TANITIM-2

47 3 0
                                    

SELAM OKURLAR HİKAYEYE GİRİŞ YAPIYORUM İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ.HADİ BİSMİLLAH...

İki saat sonra Sabiha Gökçen Havalimanına iniş yapan uçaktan inip beni karşılamaya gelecek olan annemi aramaya başladım.Yaklaşık beş yada altı adımlık bir uzaklıkta bekleyen annemi farkettiğim an bavulumu hızla çekiştirip ışık hızıyla annemin yanına ulaştım.Bavulumu yere bırakmamla annemin beni önüne çekip kollarını bana sarmalaması bir oldu.

Karşılık vermediğim sarılma faslının sona ermesi için dua etmeye başladım.Bir süre sonra annem ona sarılmayacağımı anladı ve kollarını yavaşça, sanki bıraktığı an kaçacağımdan korkar gibi, aşağı indirdi.Mutsuz ve ruhsuz bir şekilde bana bakıyordu.Gözlerinde oluşan hayal kırıklığı inanılmaz derecede canımı acıtmaya yetiyor hatta artıyordu.

Annemi uzun süre hayranlıkla izledim uzun beline ulaşan saçları,kapkara gözleri ile uzun boyu, taptaze cildi ile hala genç görünüyordu.

Ben ise hem bedenen hem ruhen tamamen çökmüş durumdaydım.

İkimizde konuşmaya yeltenmiyorduk.Annem aramızda oluşan negatif enerjiden hiç hoşlanmamış gibi, ortamın sessizliğinden kurtulmak için konuşmaya başladı.
"Canımın içi hoşgeldin seni o kadar çok özledim ki..."
Annemin vıcık vıcık konuşmasına dayanamayıp sözünü kestim.
"Şunu keser misin artık çok yorgunum eve gitmek istiyorum"dedim
Anneme ters davranmak çok kötü hissettiriyor moralimin kat ve kat düşmesine yardımcı oluyordu.

Annem bozulmuş gibi elimdeki valizi alıp önden yürümeye başladı.Bir kaç adımdan sonra bana dönüp onu takip etmemi ister gibi baktı.
O bakışı beni bitirmeye yetmişti.
Onu daha fazla kırmamaya karar verip takip etmeye başladım kısa bir yürüşün ardından bir BMV'nin önünde durduk.Arabanın önünde
duran adam bizi farkettiği an gelip annemin elindeki valizimi alıp arabanın bağajına yerleştirdi ardındından arabaya binmemiz için kapıları açtı.
Hiç beklemeden arabanın içine yerleştim.Arabanın içi gayet rahat ve zarifti.
Benim ardımdan annemde yerleşti.Sürücü koltuğuna yerleşen adam arabayı çalıştırdı ve gaza bastı.

KISA YAZMAK ZORUNDA KALDIM KUSURA BAKMAYIN...

HADİ ÖPTÜM BYSEEE :)))))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

&KARDELEN&Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin