8. Bölüm Güven (sizlik)

151 8 18
                                    

Y.N: Bu hikayeyi yazarken @DC_lover 'ın "Hero or Talon" hikayesinin çok yardımı dokundu.Birbirimizi tanımıyoruz ama olsun.

Ve bu bölüm 'Young Justice' orjinal dizisinin 12-13. bölümünden alıntıdır.

Kısa bir karakter bilgisi,

Kısa bir karakter bilgisi,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Red tornado.
Kendisi Justice Lig takımında.
Bir robot.
Ve hava kontrol gücü var.)

Neyse hikaye'ye geçelim.

• • •

Dick yarasa-mağarasında Bruce ile antrenman yapıyordu.
Bir süre sonra Bruce,
"Pekala Dick bugünlük bu kadar yeter, istersen bir kaç saatliğine takımın yanına gidebilirsin." dedi.

Dick gülümseyerek,
"Tamam, Bruce." dedi.

Hızla robin kostümünü giyip dışarı çıktı. Gotham'daki zeta-tüp'e vardığında tanıdık bir yüzle karşılaştı. Hızla yere atlayıp bağırdı.
"Artemis!"
Okçu şaşırarak geri sıçradı, "Robin. Ben uh."
"Green Arrow amcanın yaşadığı Star City yerine Gotham City'de olman ne kadar da hoş."
Dick, Artemis'in Geçmişi ve kim olduğu hakkındaki gerçeği biliyordu ama ona öylece söylemeyecekti.*
(* Artemis aslında Sportmaster adında bir kötünün kızı, ama kendisi asla kötü olmadı.)

"Ben uh.. Kuzenimi görmeye geldim! Eyalette heceleme yarışmasındaydı- burada. Gotham şehrinde."

Robin,
"H-A-R-İ-K-A peki o K-A-Z-A-N-D-I mı?"
Dedi sırıtarak.

Artemis,
"H-A-Y-I-R." dedi, konuşmayı bitirmek ister bir eda ile.

"Y-A-Z-I-K."

"Evet, hadi mağaraya gidelim." Diyerek konuyu değiştirdi Artemis. Robin hafif öne doğru eğilerek,

"Hanımlar önden."

"Senin şehrin, önden sen git." Robin omuz silkti ve kabine girdi.

Robin: B01

Robin dağın içindeki zeta-tüp ten çıkar çıkmaz ona doğru büyük bir ateş topu geldiğini gördü.
Hızla yana doğru kaçındı.
Sonra zeta-tüp'ün de Artemis'in adının söylendiğini duydu.

"Eğil!" Artemis içeri girer girmez bağırdı.
Neyse ki, büyük bir ateş topundan kaçabildi.
Robin Artemis'in yanına döndü ve davetsiz misafire doğru patlayan diskler fırlattı, ama bunların hiçbir etkisi yok gibiydi.
Artemis yayını ve okunu kullandı, düşmana birçok ok bıraktı, ancak ikisi birlikte çalışarak neredeyse hiçbir şey yapmadı.
Önlerine çıkan büyük bir ateş topu, ikisini de yoldan çıkmaya zorladı.

"Kiminle savaşıyoruz?" Artemis daha fazla ok bırakırken bağırdı.

"Bilmiyorum ama burda hedef tahtası gibiyiz. Çıkışa gitmeliyiz!"

Talon (Dick Grayson)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin