Bölüm 3

131 15 1
                                    

Yaz aylarında sabah her zaman aydınlıktır.

Belki de dün şekerleme sırasında biraz uyuduğum ve Fu Yunruo'nun bugün erken kalktığı içindi.

Bebeğe baktı ve uyanmadan önce hafifçe yataktan kalktı.

Yatağın kenarına bir yastık koydu ve dışarı çıktı.

Artık bebek dönemiyor bile ve yatakta uyuyor, bu yüzden düşme endişesi yok.

Fu Yunruo odanın kapısını açık bıraktı ve evin dışındaydı. Daha yeni kahvaltı yapmıştı. Bu süre zarfında bahçeyi temizledi ve bebeğin uyanık olup olmadığını görmek için içeri girdi.

Gerçekten de, o içeri girdikten sonra bebek çoktan uyanmış, yatakta gürültü yapmadan kendini eğlendirmişti.

Fu Yunruo, üç aydan uzun süredir bebeği olan bebeğin bazı alışkanlıklarını da biliyor.

Bebek ne kadar hızlı uyursa uyusun, yanında olmadığı sürece yakında uyanacaktır.

Fu Yunruo gülümsedi ve bebeğe sarıldı, "Günaydın bebeğim! Bugünün bebeği daha da şirin!"

Fu Yunruo yumuşak bir sesle konuştu, bebeği elleri ve ayaklarıyla hızlıca topladı, besledi ve sonra onu bebek arabasına koydu.

En iyi huylu bebeklerden biri, onları her zaman tutmak zorunda kalmamasıdır. Küçük adam sağlam ve uzun süre tuttuktan sonra elleri ağrıyor, bu yüzden onları sık sık bebek arabasına koyar ve yakınlarda kalır. Bebek çok sessiz. Uslu olun ve sorun çıkarmayın.

Fu Yunruo kahvaltıdan sonra bulaşıkları yeni yıkamıştı ve avlunun dışından bir ses duydu, "Ruoruo, orada mısın?"

"Mei Teyze, ben buradayım." Fu Yunruo, ses seviyesinde hafif bir artışla cevap verdi.

Mei Teyze çok geçmeden avluya girdi, gülümsedi ve "Sanırım bu saatte uyuyorsun" dedi.

Fu Yunruo dudaklarını büzdü ve gülümsedi, çok utanmadan.

"Kahvaltı yaptın mı? Yulaf lapası pişirdim."

"Yemek yemek zorundasın, benimle ilgilenmene gerek yok." Mei Teyze sebze tarlalarına baktı ve yürüdü ve "Sebzeleri kurutmak istemiyor musun? Bugün yapacak işim yok" dedi.

May Teyze hardal otlarını çekmek için eğildi.

Fu Yunruo'nun gözleri parladı ve tatlı bir şekilde, "Teşekkürler Mei Teyze!" dedi. Sonra gidip sebzeleri birlikte çizmek üzereydi.

Mei Teyze Fu Yunruo'ya elini sıktı, "Git ve bir sepet al."

Bu yüzden Fu Yunruo bir sepet almak için mutfağa gitti.

İkisi birlikte çalıştılar, bulaşıkları çıkardılar, suyu geçirdiler ve sonra onları mutfağa taşıdılar.

Fu Yunruo hasır şapkayı çıkardı, doğrudan ışığı engellemesine rağmen hala kıpkırmızıydı ama umurunda değildi. Lezzetli olacağını düşünerek terini sildi, motivasyon doluydu.

Mutfakta, Fu Yunruo toprak sobanın önünde oturuyor ve ateşi yakıyordu, Mei Teyze sobanın yanında duruyor, hardal yeşilliklerini kaynar suyla büyük demir tavaya koyuyordu.

Yanında bir bebek arabası var, arkası sobaya dönük, bu yüzden çocuğun üzerine kaynar su sıçraması konusunda endişelenmenize gerek yok.

Bebek Fu Yunruo'ya çok bağlı, onun algı aralığından ayrıldığına dair bir işaret alır almaz, **** gözleri onu kovalayacak.

Gürültülü değil, sadece sana çok sessizce bakıyorum, insanların yumuşadığını hissediyorum ve bebeği yalnız bırakmanın günah olduğunu hissediyorum.

My Son is a Reborn VillainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin