|| Capitolul 17||
~PERSPECTIVA LUI EVELYN~
Odata ajunşi in camera Celestia ne spune ce s-a intamplat si de ce hainele ei erau acoperite aproape complet de sange.
Mi-a fost greau sa cred ca ea ar fi putut omorî o persoana, indiferent ca acea persoana a otravita-o sau era o baba batrana. Si ei îi venea greu sa creada. Cum ne-a povestit a realizat si ea ce a facut. Incepuse sa planga cand si-a dat seama de fapta făcută. Derek era cel mai suparat pe ea dintre toti. Nu îi veni sa creada de ce a fost in stare persoane la care tine enorm de mult.
Eu si Nate iesisem din camera pentru ai lasa sa vorbeasca, logic, ascultand la usa.
- De ce ai face una ca asta? Intreaba Derek furios.
- Ti-am spus, nu am realizat pe moment. Raspunde ea.
- Ai omorat o persoana, si era si in varsta.
- Si ce as fi putut sa fac Derek? Ma otravise!
- Era o biata batrana, puteai sa o dai jos de pe tine ranind-o putin, nu sa o impusti in cap. Spune Derek in timp ce ridica tonul.
- Nu stiam ce se intampla, abia ma tineam pe picioare! Continua Celest inca plangand.
- Celest, o batrana, abia se putea misca, cum crezi ca reusea ea sa te decapiteze?
- Cum a reusit sa ma otraveasca!
- Cum te-a otravit? Poate ti-a pus ceva in ceai dar otrava nu era, chiar daca ai vomat ce inghitisei, iti intra in vene pana acum! Otrava se misca repede.
- Poate nu era otrava dar tot a reusit sa ma duca de nas.
- Povestea este adevarata 100% niciunul dintre noi nu a gasit pe cineva care sa îi stie istoria, iar daca baba voia sa te dea ofranda înseamnă ca e real. Continua Derek de data asta cu nervi la pamant.
- Si daca e si ea vrajitoare? Spune Celest calmanduse.
- NU ESTE VRAJITOARE PENTRU CA NU MAI E IM VIATA DATORITA TIE! SI DACA ERA ITI LUA CAPUL DE PE UMERI CU O VRAJA, NU SARIND PE TINE!
- Te aude tot hotelul Derek, mai usor! Spune Celest incepand sa îşi coboare tonul.
- SA MA AUDA! MACAR O SA STIE SA NU SE APROPIE DE TINE CA SA NU CUMVA SA ÎI OMORI SI PE EI. Incheie Derek discutia.
Eu si Nate ne dam la o parte si ii lasam drum liber lui D sa plece.
- Lyn, stai, poate ca Derek are dreptate. Imi sopteste Nate.
- Tu vorbesti serios? Poate ca a avut dreptate cu faza ca era doar o batrana dar nu trebuie sa urle la ea asa. Soptesc si eu inapoi.
- Da dar ceea ce a facut e grav, trebuie sa recunosti...
- Recunosc, a fost naspa, dar e verisoara mea si trebuie sa îi fiu alaturi.
- Atunci sper ca ma intelegi cand îți spun ca Derek imi este ca un frate si trebuie sa fiu si eu acolo pentru el cum el a fost pentru mine. Spune Nate uitându-se la mine, putin trist.
- Normal ca inteleg, du-te la el! Continui eu zâmbindu-i.
Nathan se duce dupa Derek iar eu intru in camera dupa Celest ce incepu-se iar sa planga imediat ce Derek a tipat la ea.
- Cum esti? O intreb eu asezandu-ma langa ea pe pat.
- Nu sunt bine! Cred ca Derek se v-a desparti de mine...continua ea.
- Stiu ca a fost o greseala fapta intamplata, dar trebuie sa te gandesti ca are putina dreptate...continui eu incercand sa îi explic.
- Si crezi ca e vina mea? Eram sub presiune si nu eram constienta de ce fac.
- Stiu, stiu, dar o sa iti spun un lucru si tu o sa trebuiasca sa il reti, bine? Spun eu ridicandu-ma si punându-ma pe vine in fata ei deoarece ea se uita la podea inca de cand am inceput conversatia.
- Anume? Continua ea stergându-și lacrimile.
- Indiferent de situatie, nu te mai gandi ca nu mai ai timp, gândește-te de doua ori inainte de a face o actiune, ca esti sub presiune sau in situati de viata si de moarte, fa-o, v-a ajuta mai tarziu. Spun eu uitandu-ma la ea.
- Mersi ca esti aici...cum mereu ai fost... Continua ea ridicandu-mă odata cu ea si luandu-mă in brate.
Nate si Derek erau la usa si se uitau si ascultau actiunea ce se desfasura in camera
- Ce inima mare are...pacat ca numai incal in ea decat ca un prieten. Spune Nathan trist uitându-se la mine.
- Nu cred ca ai dreptate amice... ea chiar te place, crede-ma pe cuvant.
- Serios? Spune Nate uitându-se la Derek ciudat.
- Serios. Raspunde acesta.
- Bine, atunci crede-ma cand iti spun ca Celestia se simte oribil pentru ceea ce a fcaut si ca nu vrea sa te piarda. Pana la urma ai asistat la conversatie...stii si tu cum sta treaba.
- Nathan, stop... nu o pot ierta asa usor... ce a facut a fost oribil, sa omoare o persoana, noi incercand sa le salvam? Am inteles ca nu a intentionat si ca îi pare rau. Dar eu daca as ierta-o pur si simplu ar fi ca si cum i-as spune "frate, te iert, ai omorat o persoana, asta e, se mai întâmplă".
- Ai si tu dreptatea ta... continuă Nate gandindu-se si uitându-se la mine cat eu eram cu spatele.
- Stai linistit frate. Continua Derek dupa ce observa ce face Nathan. Ai castigat-o deja, numai ca trebuie sa faci si primul pas cand vine vorba de sarut. Vei vedea ca atunci, va ceda orgoliul si te v-a saruta inapoi. Spune Derek dupa ce il bate pe spate pe Nate si parasind holul.
Auzisem toata conversatia, ca de obiecei eram rosie. Totusi am realizat ca Derek are dreptate si cu asta. Nathaniel m-a castigat de mult dar orgoliul meu si amintirile rele nu ma lasa sa incep eu prima. Daca face Nate ce i-a spus Derek o sa îi spun ce simt.
___________________
CITEȘTI
Police of lost Angels
Bí ẩn / Giật gânDouă verisoare ajung să se confrunte cu paranormalul datorită meseriei lor. Acestea vor încerca să treacă peste fiecare obstacol pe care viața il bagă în calea lor pentru a ajunge la momentul în care monștrii ce le tulbură somnul și gândurile vor fi...