გამარჯობა მე jungkook ვარ 20წლია დავიბადე სამხრეთ კორეაში ჩემი მშობლები ბიზნესმენები არიან ჩვენ გვაქვს კომპანია უფრო სწორედ კომპანიები, რომელსაც ერთ-ერთს მე ვმართავ, მიყვარს მოგზაურობა თითქმის ნახევარი მსოფლიო შემოვლილი მაქვს თითქმის ყველა ქვეყანაში ნამყოფი ვარ, მაგრამ ერთ ქვეყანაში არ ვყოფილვარ ვიცი რომ პატარა ქვეყანაა და ძალიან ლამაზი ამიტომაც გადავწყვიტე რომ ცოტახანი კომპანია მამაჩემს გადავაბარო და წავიდე საქართველოში იქაურობა დავათვალიერო გამიგია რომ უგემრიელესი საჭმელები აქვთ ქართველ ხალხს. ერთი სული მაქვს ჩავიდე და შევიგრძნო ეს სიამოვნება.
avtoris pov
Jungkook არ თავის ნათქვამა პიროვნება, ჯიუტი ადამიანი ასევე მხიარული, ფლეიბოი, გარყვნილი რომანტიკული და საჭიროების შემთხვევაში ისეთი პიროვნება ხდება რომ. ასე რომ არ ღირს მისი გაბრაზება ასე ვთქვათ მასში ორი პიროვნება ცხოვრობს .
14სთ შემდეგ
როგორც იქნა ჩამოვედი. გამოვედი აეროპორტიდან გავაჩერე ტაქსი და წავედი სასტუმროსკენ, სასტუმროში რომ მივედი ძალიან დაღლილი ვიყავი ფრენამ ძალიან დამღალა ეგრევე დამეძინა 2 საათის შემდეგ შიმშილმა გამაღვიძა ამიტომ გადავწყვიტე გარეთ გავსულიყავი და რამე გემრიელი მეჭამა ბევრი ვიდრე და მივადექი ერთ რესტორანს მივუახლოვდი და გარეთ ისეთი გემრიელი სუნი გამოდიოდა ვინც ამ სუნზე არ შევიდოდა დებილი იქნებოდა.
შევედი დავჯექი მაგიდასთან და ცოტა ხანში მიმტანი მოდის და მეკითხება თუ რას მივირთმევ მაგრამ მე არ მესმის რადგან ქართული არ ვიცი ამიტომ ვთხოვე რომ ინგლისურად თუ შეუძლია საუბარი საბედნიეროდ შეეძლო საუბარი ინგლისურად, შევუკვეთე აჭარული ხაჭაპური 5 წუთში გამოაქვს მიმტანს ოღონდ იმ მიმტანს არა ვინც წინაზე იყო ამჯერად სხვა მოდის ისეთი ლამაზია რომ თვალს ვერ მოწყვეტ ისეთი ლამაზი სხეული აქვს ისეთი გამოყვანილი წელი სავსე მკერდი აქამდე ასეთი გოგო არ მენახა თვალი ის მოიწევს ჩემსკენ ნელნელა ხაჭაპურს დებს მაგიდაზე და მე ისევ ვუყურებ მას მის სავსე მკერდს ის უეცრად ტრიალდება ჩემსკენ და ამჩნევს ჩემს მზერას როგორ ვათვალიერებ მისი სხეულის თვითვეულ კუთხეს მაგრამ ჩემდა გასაკვირად არაფერს მეუბნება და უკან ბრუნდება და ამ დროს დავინახე მისი შესანიშნავი საჯდომი.ვსო ჩემი იქნები მე შენ დაგეუფლები.
YOU ARE READING
სამუდამოდ ერთად
Actionეს ისტორია გვიყვება ორ ადამიანზე, jungkook და შ/ს-ზე ისინი ბევრ ტკივილს მონატრებას და დიდ გზას გამოვლიან იმისთვის რომ ბოლოს ერთად ყოფნა მოახერხონ მაგრამ არავინ იცის ეს გამოუვათ თუ არა, იქნებიან თუ არა ერთად. გაფრთხილება იქნება +18 სცენები, ვისაც არ...