❇ Korku

1.5K 72 369
                                    

.

lumos.

yine uzun bir bölüm. 16.000 kelime.

sizler için kısımlara ayırdım. duygu ve düşüncelerinizi merak ediyorum. çok- çok merak ediyorum hem de. bölüm arasında ve bölüm sonlarında beni bundan esirgemeyin lütfen.

ekleme: medyadaki Theodore. bu bölümün kahramanı o :')

Bölüm ithafı @the_flying_mouse  'a gidiyor.

İyi okumalar.

Nox.

.

.

birinci kısım

.

Tezahüratlar birbirine karışmış gibiydi, arada Zacharias'a cephe alan yuhalamalar da vardı ama mızıkçı sesler kuvvetli bağırış, çağırışlar içerisinde kaybolmuştu. Seslerin tamamı; şampiyonluk ve sahadaki çift içindi. Bazıları büyük bir heyecanla kızarmış yüzleriyle Zacharias'ın hemen ardında oturan Profesör güruhuna bakıyor, bazıları Draco için ıslıklar çalıyor, çoğu kız alkış tutuyor, erkekler bile bağırıyor ama sonra hemen ciddi yüz ifadelerine geri dönüp şampiyonluk için yapılan bir tezahüratı söylüyorlardı.

Yukarıda süpürgesinin üzerindeki Theodore Nott kuvvetli kahkahalar atıyordu, çocuğun yüzü kıpkırmızı olmuştu. Sopasını sıkıca kavramış bir omzunun üzerine yaslamıştı. Havada ona yakın duran Ginny Weasley'e seslendi.

"Şunların haline bak Weasley kızı," dedi Theodore, gülerken göğsü titriyordu. Daha önce Ginny Weasley'le konuştuğu söylenemezdi ama aşağıdaki çift hakkında susmadan kalabilecek gücü kendinde bulamıyordu. "Merlin'in sakalı, Draco yıllardır alamadığı ödülü sonunda aldı. Hem Snitch hem de o. Şanslı hergele."

Ginny çocuğa ters bir bakış atmak istedi ama kendi de gülümsüyordu o yüzden bunu beceremeyeceğini anlayınca süpürgeyle yanından uzaklaştı sadece.

Gyrffindor için trampetler çalmaya, seyircilerin üzerine kırmızı ve altın renkleriyle süslemeler yağmaya başlamıştı. Filch'in hazırladığı saçma bir müzik sahayı dolduruyordu.

Draco'nun başını döndüren dudaklarından sonunda ayrılabildiğinde birkaç göz kırpışın, tedirgin ve heyecanlı nefesin arasında yukarıdaki curcunanın sesleri ancak kulaklarına ulaşabildi. Önce yavaşça gözleri büyüdü Hermione'nin, göz ucuyla yukarıya bakar gibi oldu ama sonra hemen inleyerek yüzünü sertçe Draco'nun göğsüne gömdü.

"Draco, lütfen bana üstümüzdeki yüzlerce kişinin az önce yaşanan şeyi gördüğünü hayal ettiğim saçma bir rüyada olduğumu söyle." dedi kaygıyla. Sesi Draco'nun Quidditch takımı arasında kaybolmuştu.

Draco cevap vermedi. Göğsü titreyerek gülerken çenesini kızın saçlarının tepesine yasladı. Sonra kahkahası büyüdü, kendini tutamadı. Kızarmış yüzüyle kızı sarmalarken o kadar gülüyordu ki kollarında güç kalmamış gibiydi, Hermione'ye doğru düzgün sarılmayı bile beceremiyordu.

MudPureBlood | Draco Malfoy & Hermione GrangerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin