları duyunca birden öksürmeye başladı. Berk de elini kızın elinden çekti. Aybike'nin omuzlarını yavaşca tutup "İyi mi sin?" dedi. Hemen sonrada arka koltuğa bakıp
" Hayatım arkanda su şişesi olacaktı. Onu verebilir misin?" dedi. Bu sefer Aybike daha çok öksürmeye başladı.Berk hemen su şişesini aldı ve Aybike ye içirdi. Aybike az daha iyi oldu.
BERK: Daha iyimisin? Beni çok korkutun. Aybike evet anlamında kafasını salladı.
AYBİKE: Berk artık bana bu kızın kim olduğunu söyler misin? dedi. Berk tam lafa girecekken kız girdi ve "Merhaba ben Hayat " dedi. Aybike bir anda gülmeye başladı. Sonrada "Berk 'in hayatısın galiba" dedi."Hayır adım Hayat Berk 'in eşiyim" dedi. Aybike bir Berk e baktı bir Hayat a sonrada "Ne zaman evlendin şerefsiz" deyerek Berk e vurmaya başladı. Bu sefer Berk lafa girdi." Ne evlenmesi ben daha çok gencim.Sende hemen yanlış anlıyorsun. Hayat benim orta okuldan arkadaşım. Sen benim baloda eşim olmayınca bende Hayatla eş olmaya karar verdim. Oda beni kırmayıp teklifimi kabul etti." deyince bir anda Aybike'nin yüzü deyişti. Az utanmaya başladı. Sonrada Aybike lafa girdi. "Afedersin Hayat ben yanlış anladım.Özür diliyorum." dedi. Hayata anlayışlı karşıladı ve Berk arabayı çalıştırıp gitmeye başladılar.Yol boyunca Aybike cama kafasını yaslayıp hiç konuşmadı. Baloya varınca hemen
arabadan indi ve balonun olduğu mekana girdi. Arkasından da Hayat ile Berk kolkola girmiş bir şekilde geldiler
____________________________
♡Aybike'nin ağzından ♡
____________________________Hemen bizimkilerin yanına geçtim. Benim arkamdanda Berk ile Hayat denilen o kız geldi. İçimden "Acaba kıskandığımı anlamış mıdır?"diye söylenip duruyordum. Sonrada ah Aybike ah nasıl anlamasın kıza neler dedin.Kesin anlamıştır diyordum.
Bir süre Berk ile birbirimizle bakışıyorduk ki arkamdan biri bana seslendi. "Aybike ne yapıyorsun burada ?" dedi. Bu Tolga 'dan başkası deyildi. Ben sinirli bir şekilde Tolgaya dönüp " Ne var, ne istiyorsun benden?" dedim. "Arkadankaki galiba bize bakıyor ama sen bakma. Çünkü bana sinirli de kendisi" dedi. Ben neden sinirli olduğunu bildiğim için bir şey demedim. Az bir süre geçtiğinden sonra balo başladı.
Müdürümüz Akif Atakul konuşmaya başladı. " Evet çocuklar önce dans şarkıları ile başlayıp sonrada gecelere akacağız.Haydi o zaman ilk dansımız başlasın. " dedi ve Nebahat abla ile dans etmeye başladılar.
İlk Doruk Asiye'yi dans a kaldırdı. Tabi abilerinenden önce izin alarak. Zatten vermek zorunlulardı.Çünkü Ömer kardeşiyle dans ediyordu.Kadir abide en yakın arkadaşıyla.
Ben ise tek başıma oturuyordum.Ne ortalıklarda Tolga vardı ne de Berk dans a kaldıracak bir kişinin olmadığını düşünüp barmen e "Bana bir en ağırından koktey lütfe- " derken arkadan bir ses "Hayır olmasın ona dokunuyor " dedi. Bu Tolga'nın sesiydi.
Galiba Berk Tolga'ya yanlışlıkla sarhoş olduğum günüde anlatmıştı. Tolga yanıma oturdu."Berkle aramız iyiyken bana bazı şeyler anlatmıştı. Galiba o senden hoşlanıyor." dedi. Ben sinirlendim. "Hayır öyle bir şey yok. Senin Berk ve bana yaptığın şeyleri de Berk bana anlattı." dedim. Tolga hiç şaşırmamıştı. Bana sırıtarak "Gerçekten mi? Hiç bilmiyodum. Berk'in her dediğime inanma bence Berk sana yalan söyleye bilir." deyince benim bir aklım karıştı. Barmen de bize bakıyordu. Ben barmene bakarak
" Bana daha demin dediğim gibi ağır bir koktey hazırlayın. Benim yanımda salak insanlar olmayınca bana bir şey olmuyor." dedim ama oan bir sinirle söylemiştim onu. Sonra Tolga ya bakıp "Hadi sende git bana bir şey olmaz olsada Oğulcan var o bana bakar" dedim. Tolga gitti. Barmen kokteyimi getirdi.Bende tam kokteyimi içecekken arkamdan yine bir ses duydum.Bu sefer Tolga deyildi.Berk" Ama tatlım yine benmi taşıyacağım seni hem Oğulcan'da Harika ile mekandan çıktı. Diyerkinler desen hepsi aşk kuşları." deyip yanıma oturdu. " Senin Hayatın nerde? Sen onun yanına gitsene ." dedim. Berk az güldü. " O gitti bir işi varmış. Benimde canım sıkıldı. Bende seni yanlız görünce yanına geleyim dedim." Ben gittiğini duyuca çok sevindim. Bir anda içimden bir ohh çektim.Berk devam etti"Aybike diyorumki herkes dans ediyor bizde mi etsek." Benim bu laftan sonra hiç bir mutsuzluğum kalmamıştı."Olabilir ama beni ısırma . Hani bugün vampirsin ya " dedim. Berk de "Bilmem ama sen o bardaktaki içkiyi bir yudum bile içersen sana ne yapabileceğimi sen bile hatırlayamasın " dedi. Bende içkiyi bıraktım. Berk de az eyilip "Benimle bu dansa eşlik edermisiniz? " dedi.
"Evet" dedim. Sonra da Berk beni elimden tutu. Ben önce çok heyecanlanmıştım ama bana bakım "Kendini bana bırak" deyince azda olsa heycanım gitmişti. Ta ki beni belimden tutup kendine çekene kadar. Gözlerimizi birbirimizden alamıyorduk.Şarkı olarakta Samanyolu şarkısı çalıyordu.Berk ile dans ederken benim bir elim Berk'in omzunda diyeri ilede Berk'in elini tutuyordum. Şarkının,
"Bir şarkısın sen ömür boyu sürecek
Dudaklarımdan yıllarca düşmeyecek"
Kısmınında Berk'in dans ı bitireceğini sandım ama Berk'in yaptığı beni şaşırttı.Berk elimi bıraktı. Sonrada bıraktığı eliyle elimi tuttu ve boynuna tutturdu. Kendiside iki eliyle beni kendine az daha çekip belime sarıldı. Ben daha çok heyecanlanmış tım.Berk de bunu anladı olsa gerek sırıtıyordu.
Ben Berke bakıp " Niye gülüyorsun Berk ? Komik bir şeymi var." Berk daha çok gülmeye başladı. Sonrada "Yanakların al al olmuş. Sen utandın mı yoksa benden." dedi. Ben daha çok utanmıştım.Hemen cevap veremedim. Az bir zaman geçtikten sonra " Senden deyil dans etmekten utandım. Seninle alakası yok. " dedim.
Berk kesin öyledir gibisinden bakıyordu. Hiç inanamamıştı. Sonra "Benimle alakası yok ,öylemi o zaman sana az daha yaklaşsam bir sakıncası olmaz." dedi ve bana az daha yakınlaştı. Artık burunlarımız bile deye bilirdi.Ben yanaklarımın daha çok kızdırdığını Berk'in gülüşünden anlamıştım.Ben az daha dayanamadım.
"Berk şarkıda bitti. Artık otursak mı? Ben yoruldum. Zaten ayağım acıyor bu ayakkabı yüzünden." dedim. Berk ayağıma baktı. Ayağımın topuğundaki az kanı gördü.Benim ayağımı sıkmıştı bu topuklu ayakkabılar ama Berk'e söyleyememiştim. Sonra Berk beni anlayışlı karşılayıp bar mekanına geçtik. Oturduğumuzda Berk bana "Hadi gidelim. Sen burada içki falan içersin sonra seninle uğraşırız." Ben Berke bakarak " Tamam hadi öyle olsun " dedim ve mekandan çıktık.Arabayı Berk az uzağa park etmişti.Benimde ayağım acıdığı için yavaş yavaş yürüyordum. Yandaki bir banka oturduk. Berk ayaklarımın ağrıdığını anladı herhalde ve "ayakkabılarını çıkart" dedi. Bir anda Berk benim ayakkabımı çıkarmaya başladı. Benim "ahh " dediğimi duydumuş herhalde ki daha yavaş bir şekilde ayakkabılarım ın ikisinide çıkardı. Ben ayağa kalktım ki bir anda Berk beni kucağına aldı.Göz göze gelmiştik yine.Berk beni arabaya kadar taşıdı. Arabaya bindik. Berk arabayı sürmeye başladı. Az bir süre geçtikten sonra Berk bir anda"Firenler tutmuyor " dedi. Benim az uykum olduğu için " Ne fireni " dedim. Berk " Firenler tutmuyor Aybike . Bir yere çarpışacağız. "
Bölüm sonu.
Az kısa olmuş olabilir. Hiç moralim yok .İyi günler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERK'İN AYBİK İ
NouvellesBerk ve Aybikenin sahneleri fazlaca az oluyor o yüzden bende kendi hayali sahnelerimi yazmaya karar verdim Umarım beyenirsiniz