Pipi tembam mencuri hati ❤️

26 4 0
                                    

Penerangan jhope sebentar tadi membuatkan para member terdiam buat seketika. " Lagipun, kita kan tengah cuti ni.... So,mungkin kita dapat jaga dia. 
Kita jaga dia sekejap je..... Pliss.... Kesihan aku tengok bayi ni....  Kalau Kene culik tak ke rasa bersalah." Kata kata jhope . Tiba tiba, bayi itu menangis kerana kelaparan. Jhope dengan cepat mendukung bayi tersebut lalu mengambil botol susu bayi itu. Jhope ke ruang tamu sambil mendukung bayi itu. Dia menyuapi bayi itu susu. Botol susu dipegang. Mata bayi itu amat cantik seperti kilauan kristal. Para member pergi ke ruang tamu bersama sama. Mereka melihat jhope sedang menidurkan bayi itu. Botol susu diletakkan di tepi. Para member duduk berdekatan dengan jhope. Jungkook yang berada di sisi jhope mengambil bayi itu secara hati hati kerana bayi itu sudah pun tidur. Jungkook meletakkan bayi itu di atas ribanya. Jungkook tersenyum melihat bayi itu. Pipi gebu , kulit yang amat putih, mata seperti kilauan kristal, dan bibir yang amat comel kerana berwarna pink+merah.
" Kami akan tolong kamu jaga bayi ni. Kita akan jadi appa buat sementara. " Kata Namjoon. Para member bersorak gembira. " Terima kasih semua, Saya amat menghargai jasa kamu. " Kata jhope sambil menangis. Bunyi sorakan itu membuatkan bayi itu tersedar dan menangis. " Olololo.... Comelnya" kata Taehyung. Jin mengangkat bayi itu dan mendukung nya. Jhope kembali gembira.
  

💜💜💜💜💜💜💜🐇 BTS 🐇💜💜💜💜

Pada malamnya, jhope tiba tiba ingin ke tandas, dia melalui bilik Jin untuk ke tandas. Padahal tandas di biliknya ada,tetapi..... Dia dalam keadaan mamai.... Jadi jalan pun dah macam mumia. Selesai sahaja, dia ke dapur untuk minum air, tetapi.... Tiba tiba dia terlihat botol susu. Jadi dia membuat susu untuk bayi itu. Botol susu dibawa ke bilik Jin. Kelihatan bayi itu sudah lama bangun dari tidur, Jhope mengejutkan Jin, tetapi..... Jin tidak bangun. Jhope mengangkat bayi itu dan membawanya ke bilik nya. Meletakkan bayi itu di atas katil dan menyuapi bayi itu susu. Sebelum tidur, dia memikirkan nama bayi itu sambil menukar Pampers bayi itu. " Nama bayi ni....sebab mata berkilau seperti kristal.... Saya bagi nama ...Kris... "Kata jhope. Bayi itu menatap mata Jhope .

Keesokkan harinya.....

" Mana dia??? Alamak... Habislah aku.... Mana dia.... Kat bawah sofa tak de, kat belakang almari takde... Kat mana dia???? " Soal jin kepada diri sendiri.
" Kau cari apa Hyung??? Nak aku tolong carikan tak..??" Jimin tiba tiba muncul dan bertanya . " Haah, kau cari apa??? " Taehyung juga bertanya.

" Aku cari.......... " Matanya melilau mencari sesuatu. " Haa....aku cari ni.... " Mata terkejut.... Sesuatu yang sedang dicarinya telah dijumpai. Dia menunjuk ke arah bayi itu. " Haaaaaaa??? Kenapa tiba tiba dia ada kat sini.... Semalam dia hilang.... " Kata jin dengan ketakutan. Bayi itu menghulurkan tangan nya kepada Jin. Dia mahu Jin mendukungnya. " Nama bayi ni.... Kris...aku bagi... Lepas ni kita kita panggil dia Kris... Aku bagi nama dia Kris sebab mata dia berkilau seperti kristal ..... Setuju????? " Terang Jhope.
" Setuju!!!!!!!!" Semua para member bersorak gembira.

PENULIS : Anggap sahaja gambar ni sebagai bayi Kris ye

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

PENULIS : Anggap sahaja gambar ni sebagai bayi Kris ye.... thanks...

JHOPE appaWhere stories live. Discover now