Si nici nu stiu de ce m-ai lasat. Mai ales in ideea ca totul mergea atat de bine. Bine, nu era perfect. Nu era nici pe aproape de perfectiune. Stiu...distanta, dezinteresul, faptul ca sunt efectiv un perete cand vine vorba de sentimente...stiu. Dar totusi, ma simt tradata. Defapt, tradata ar fi putin spus. Ma simt jucata pe degete. Da, nu am fost impreuna. Nici pe aproape. Poate ai fost tu prea las ca sa imi spui ce simti, sau eu prea nesimita ca sa-mi dau seama singura. Ce era sa zic? Ca mi-e dor de tine? A, stai, am zis-o. Si tu ce-ai facut in schimb? M-ai lasat in seen 2 mesaje mai tarziu. Si normal, ai asteptat sa-ti bag un double texxting ca sa-ti castigi niste testosteron in plus. Defapt, sa-ti ajunga la nivelul normal, ca sigur erai pe minus. Sun de parca as fi o frustrata. Ei, poate sunt. Mai ales ca se face anul in cateva luni si inca nu pot trece peste tine. De ce? Tu crezi ca stiu? Nici nu-mi mai placi. Deloc. Si totusi, esti tot in inima mea. Si stai acolo. Nu te misti. Dar in realitate, cine stie ce faci. Si cine stie cu cine esti. Sunt geloasa? Sincer, nu. Scarbita, da. De tine? Si de tine, dar mai scarbita sunt de faptul ca inca ma gandesc la tine. Mai ales considerand faptul ca postezi unele chestii la story-uri care intr-o anumita masura ma ranesc. Trebuia sa-mi caut unu' mai tanar ca si crush. Si mai frumos. Ce conteaza faptul ca esti inalt si brunet? Sau amuzant? Sau destept? In aceeasi masura, esti si un nesimtit. O persoana toxica, manipulativa, ugh, teribila. Nu pentru toata lumea, firesc. Dar pentru mine. Esti cum zice Katy Perry: hot 'n cold. N-am mai vorbit de luni de zile. Te-am si blocat de cateva ori. Ti-am scris prima de prea multe ori. Daca nu-mi scrii 'La multi ani' de ziua mea ajungi inapoi acolo. Nici nu-mi mai pasa. Mi-ai frant inima de prea multe ori deja. Nu mai are ce sa fie distrus.
------------
Cum am mai spus, acestea sunt pe baza personala. de la capitol la capitol voi fi tot mai savage. :) promit
CITEȘTI
Mesaje pe care vreau sa le scriu cuiva dar nu pot
RomanceUhm, sunt mai mult plangeri personale. De ce le postez? Poate le gaseste el vreodata, asa random. Si pentru ca sunt frustrata la momentul actual. Scuzati lipsa de diacritice.