Televizor i radio se deru s vjestima , granate padaju , tražim svoju djevojku danpobjegnemo odavde . ' Ella ! ' nemogu je naći , ' Ella !!! ' . Počeo sam da trčim i plačem .... ' Elllllaaaaaaaaaaa ... ' plakao sam i ušao u njenu kuću . No bilo je prekasno ... Našao sam njeno tjelo na podu prekriveno ogromnim kamenom . Derao sam se i plakao . Ovo je kraj . Pomislio sam i vidio njenu majku kako ustaje i plače , pomogao sam joj da ustane . Ustala je i pobjegli smo , putem sam joj rekao da je Ella mrtva . Bacila se na koljena i počela je da viče i plače , pokušao sam je smiriti ali nisam mogao . Rekla je ' Mario ti si je pazio i bio uz nju svaki dan . Sada idi i pusti mene da završim s ovim životom jer nema smisla ' , a ja sam počeo plakati . Onom zamazanom rukom sam obrisao suze primio njenu majku i počeli smo trčati . Moja majka nas je vidjela i brzo pojurila prema nama ne znajući da me tuče ili grli , rekao sam joj da moramo otići . Uzeo sam mobitel iz sobe pojurio van i viknuo ' PAZIII ! ' . Trčali smo i granate su padale kao lude , zašto je rat započeo sad . Baš kad sam htio izaći van s Ellom ? Uvijek mi nesta prekine najbolje trenutke . Sad se sjećam kad je Ella rekla ; ' Eh moj Mario nemaš ti pojima kad ce poceti rat i ubiti nas onako samo bum i nema nas ' . Eh , to se i dogodilo .
Eto , više nmg pisat .
Vote + com - uzv :'D
YOU ARE READING
All things she said .
Teen Fictionovo je priča o jednom decku koji je imao curu koja ga je podsjećala na bivšu . soo ...