První spory

406 19 20
                                    

Od doby co se Yuki a Akuma znali uplynuli asi 10 let a oběma jsou 16 let.

Oba se hodně změnily ale Akuma byl pořad bledy a tichy a co se Yuki ho tyče on se taky nezměnil vždycky uměl vykouzlit usměv u Akumu což bylo těžke.

Tak jedno ho dne jdou ze školy je krasny Jarní den na obloze ani mraček prostě perfektní počasí.

Bohužel Akuma Nenávidí slunce takže tohle super počasí je pro něho utrpení.

Jdou po ulici a na jednou se tam objeví 3 chlapci v šedych plaštích a chtějí a by šli snimy oba z toho neměly dobry pocit.

Tak Akuma řekl že nikam s nima nejdou ale jeden chlap vytahl pistol a řekl že jdou ale to se už Akuma naštval a jedno znich schodil na zem.

Ostatní se otočily a vytahli divny zbraně a jeden z nich vytahl ještě visilačku a řekl "Ptak je v Kleci".

To oba chlapce z děsilo Akuma se uměl naštěstí prát a Yuki chodí na kendo tak se taky umí ubranit.

Yuki popadl trubku ktera byla na zemi a použival ji jako katanu a tak se na ně chlapci vrhly Akumy ho utoky byly rychly a smrtící a Yuki ho umění s Trubkou taki bylo smrtící.

Ale chlapi se taky na ně vrhly a jejich zbraně hořely a bojovaly.

Všechny utoky odrazily oni i Akuma i Yuki tak takhle bojovaly asi 30 minut až se podařilo objema chlapcum prorazit jejich ochranu a smetli je na zem.

Poslední se usmal a řekl " nejste tak špatny " vytahl odnikud Katanu a vrhnul se na ně.

Byl daleko silnější než oni neměly šanci ani zautočit on furt utočil a utočil.

Akuma řekl že takhle to dlouho nemužou vydržet a pak Yuki přišel s napadem se vyměnovat tak že zautočí on a potom Akuma a takhle furt neboli COMBO utok a Akuma se zasmal že hraje až moc videoher ale potom řekl tak dobra.

A tak COMBO utoky fungovali a on byl v koncích.

Na konci už ležel na zemi a brečel a tak se oba začali smat a všichni utekly.

Ale Akuma řekl hele jeden z nich upustil peněženku a vní bylo napsano: Dustojník PDJ neboli Proti Démoní Jednotky to Akumu zarazilo a řekl si že není sám.

Yuki mu řekl že tohle byly jenom tří chlapi ze PDJ takže bychom se jim měly vyhejbat Akuma souhlasil a řekl " deme radši domu " to jo odpověděl Yuki a zasmaly se.

Mezitím v PDJ:

Tohle je nemožne jak vas přemohly dva Kluci jak.

My sme se nažily ale oni dva byli moc silny.

Vždyt jeden bojoval s trubkou a druhy pěstěma a vyste měli Takizawy jak ptam se ?

Šefe my se moc omlouvame  už se to vyckrat  nestane.

To jsem rad Odvette je.

NEEEEEEEEEEEE

Takže Demon a člověk to bude ještě zajímavý.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 04, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

DémonKde žijí příběhy. Začni objevovat