Runa Liselotte

35 0 1
                                    

Rany minulosti-prihláška

           Runa Liselotte
Meno: Runa Liselotte
Vek: 12
Pohlavie: Ona
Vlastnosti: tajomná, inteligentná, občas empatická, veselá a vždy úprimná, aj napriek tomu, že bola empatická vždy povedala ľuďom pravdu akokoľvek bola krutá. Nikdy sa nedá podriadiť, či ovplyvniť...
Niečo o: Je to Amina a Aresova nevlastná sestra (mali spoločného jedného rodiča). Rada rieši hádanky. A tým že je to veľmi úprimné dieťa vedel o nej skoro každý a skoro všetko. S Amy mali veľmi dodrý vzťah. Amy hádanky tvorila a Runa ich riešila bola to ich obľúbená zábavka, aj napriek tomu, že Runa má len 12 rokov je veľmi inteligentná a zatiaľ sa jej nepodarila vyriešiť len jedna hádanka: Aké je Aresove skutočné meno.
A keď už sme pri ňom on Runu nemal veľmi rád no nikdy sa nedozvedela prečo... Bol pre ňu najtajomnejšia osoba v rodine. Možno si myslíte, že by to mala byť Amy ale tú po rokoch plnenia jej hádaniek spoznala a čo to si aj do myslela. Taktiež Runa má taký istý dar ako mala Amy. Alebo je to prekliatie? Áno Amy síce diagnostikovali Schizofréniu no Runa vždy o jej dare vedela, totižto ona duchov videla a Amy počula a tak sa navzájom dopĺňali... Amyna smrť ju nezasiahla, keďže už v podstate dačo tušila... Amy ju na to svojimi hádankami pripravovala, takže je to pre ňu len výzva vyriešiť ďalšiu s Amynych nevyriešiteľných hádaniek. No Amy jej v istom ohľade chýba... Bez nej nemôže počuť, akokoľvek sa snaží počúvať...
Tajomstvo: "Chceš ich... Chceš ich, tak veľmi až to bolí... No vedz, že keď ich zízkaš... Budeš ľutovať..."
(Runa má len dve tajomstvá o tomto nevedel nikto a o tom druhom len Amy, ale nemohla som dať to druhé keďže to Amy poznala, inak je Runa načisto úprimný človek a hovorí všetkým všetko...)
Status: súrodenec, nevlastný
Vzhľad:

_________________________________________Dik Gaba potom 18-20 to pridam do mojej knihy 😉❤

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

_________________________________________
Dik Gaba potom 18-20 to pridam do mojej knihy 😉❤

Veci Do Súťaží A Moje Prihlášky Do RpgOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz