books

37 11 6
                                    

Oy sınırı dolmadı 2 oy kalmıştı ama ben yine de bölüm atıyım dedim :)

Bu sefer doldurun barii

Bol bol yorum yapın ehe öptümm

Kütüphanede

-"Okulumuza her yıl yeni öğrenciler kayıt yaptırıyor. Sen de gördün. Bu okula kabul edilmek öyle pek kolay değil." dedi ve eliyle para işareti yaptı.

-"İyi bir şey değil mi? Müdür o paralarla okulu daha da geliştirebilir." dedim.

-"Bir düşün bakalım. Sen geldiğinden beri okulda gelişen veya iyi yönde değişen bir şey oldu mu?" dedi. "Tabii müdürü saymazsak, ha bire semirdi de semirdi! Durmadan semirdi!" 

-"Müdürün parasını mı çalacaksın?"

-"Para ona ait değil ki. O para, müdürün öğrencilerden çaldığı para." dedi. Haklıydı aslında, müdür tam bir pislikti ve tüm paraları kendine toplamaktan başka hiçbir şey yapmıyordu. 

-"Planın nedir?" dedim.

-"Müdürün odasında, masanın arkasında büyük bir tablo var. O tablonun arkasında da bir kasa gizli. Anladın değil mi? Ancak bu planın başarılı olmasının tek yolu, kasayı açabilmemiz." May bunu dedikten sonra yanından bir kitap çıkarttı. Kitabı bana doğru uzattı, elime aldım. Kitabın üstünde "Kasa Açmaya Giriş" yazıyordu. May'ye baktım. Bana gülümsüyordu. Bende ona gülümsedim. Beraber kitabı inceledik.

∎∎∎

Terasta

Aşağı bakıyorduk. Bir polis arabası, iki polis ve bizim okuldan bir kadın öğretmen vardı. Öğretmen bir şeyleri işaret ediyordu. May'e döndüm.

-"Polis bütün gün beni takip etti." May bana baktı. Günbatımıydı, esen hafif bir rüzgar vardı. May'in rüzgarda saçları savruluyordu. Çok güzeldi. Bir nefes çektim ve konuşmaya devam ettim. "Plandan vaz mı geçsek?"

-"Planı çok iyi hazırladık."

-"Ama ya yakalanırsak?" dedim. "Başımız büyük belaya girer." 

-"Ne o zaman?" dedi. Duraksadı sonra devam etti: "İyi. Kendim yaparım." 

Ardından arkasını döndü ve yürüdü. Arkamı dönüp yanına koştum. 

-"Dur May." yürümeye devam etti.

-"Neden peşimden geliyorsun?" dedi. "Hani vazgeçmiştik?"

-"Bu işten senin için vazgeçiyorum." dedim. "Yakalanmanı istemiyorum." May yürümeye devam ediyordu. 

-"Ben korkmuyorum. Beni durduramazsın." May'in kolunu tuttum. Kendime döndürdüm. 

-"Dursana." dedim. Sonunda durdu. Bana bakıyordu.

-"Yapacağım." dedim. "Ama tek şartım var... Yakalanırsan, suçu bana atacaksın. Seni ben kandırdım." 

-"Sen..." 

-"Anlaştık mı?" dedim.

-"Hani kaybolup gitmeyeceğimize söz vermiştik?" dedi.

-"Mevzu verdiğimiz sözse... O sözü senin için bozarım." dedim. Saçları savruluyordu. Bana bakmıyordu. "Söz verir misin? Söz ver, tamam mı?" Bana baktı. Yine serçe parmağımı uzattım. Parmağıma bakıyordum. İki eliyle kafamı tuttu ve kaldırdı. Dudaklarıma kapandı. Birkaç saniye öpüştükten sonra kafasını çekti. İnanamıyorum. O da benden hoşlanıyordu..."Tamam." dedi. Ardından konuşmaya devam etti. "Bu gece asıl planı uyguluyoruz." Ben şok içinde ona bakarken konuşuyordu. Onu dinlemekten çok dudaklarına odaklanmıştım. Tekrardan kendi dudaklarımla buluşsun istiyordum. Ardından gözlerimi dudaklarından ayırıp onun gözleriyle buluşturmuştum. Başımı salladım. 

‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾

slmlar dostlar

nasılsınız?

beğeniyor musunuz?

seviyorum siziii

oy vermeyi ve beni takip etmeyi unutmayın!

oy sınırı: 11

Öpüldünüz 💞













together | ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin