Drhtim dok se polako helikopter spušta na tlo koje mi je nedostajalo kao dah. Srce mi lupa i želja mi se stvara u grlu da što prije izađem u udahnem miris prirode, miris mira.
Ovdje sam bila svoja, sto posto Ellenor koja je odgovarala svima i bila slobodna.- Dozvoli mi da ti pomognem. - vrata su se otvorila i gledam u poznato nasmijano lice i srce mi se vine u nebo dok se bacam u njegov zagrljaj.
- Polako Ell. - glasno mi vikne u uho dok me snažno grli oko struka.
- Nedostajao si mi. - tiho mu kažem na uho jer znam da će me čuti, ali kada se glasno režanje prelomi iza mene strahom se trgnem i izvučem iz zagrljaja.- Lucky zar ti nemaš drugi posao? A ne da grliš moju ženu. - Demon se spusti pored mene i snažno me privuče na svoja prsa, vatra polako isijava iz njegovog tijela.
Lucky mu se široko osmjehne i napravi korak prema natrag.
- Ona je moja sestra, ništa više. - podigne ruke u zrak kao da se predaje, Demon se malo opusti kraj mene i okrene se da me pogleda, snažno se ugrizem za jezik da ne prsnem od smijeha, dok Lucky rukom demonstrira pušenje iza Demonovih leđa.
- Lucky na tankom si ledu, pazi da ne propadneš neću te treći put spasiti. - glas mu je pun srdžbe dok se naginje prema meni i nježno utisne usne na moje.
- Daj se makni. - snažno smo gurnuti s mjesta kada Axana pokušava izaći iz helikoptera. - strašno ja bi trebala sjediti dva sata u ovoj kutiji da bi gledala kako se Demon žvali kao tinejdžer. - blago se nasmijem dok ju gledam kako odlazi i nabraja.
- Morate se maknuti jer će uskoro sjetjeti i ostala ekipa, pa možda da to žvaljenje prebacite tamo u kut. - Lucky mi namigne dok se kao veseli dečkić naginje pored Demona i pokazuje mu gdje da me prebaci, veliki osmijeh krasi moje lice, Demon zareži i podigne ruku dok stvara vatrenu kuglu, polako spustim svoj dlan na njegov te zaustavim napad na mog najboljeg prijatelja.
- Dolaziš kasnije, želim da nekog upoznaš? - mijenjam temu dok se okrećem prema Luckyu.
- Ne znam Ell, malo je napeta situacija ali čim budem slobodan sam tvoj.- Onda nećeš više nikada biti slobodan. - još jedno režanje se čuje iza mene i Lucky mi namigne.
- A ljubomornog mutanta. Da li si mu rekla šta smo radili prije nego si otišla?- Šta? - Demon napravi korak opet prema njemu ali tada drugi helikopter brzo naleti nas, gledam kako se polako spušta, Demon me okrene prema sebi i glavu mi položi na rame, pokušava me zaštitit od udara vjetra.
Okrenem glavu u trenutku kada se vrata otvore i Dragon izađe van.
- Dobrodošao u Salavation Daniel. - Lulen izlazi sljedeća i čujem ju kako glasno viče prema Danielu.Onaj trenutak kada je vani i veliki osmijeh krasi njegovo malo lice, srce me zaboli zbog boli i nepravde koju je preživio.
- Trebam malu uslugu? - brzo se okrenem prema Demonu i spustim ruku na njegova prsa.
- Sve što ti srce želi, je tvoje. - srce mi drhti na njegove predivne riječi, dok i dalje kutkom oka pratim Daniela.- Potrebno mi je da nađeš jednog dečka zove se Anthony i treba da ima oko dvanaest godina, on i Daniel su skupa bili kod udomiteljice Violetta Bolt. Spasio je Daniela par puta i želim mu uzvratiti uslugu.
Demon kimne glavom u tom trenu se Danielove malene rukice zagrle moj struk.
- Kakva je bila vožnja?
- Nevjerojatna. - veliki osmijeh je tu i nježno spustim usne i prisloni na njegovo čelo.- Lucky, pripremi auto odmah krećemo, želim tebe Dragon i Frost u lovu. Lulen pomozi Ell da se smjesti u istu kućicu, i Brodi ti spavaš u garaži.
Trgnem se na Demonove riječi i pogledam ga.
- Zašto on spava u istoj kući s mnom? - Demon me pogleda osjećam da mi nešto krije, ali odmahne glavom dok se saginje i nježno me poljubi u usne.
ESTÁS LEYENDO
Demon 🔚🔚🔚🔚
FantasíaEllenor West, ili kako je svi u obitelji Salvation zovu Ell, došla je na sam rub, i dijeli ju jedan mali korak da zauvijek nestane u ponoru. Ali ono na što Ellenor nikada nije računala, je ljubav, ljubav koja osvaja razara i uništava sve ispred sebe...