Vec par dana ni traga ni glasa od Rine. Nakon onog otpustanja, zvala ga je i pisala nu poruke, ali odjednom je prestala. Niko ne zasluzuje da mu se remeti mir, drago mi je da je nema vise. Ili, to ipak govori neka vrsta ljubomore iz mene.
Moje misli prekida snazno lupanje, velikih ulaznih vrata i trcanje kroz kucu stepenicama, do drugog sprata. Uplasila sam se i bez trunke razmisljanja izletela da vidim sta se desava.
Tajler zadihano istrcava uz stepenice i nervozno dolazi do mene.
"DA LI SI TI REKLA, DA LI SI TI OTKRILA?" vikao je i tresao me za ramena.
"O cemu se radi? Sta pricate Vi?" upitala sam zbunjeno.
"ZA NAS... DA LI SI TI OTKRILA? DA NISMO ZAJEDNO, NEGO JE SVE VARKA?" Vikao je kao nikada do sada.
"Ne, nisam ja... sta se desava.. DA LI SE SAZNALO?" Povikala sam shvatajuci ozbiljnost situacije.
"Izvini sto sam vikao na tebe, u svim novinama i na svim televizijama je izaslo kako je nasa veza zapravo lazna, i da si ti moja kucna pomocnica, koja mi glumi devojku." rekao je i ako smo oboje znali da je to istina.
"RINA! Ona je znala, ona je rekla."povikala sam.
"TA KUCKA.. prekrsila je ugovor koji je potpisala, za to ce dobiti tuzbu, i ako cu ja to jos istraziti da bih bio siguran da je ona, a sada moramo se pojaviti kao par u javnosti.Moram smisliti kako da opravdam svoje lazi, opet izvini sto sam te uvukao u sve ovo."
Da, kriv je sto je smislio takvu laz, ali uz njega sam, sta god bilo. Ipak je on bio uz mene kada mi je najvise trebao, a i dalje je."Danas se organizuje modna revija, na koju su pozvane najpoznatije licnosti, bice prepuni novinara, televizija i paparaca... idemo tamo. Nadam se da te ne opterecujem.." rekao je.
Nasmejala sam se i stavila ruku na njegovo rame.
"Uz tebe sam." namignula sam mu nesvesno i samo se odjednom zacrvenela i otrcala u svoju sobu da se spremim.
Cula sam ga kako se nasmejao kada sam se onako zbunila i zacrvenela ispred njega, ali to mi se vecito sa njim desava, navikla sam..
Ulazim u ormar i jurim najlepsu mogucu haljinu i cipele koje mogu da nosim.Napokon posle pola sata bila sam potpuno spremna, a po kucanju na moja vrata, znala sam da je i on.
"Da li si spremna? Mogu li da udjem?" Upitao je.
"Da. Udji!" doviknula sam i stajala ukipljena u mestu ocekujuci njegovu reakciju.Prvo sto se zapravo desilo jeste, da kada sam videla Tajlera, ja sam ostala bez teksta.
"Sandra, prelepa si, kao i uvek.." rekao je, a ja sam i dalje posmatrala njegovo izvajano telo pod belom kosuljom.
"Izgledas lepo Tajlere.." rekla sam gledajuci ga kao da sam opijena.
"Pored tebe takve, ja nisam ni blizu... " nasmejao se i prisao mi.
Prstom mi je prosao kroz duge mindjuse koje su donjim delom dodirivale moj vrat, a ja sam samo stajala i gledala uzivajuci u njegovoj blizini.
Pruzio mi je ruku ispred mene i rekao:" Idemo.." Stavila sam ruku u njegovu i napustili smo vilu.
Misli su mi bile iskljucene. U mojoj glavi jedino je bio njegov parfem i dodir njegove ruke u mojoj.Sedela sam ustogljeno preko puta njega, u crnoj limuzini. Otvorio je sampanjac i ponudio mi je, ali sam odbila. Ne mogu da pijem nista u ovakvoj situaciji. Celo vece treba da glumim da sam sa njim. Volela bih da ne moram da glumim, volela bih da je ovo istina. Kako se priblizavamo modnom studiju, vidim na hiljade novinara, koji trce oko naseg auta, lupaju na prozore, i smetaju nasem prolasku. Nekako smo se dovezli do ulaza i otvorili su nam auto. Prvo je izasao Tajler, a zatim mi je pruzio ruku i pomogao mi da izadjem. Napravila sam veliki smesak na licu i izasla iz auta, pokusavajuci da sve dobro zavaram.
"Da li je istina da Vi zapravo niste u vezi?"
"Sponzorusa!!"
"Cistacica Vam glumi devojku?!"
"Da li su tracevi istiniti?"
"Do kada planirate da zavaravate javnost?!"
......*Napravio se muk i svi su se progurali da vide sta se desava. Nesto neocekivano dalo je odgovor na sva pitanja novina..*
Sta?! Tajlere, ali.... govorim u sebi, dok njegove usne ljube moje i ruke me sve cvrsce obavijaju.
Ne odupirem se, ne zelim da otkrijem nasu laz, zelim ovo..
Svi su ucutali na tren i posmatrali nas. Odjednom milion bliceva sa kamera, prekinulo je nas poljubac i mi smo brzo usli unutra.
Sve se desilo prebrzo.
Sada su zvanicno svi sigurni da smo u vezi.
Sta bih dala da jesmo.
Drzao me je sve vreme za ruku. Cak i kada smo jednog trena kroz nemu tisinu sami, prolazili kroz dugacak hodnik. Osecala sam se kao da sam njegova, njemu pripadam. Cuva me. Kada smo usli u veliku salu, pribio me je uz sebe i pred svima me proveo kao njegovu lutku. Cek, pocinje li da mi smeta ova nasa "veza".
Pocinjem da mislim da me koristi kao igracku, kojom se hvali. Proveo me je kroz celu salu i sa svima upoznao, kao sa svojom "devojkom".
Vec pocinje sve ovo da gubi kontrolu.
Preteruje li on, ili se meni cini?
Seli smo jedno do drugog i posmatrali reviju.
Pribio me je uz sebe, drzao me je za struk, cak i kada niko nije gledao.
Ne znam koliko sam jos u mogucnosti da se pretvaram. Kako da sakrijem ovolika osecanja?Napokon se sve zavrsava i krecemo nazad u vilu. Pored novinara smo prosli, smejuci se jedno drugom kao pravi srecan par. Niko nije znao koliko me sve ovo kida. Nastavila sam da se smejem dok nismo usli u limuzinu. Smeh je nestao i odjednom pogled mi je postao prazan, srce mi je pucalo po savovima. Cutali smo i pogledali se par puta, ali ni rec nismo razmenili.
Cim se auto zaustavio izasla sam i sto sam brze mogla usla u sobu. On je ostao na prvom spratu pricajuci sa nasom kucnom pomocnicom, posto je ona zavrsila za danas.
Skinula sam haljinu i ostala u crnom vesu. Samo sto sam sela i pocela da skidam sminku, nisam ni cula da je usao u moju sobu i da stoji iza mene. Bila sam skoro gola i vec sam postidjeno spustila pogled. Potrcala sam do ormara i uzela crni svileni bademantil.
"Sta radite ovde ovako kasno?"..
YOU ARE READING
IGRAJ ZA MOJE OČI
RomanceNije svacije detinjstvo savrseno i brizno. Njeno je bilo loše, a onda se tako i nastavilo. Kada je imala 16 godina, otac ju je prodao jednom kartelu, i tu nastaje pakao njenog zivota. Muskarci je citav zivot povredjuju, ali da li ce on uspeti da dop...