♩♪♫♬♭Bölüm Üç/ Drama Kulübü♩♪♫♬♭

43 7 114
                                    

Selaaam aşk bayan karılarım

Medyaya bakın gülüşünü yediğim awww

Bölüm yazıcam ama Miray'ın gitmesini bekliyorum bir iki güne gelirimmm.

Evet o gitti ama sonra ben babaannemlere gittim yazamadım şimdi de bebke bölümü yazıcam hem de iki tane o yüzden bu biraz beklesin

Evet bebke bölümünün birini yazmadım ve annanemlerdeyim :D

Neyse yazmaya çalışayım

İyi okumalar

Bu gün Douma için en özel ve en önemli gündü. Bu gün drama klübünün sahneye çıkma zamanıydı!

Oynayacakları oyun ise renkli gözlü bir çocuğun küçüklüğünden beri tanrı gibi gösterilerek yüceltilmesi ve ardından gelen psikolojik rahatsızlıklar.

Akaza bunun dünyanın en aptal senaryosu olduğunu söylemişti.

Ancak Douma gerçekten heyecanlıydı, herkesin gelmesini ve onu görmesini istiyordu. Özellikle Shinobu'nun...

Bu yüzden sabah erkenden kalktı ve elindeki broşürleri dağıtmak için pahalı mükemmel gacır gacır ve adı pumpy olan arabasına binip önüne gelene dağıtmaya başladı.

♩♪♫♬♭

İkra sabah çantasını sıkıca tutarken gülümsüyordu, Shinazugawa'ların kapısını çalıp beklemeye başladı.

"Kim o?"

"Evin tek premsesi." dedi hülyalı bir tonda gülerek.

Koto Shinazugawa kıkırdayarak boyu ancak yettiği kapıyı açtı, arkasında Shuya'da gülümsüyordu.

"Annen gitti mi?"

"Çoktan."

İkra hemen mutfakta kahvaltı hazırlayan pijamalı Genya'nın sırtına atladı "GÜNAYDIN!"

Genya söverken sesini çıkartmamıştı. Yan tarafta yumurtaları kıran Sanemi'ye döndü.

"Günaydın Sanemiiii."

"Günaydın."

İkra Genya'dan ayrılıp çantasından bir şey çıkartmaya çalışırken Genya söylendi "Yine bok gibi yemeklerini bize mi tattıracaksın?"

"Yoo bu sana değil." dedi İkra.

"Sanemi'ye ohagi yaptım sen ağla."

Sanemi kafasını kaldırıp İkra'nın elindeki saklama kabına parıldayan gözler ile baktı.

♩♪♫♬♭

Hilal bu sabah Defne'yi alma konvoyuna katılamamıştı. Nedenini sorarsanız sabah hasta numarası yapmak ile meşguldü.

Yaklaşık 30 dakika önce:

"Anne çok başım ağrıyor, bu gün okula gitmesem olur mu?"

Bayan Black endişe ile kızına dönüp şöyle bir baktı. Ama Hilal'in hiç şansı yok gibi görünüyordu.

"Baş ağrına rağmen çok enerjik ve dinç görünüyorsun."

"Ya ne alakası var, baş ağrımı belli etmiyorum belki."

"Kızım ben doktorum hani haberin var değil mi?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

♩♪♫Kimetsu No Gakuen / Katılımlı♬♭Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin