Chi Wen otizme düştü.
Belli ki onu görmezden gelmeye karar vermişti, ama sonunda sık sık onunla oynamak aklına geliyordu.
Gençken bu kadar saf ve gülünç müydü?
Belli ki, çocukken diğer çocukların anne ve babasıyla kovaladığını ve oynadığını gördüğünde, alay etti ve aşağı baktı...
Hafızası olduğu için bir lokma yemek için kendinden büyük çocuklarla kavga eder ve öne geçmek için titreyerek eğlence çemberinde ince buzların üzerinde sürünür.
Daha sonra ünlü olsanız bile adım adım hesaplamanız gerekir.
... Yani hiçbir şey hatırlamadığında, bu kadar basit bir zaman mı oldu?
O hatırlamıyor...
Fu Yun, oğlunun iç düşüncelerinin iniş çıkışlarını bilmiyorsa, oğlu değiştikten sonra, bunu başkalarıyla paylaşmak için sabırsızlanıyordu.
Ertesi sabah erkenden bebeğimi Mei Teyze'nin evine götürdüm. Eve girmeden önce heyecanla "Mei Teyze, bebek ters dönecek!" dedi.
Mei Teyze bahçede çamaşır kuruyordu ve gülümseyerek şöyle dedi: "Ah, bebek ters dönecek! Harika!"
Mei Amca elinde bir yelpazeyle odadan çıktı, "Wen Wen dönecek mi?"
"Evet, Mei Amca." Fu Yunruo gülümseyerek cevap verdi, "Wen Wen dün gece üç kez ileri geri döndü!"
Fu Yunruo merak etti, bebeğin adı zaten belirlenmiş olduğundan, bebeğe popüler bir takma ad demeye gerek yok.
Gelecekte adını Wen Wen olarak değiştirmeye karar verdi.
"Çok şaşırtıcı!" Mei Amca aniden gülümsedi.
Mei Teyze bir bambu hasır çıkardı ve oturma odasının zeminine serdi ve üzerine ince bir battaniye koydu.
Fu Yunruo bebeği nazikçe üzerine koydu ve ardından teşvik etti: "Wen Wen, dön ve büyükanne ve büyükbabana göster."
Mei Amca ve karısı da etrafına toplandı ve mutlu bir şekilde izledi.
Chi Wen yaz hasırına uzandı, sessizce onlara baktı ve tombul parmakları bilinçsizce ağzına tıkıldı.
Rol yapmak istemiyor.
Fu Yunruo tanıdık bir şekilde tombul tombulunu çıkardı, üzerindeki tükürüğü sildi ve ağzını sildi, "Wen Wen ellerini ve ellerini yiyemez!"
Fu Yunruo bir süre ikna oldu ama bebek hala sessizdi ve cevap vermedi.
Mei Teyze bebeğin döndüğünü göremeyince hayal kırıklığına uğradı ama aynı zamanda gülümsedi ve şöyle dedi: "Çocuk hala küçük ve ne diyeceğini anlamıyor. Dönmek istediğinde doğal olarak dönecek. "
"Evet, çocuklar hızlı büyüyor, yakında emekleyip yürüyecekler ve o zaman onları izlemek zorunda kalacaksınız!"
Fu Yunruo gururla konuştu: "Wen Wen çok iyi, çok endişesiz olmalı."
Chi Wen kadının gözlerine baktı, sonra Büyükanne Mei'ye baktı, sonra kol ve bacaklarını vücudunun her yerinde hareket ettirdi ve hızla döndü.
Bu tür şeyler tekrar tekrar doğdu ve dün gece birkaç kez döndükten sonra, daha az çabayla daha hızlı dönmeyi bilerek bu beceride ustaca ustalaştı.
Dönüp yüz üstü yattığı anda kulakları, sanki olağanüstü bir şey yapmış gibi övgü ve övgü sürprizleriyle doldu.
Bu yetişkinleri gerçekten anlamıyorum, bu sadece bir devir ve ne olduğunu bilmiyorum, hareket ettiğinde uzun süre haykıracak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Son is a Reborn Villain
AcakOğlum Yeniden Doğmuş Kötü Adam: Chi Wen'in kısa hayatı inişli çıkışlı geçti. Bir şeyleri hatırlayabildiğinden beri zaten yetimhanede yaşıyor, ailesi olmadan büyüyordu. Daha sonra eğlence sektörüne girdi ve ilk nesil film imparatoru oldu. Ancak sonun...