Un nou plan

103 2 0
                                    

Trebuie sa ma grabesc ca altfel intarzii.Trebuie sa ajung rapid la sediu pentru urmatorul plan.Si e si ceva important iar eu intarzii.Oh,da ,sa ma prezint.Sunt Vannessa Roberts,am 25 de ani,sunt inalta,bine facuta deoarece sunt un spion,am ochii caprui dar isi schimba des culoarea,parul lung si saten si cum v-am mai mentionat sunt un spion.Meseria mea este sa iau inapoi ceea ce s-a furat,uneori chiar sa omor unii infractori,sa urmaresc unii psihopati si sa am grija ca totul sa fie bine.Mai am 2 minute.Nu e problema ajung.Imediat fac coltul si intru in cladirea de 33 de etaje.Apropo ne aflam in Belgia.Intru in cladire,iau liftul si ma indrept spre etajul:29.Dupa ce am iesit din lift am inceput sa ma indrept spre sala in care era sedinta.Am bocanit de 2 ori in usa si am intrat.Toti erau ajunsi ,eu intarziasem.Toti fiind: colegul meu care e si cel mai bun prieten al meu,directorul echipei,cele 2 ajutoare ale directului,3 avocati ,2 detectivi si inca 4 spioni.I-am salutat si am pasit repede spre locul meu.Dom,colegul meu,statea langa mine zambiind si uitandu-se la mine.

-Iar ai intarziat Vannessa!!spuse directorul.

-Ma scuzati,intervenise o problema,dar s-a rezolvat,i-am raspuns eu.

-Mbine...Acum sa va dau vestea.A evadat un infractor foarte periculos,poate chiar cel mai periculos.A furat un cip cu o filmare in care este ,,reteta"pentru o bomba atomica,spuse oftand directorul.

Toti eram mirati si adanciti in profundele ganduri.Deodata directorul a rupt tacerea:

-Deci acum sa va impart in grupuri pentru a da fiecarui grup cate o misiune.Suzzy Onccon cu Tazz Dandel,Vannessa Roberts cu Dominic Toretto si Julia Vans cu Jack Diesel.

Perfect!!Cazusem in echipa cu cel mai bun prieten al meu!!In curand au inceput cu totii sa susoteasca cand directorul ne-a intrerupt:

-Deci acum planul nou,care se va numi Brown de la numele infractorului John Brown,se va imparti in 3 parti.Echipa 1 formata din Vannessa si Dominic veti lua cipul de la John.Echipa 2 formata din Suzzy cu Tazz veti distrage atentia infractorului iar echipa 3 formata din Julia si Jack veti urmari ambele echipe,ma veti mai informa si pe mine si veti avea grija ca totul sa fie bine.

Foarte bine!!Cazusem in echipa cu Dom,deci sigur planul va functiona ca la carte.Dar dinou directorul ma intrerupt.

-Si cine va lucra cel mai bine va avea o surpriza placuta sau mai putin placuta.Sedinta s-a sfarsit!Asistentii mei va vor da detaliile necesare iar pana saptamana viitoare va fi un castigator.Sa aveti o zi buna!

Buna ziua!!!Am spus cu totii in cor.

Am iesit afara impreuna cu Dom si ne-am indepartat spre cafeneaua la care ne beam zilnic cafeaua.Am luat loc la masa din colt la care stateam mereu si am inceput sa discutam.

-Deci suntem parteneri ca de obicei,spuse Dom.

-Nu se putea altfel.Deci care e planul nostru?De maine incepem,nu?

-Da,pai astept sa primim detaliile si ne intalnim diseara sa facem un plan.

-Ok!am spus eu si am luat o ultima  gura de cafea.

M-am ridicat,l-am salutat si apoi m-am indreptat spre iesire in pasul meu de diva.Cand am ajuns la iesire m-am intors si i-am facut usor din mana lui Dom zambind.

Am iesit afara am chemat un taxi si m-am dus acasa.Casa mea era aroape de mare.Aveam o casa cu etaj,alba,cu scari de tip regal,de marimea a trei apartamente cu trei camere si partea cea mai buna aveam si piscina.

Am intrat in casa mi-am lasat geanta si m-am dus in living,m-am trantit pe canapea si am adormit.

,,toc-toc-toc"Cine e??

-Eu!!!

-Care eu??

-Dom

-Aaaaaaa ,intraaa!!

Dom a intrat in casa ,a venit si s-a asezat langa mine.

-Cat am dormit?

-Pai avand in vedere ca acum e 7 cred ca vreo 3-4 ore.

-Wow ,pai acum sunt odihnita si ma pot concentra pe plan.

-Foarte bine,incepem?

-Desigur,ma duc sus sa ma schimb,tu te poti schimba aici,am spus eu.

Ca deobicei ,eu si Dom inotam in piscina sau stam in jacuzzi cand planuim ceva.

Mi-am luat costumul negru si un prosop negru si am coborat.Imi placea foarte mult culoarea negru,aproape toate hainele mele sunt negre.Dom era deja schimbat gata sa iasa pe terasa.M-am apropiat de el l-am luat de brat si i-am zis:

-Hai colegul meu drag,sa mergem sa ne facem meseria.

-Da colega!

Am iesit alergand si ne-am aruncat in piscina.Ne-am ,,batut" cu apa si apoi ne-am luat cate un suc,ne-am asezat pe cate un colac si am inceput sa socotim posibilitati,idei si multe alte chestii.

Planul era urmatorul:Echipa 2 le distrage atentia garzilor iar John e nedumerit.Atunci apar eu,incerc sa ma dau bine pe langa el ,cu corpul meu de zeita incercand sa-l imbat si sa aflu codul seifului,il anunt pe Dom care se duce sa ia cipul in timp ce eu sunt cu John iar restul e treaba echipei 3.

Dupa atata munca ,eu si Dom ne-am relaxat in jacuzzi-ul fierbinte.Acum era ora 11 .Am stat 3 ore doar pentru un amarat de plan.

-E tarziu ar trebui sa plec,spuse Dom

-Of,si nici nu am mai luat cina...

-Nu-i nimic ,hai sa te conduc in casa si sa plec,spuse el grabit.

Asta ma scoate din minti .Mereu se grabeste si nu stiu de ce.

-Lasa,mai stau ,ma va ajuta servitoarea.

-Ok,te sun maine dimineata inainte sa ne adunam,spuse pe un ton ragusit.

-Nici de asta nu-i nevoie.

-De ce te porti asa?ma intrba

-Cum?asa cum te porti tu?

-Nu mai conteaza...pa,noapte buna,te iubesc.

-In fine,pa,te pup,i-am raspuns plictisita.

S-a uitat ascutit la mine si apoi a plecat.

Am mai stat 2 minute in jacuzzi si am iesit si eu ,mi-am luat prosopul si am plecat in casa.Am facut un dus si m-am bagat rapid in patul meu rotund si moale.Ma uitam la fereastra gandindu-ma la Dom.Nu intelegeti gresit,suntem doar ,sau poate am fost cei mai buni prieteni.In scurt timp am adormit cu gandul ca ceva e putred la mijloc.

Sper ca va placut!!!scuze pentru greseli de scris .Va deveni mai interesant pe parcurs :*

O misiune,o viata,o ultima suflareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum