O an gökyüzü sinirlendi ve bulutlar bana küstü. Jimin'in gözlerinden akacak yaşlardan önce bulutlar ağlamaya başladı.Herkes evlerine apar topar koşarken ben zaten evimdeydim. Jimin'in gözleri benim evim ama şuan gözleri yerine ayaklarıma bakacak cesaretim vardı.
"Geçirecek az zamanımız kaldı." giderek uzaklaşan hıçkırık sesleri duyduğumda kafamı yerden kaldırdım. Jimin ağlayarak yanımdan uzaklaşıyordu. Büyük adımlarla yanına ulaşıp sırılsıklam bedenine arkadan sarıldım ve yürümesine engel oldum. Ağzımı açmama fırsat vermeden bana küfürler savurmaya başladı. Sinirlenince çok küfür ediyordu.
"Neden ameliyat olmadın neden bunu yapıyorsun? orospu çocuğu" küfürüne karşı iç çektim.
"O kadar param yok aptal! ben senin kadar ünlü değilim çünkü kalbim hasta ve çoğu şeyi yapmama engel bunu biliyorsun." dirseği ile karnıma hafif bir yumruk attı ve kollarımdan sıyrıldı.
"Taehyung acıdı mı?" az önce bana saldıran çocuk sen değilmişsin gibi!
"Acıdı." ağlamaktan kızarmış burnunu çekti ve güldüğümü fark edene kadar karnımı okşadı. Fark ettiğinde gözlerini devirdi.
Yağmur durmuştu ama bedenlerimiz hala sırılsıklamdı , titriyorduk ama bunu önsemsediğimizi söylemek doğru olmaz.
"Taehyung gece yarısı dans gösterim olacak ameliyat paranın ilk taksidi olabilir." kaşlarımı çattığımda yanağıma tokat attı.
"Ölmene mi izin vereyim piç kurusu." sırıttım.
"Bana vurmak alışkanlığın oldu Park Jimin" sinirli yüzü yumuşarken vurduğu yeri öptü.
Jimin gerçekten sinirlenince gözü dönüyordu benim yerimde başka birisi olup onu sinirlendirseydi şuan hastanede olurdu ,tamam biraz abarttım.
Bilmediğimiz sokakları geride bırakıp eve dönmüştük. Kapı ziline bastım , ikimizde titriyorduk. Jungkook kapıyı ellinci çalışımızdan sonra duymuştu.
Kapının açılmasını beklerken olduğumuz yerde üzerimizden damlayan yağmur damlaları ile küçük bir gölcük oluşmuştu.
"Kim o?" jungkook'un delikten bizi görüp dalga geçtiğine yemin edebilirdim.
"Jungkook bebeğim aç biziz." Jimin şaka kaldıracak gibi değildi , hassasdı.Jungkook kapıyı alaylı bir yüz ifadesi ile açtı.
Sırılsıklam ve komik görünüyorduk alaycı tavrı Jimin'in dolu gözlerini fark edince son buldu.
"Jimin bu gerizekalı sana bir şey mi yaptı?"
Sanki ne olduğunu bilmiyor hıyar. Kapıda daha çok oyalanmadan içeri girdik. Evi ıslatmaya başlayınca Jungkook emir verici tonda bağırdı.
"Hemen banyoya gidip sıcak duş alıyorsunuz!" Jimin uysalca kafasını salladı ve banyoya girdi. Olduğum yerde dikilmeye devam ediyordum.
"Taehyung sende girer misin yoksa Jimin'i ben mi yıkayım?" gözlerim sonuna kadar açıldı ve banyoya ışınlandım.
Girdiğimde yerde dizlerini kendine çekmiş sessizce ağlayan ve hala ıslak kıyafetlerinden kurtulmayan Jimin'i görmek kafamı duvarlara vurma isteği yaratıyordu.
"Jimin kalk hadi duş almalıyız yoksa cidden hasta olacaksın." Jimin sesimi duyunca irkildi ve ayağa kalktı.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serçe Parmak (vmin)
FanficDudakları dudaklarımı yakıyordu,öpüşü ondan beklenmeyecek kadar sertleşti dudağımın kanadığını hissedince dudaklarımızı tatlı bir şapırtıyla ayırdı.