Skip
Waktu balik
Irfan pov"Weyh jom blah nak tak?."Tanya Irfan sambil tersengih nakal.
"Pergi mana, kenapa pulak dah waktu balik ni kan." Tanya Aiman pelik.
"Alah kan singa betina tu nak denda kita,kita blah lah " Jelas Irfan lagi.
"Bagus gak hahahahahaha, jomlahh." Hayyen mula menyetujui cadangan Irfan.
Serentak dengan itu mereka pantas bergerak ke arah parking kereta.
Namun senyuman mereka hilang apabila melihat kelibat Devil girl yang elok mencekak pinggang di garaj kereta dengan muka ketat.
"Ak alah semak ah, aduhh." Rungut Irfan serentak dengan keluhan Aiman dan Hayyen.
"All of you padang now!!. " Kata Erynna sambil tersenyum sinis.
Baru sahaja Badboy hendak bergerak ke padang, lengan mereka dirangkul oleh seseorang.
"You nak pergi mana? ." Tanya Ishanim kepada Badboy sambil menjeling tajam ke arah Devil girl.
"Aduhh semaklah kau ni.. Takyah lah pegang-pegang." Kata Irfan lalu merentap tangannya dari pegangan Ishanim.
"You!." Ishanim menghentakkan kakinya.
"Korang tak payah buat drama sinetron kat sini...sorry tak berminat..Ouh satu lagi takyah nak jeling-jeling aku..aku tahulah aku lawa..badboy padang now!."Kata Erynna tegas.
Badboy mula bergerak ke padang manakala Pretty queen berasap disitu menahan marah.
"Korang tunggu balasan aku !." kata Ishanim dan Pretty queen turut mengetap bibir geram.
Devil girl pov
Padang starry highschool." Mula lahh korng tercegat apa?!." Sergah Erynna apabila Badboy masih bermalas-malasan.
Irfan hanya menjeling ke arah Devil girl lalu bangkit dan memulakan larian sambil diikuti Hayyen dan Aiman.
Devil girl pulak mengambil tempat duduk di astaka.
"Weyh Eryn aku pi beli air kejap eh dekat koop." Kata Helena lalu bangkit dari tempat duduknya.
"Alang-alang tu belikan untuk aku dan malaun tu sekali,nah duit. "Kata Erynna sambil menghulur sekeping not bernilai rm 20.
"Air apa?." Tanya Helena lagi.
"100 plus jelah."Balas Erynna pendek.
"Aku ikut kaulah Helen."Sampuk Hasya lalu mengikuti jejak langkah Helena.
Skip
Irfan pov
Selesai sahaja berlari,mereka duduk di tepi padang dengan termengah-mengah."Nah."Kata Erynna sambil menghulurkan sebotol 100 plus ke arah Irfan.
Begitu juga dengan Devil girl yang lain.
Masing-masing menghulurkan sebotol air kepada Badboy.Irfan mendonggakkan kepala lalu mencapai botol air di tangan erynna sambil berkata
"kau takde letak racun kan?." Tanya Irfan lalu ketawa."Urgh kau ni."Sentap Erynna sambil menjulingkan mata keatas.
"Dah ah aku nak balik."Kata Erynna lagi lalu berlalu pergi sambil diikuti oleh Devil girl.
Badboy pula menghabiskan minuman mereka lalu bergerak pulang.
Skip
At home
"Reen,Irfan lambat balik." Tanya Tengku Camelia kepada Irfan dan Erynna."Anak mama buat hal kat sekolah tadi,Reen denda anak mama sikit tadi..mama tak marah kan?."
Balas Erynna sambil tersengih lalu menyalam tangan wanita anggun itu.
YOU ARE READING
Highschool (Slow Update)
Teen FictionBadboy terkenal dengan sifat nakal,membuli dan each other sehingga mereka digeruni oleh semua pelajar...sampailah hadir pengawas itu..highschool ruler or devil girl yng terkenal dengan sifat kejam mereka dalam melaksanakan hukuman..tanpa sedar merek...