İkinci gün, Fu Yunruo sıradan kısa kollu pantolon giymişti ve iyi giyimli değildi, ama düz bacakları, şekilsiz bir figürü ve olağanüstü mizacıyla, onlarca dolar değerinde kıyafetler giyiyor gibiydi. Ayarlamak.
Ya da bir çocuk almasına ve bu kadar çok kişinin ona evliliğini gizlice sormasına nasıl aldırış etmezdi? Bir adam böyle güzel bir kızla evlenmekten çok mutludur, kalbinde kin olan muhafazakar büyükler olsa da öz oğullarına engel olamazlar.
Çin Yeni Yılı sırasında birçok bekar genç geri geldi, ancak birçok insan Fu Yunruo'yu gördü. Fu Yunruo birkaç kez dışarı çıkmamış olsa da, görünüşü ve mizacı başkaları tarafından övülebilir ve övülebilir. Bunu kaç kişinin kalbinde taşıdığını bilmiyorum. .
Genel olarak konuşursak, herkes evli olmayan ve hamile ve babası bilinmeyen bir kızı duyduğunda, ilk izlenim kesinlikle çok kötüdür, ancak Fu Yunruo için yaşlı veya genç olsun, hasta hissetmek zordur, çünkü mizacı çok iyidir. ve gözleri berrak ve temiz ve hiç de kötü bir çocuğa benzemiyor.
Gülümsediğinde gülümsemesi çok sıcaktı, bu da insanların bilinçsizce yakınlaşmasına neden oluyordu.
Kısacası, Fu Yunruo çok sevimli bir kız.
O zamanlar hala hamileydiler ve bekar gençler çok fazla düşünmediler, ancak son zamanlarda evi aradılar ve aile üyelerinin onun için birini bulmak için ilahilerini dinlediler. Artık bekar gençler taşınmaya hazırdır. Akrabalar ve aile üyeleri etrafa bakındı ve nefeslerini incelediler. Fu Yunruo başını salladığında, genç bir adamın kör bir randevu için yakında geri döneceği tahmin ediliyor.
Fu Yunruo oğlunu bir askı ile sırtında taşıdı ve çocuğun kıyafetlerini, havlusunu, biberonunu vb. içeren büyük çantayı giydi ve Mei Teyze'nin evine yürüdü.
Geldiğinde Mei'nin avlusunun kapısı açıktı ve Mei Teyze'nin sesini hafifçe duydu.
Kapıya bağırdı ve cevap verdiğinde kapıyı itti.
"Mei Amca, Mei Teyze."
Mei Teyze gülümsedi ve "Ruoruo, buraya gel" dedi. Avludaki nispeten küçük bir eşeği işaret etti. "Şu andan itibaren işten çıkmak için bu eşeğe bineceksin ve sadece geceleri şarj edeceksin."
"Hayır, kendim satın alabilirim, kullanmam için bir iki günlüğüne ödünç alırım."
Fu Yunruo kızardı ve Mei Teyze ona çok yardım etmişti, o zaman neden tekrar eşyalarını almaktan utansın ki?
Üstelik eşeğin ailesi burada nispeten pahalı bir eşya.
"Evde pek ihtiyacımız yok, gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz." Mei Teyze kayıtsızca karıştı.
"Tamam, hadi çabuk gidelim ki yaşlı adam bir daha konuşmasın." Mei Teyze başka bir eşeği hastaneden dışarı itti.
Bu, yan kapıdan ödünç aldığı araba. Fu Yunruo'yu gönderdikten sonra geri dönecek.
"Evet." Fu Yunruo hiçbir şey söylemedi ve iki gün içinde şehre geri dönüp bir eşek satın almaya karar verdi.
İkisi eşeği avlu kapısından dışarı itti ve Mei Teyze birden sordu, "Ah, bebek araban nerede?"
"Ha? Oraya da götürmek ister misin?"
"Tabii, yoksa bütün gün yanında mı taşıyorsun? Yetişkinler yorgun, çocuklar rahatsız."
Fu Yun düşünürse tekrar eve gitti ve arabayı yanına aldı.
Sonra yolda sürdü.
Arabaları çok yavaş sürdü ve Mei Teyze Fu Yunruo'ya yolu tanımayı öğretmek zorunda kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Son is a Reborn Villain
DiversosOğlum Yeniden Doğmuş Kötü Adam: Chi Wen'in kısa hayatı inişli çıkışlı geçti. Bir şeyleri hatırlayabildiğinden beri zaten yetimhanede yaşıyor, ailesi olmadan büyüyordu. Daha sonra eğlence sektörüne girdi ve ilk nesil film imparatoru oldu. Ancak sonun...