Bölüm 6

20 1 0
                                    

Genç kızın ani sorusuyla beraber masadaki herkes Çiçeğe dönmüştü. Murat başta olmak üzeri hepsi kaşıklarını tabaklarının yanına bırakıp birilerinin konuşmasını beklemeye başladı. Söze ilk giren ise Buğra oldu.

Buğra:

-Çiçek, sen Destan Beyi nereden tanıyorsun.

Çiçek:

-Şey aslında tam olarak tanıdığımı söyleyemem ama onu merak ettiğimi ve tanımak istediğimi de inkâr edemem.

Murat:

-O ne demek Çiçek? Yani onu nerden biliyorsun ki merak ediyorsun ya da tanımak istediğini söyleyebiliyorsun.

Çiçek:

-Size saçma geleceğini biliyorum abi ama ben Destanı bir kitap sayesinde tanıdım. Biliyorsunuz her ay düzenli olarak gittiğim bir kütüphane ve mutlaka ayda bir kez göz attığım bir kitabım var. Son gidişimde kitabın içinde bir kâğıt buldum. Kâğıtta bir adres ve bir isim vardı. Daha önce hiç yapmadığım şekilde bir risk aldım ve o adrese bir mektup postaladım. Mektubuma gelen karşılıksa Destan hakkında bazı şeyleri merak etmeme neden oldu. Oldukça bilindik biri olduğu için sizin de onu tanıyacağınızı varsayarak en doğru şekilde onun hakkında sizden bilgi alabileceğimi düşündüm.

Cihan:

-Yani sen şimdi Destan Beyle mektuplaştığını ama yüz yüze hiç tanışmadığınızı söylüyorsun. Doğru mu anlamışız Çiçek?

Çiçek:

-Evet doğru. Mektuplaşıyoruz ve onu gerçekten tanımak istiyorum.

Murat:

-Çiçek şimdi biz sana kızma ya da akıl verme hakkına sahip değiliz fakat samimiyetimize dayanarak seni uyarabileceğimizi düşünüyorum. Bu yaptığın hem çok cesurca hem de aptalca. Eğer konuştuğun kişi Destan olmasaydı şu an çok daha büyük bir tepkiyle karşılaşacağından emin olabilirsin. Bu çıkış nedeni de seni sevmemiz olurdu. Sen kimsesiz değilsin bunu sakın unutma ve herhangi bir sorunda yanında olacağımızdan hiç şüphen olmasın. Ben sana Destan Uran'ı anlatamam onu kendin anlamalı ve tanımalısın ama hakkında yalnızca şunu söyleyebilirim. Kendisi gerçekten mert, cesur ve ağırbaşlı yani tam bir beyefendi. Sana bir zararı da olmayacağını düşünüyorum.

Çiçek:

-Ben çok teşekkür ederim her zaman yanımda olacağınıza da hiç şüphem yok. Yalnızca uzun zaman sonra ilk defa kendimle ve hayatımla ilgili bir şey yapıyorum. Ve karşımdaki kişinin en azından çevreye karşı nasıl bir izlenim verdiğini bilmek istedim. Peki siz Buğra ve Cihan siz hakkında ne düşünüyorsunuz?

Cihan:

-Valla çiçek kız abim çok güzel özetledi. Destan Bey'den sana bir zarar geleceğini bende düşünmüyorum, oldukça da yardımsever biri.

Buğra:

-Valla bana çok güzel olurmuşsunuz gibi geldi Çiçek Hanım.

Buğra'nın son yorumuyla beraber sofrada neşeli kahkahalar atılmaya başladı. Çiçek ise bu yakıştırmadan ne kadar memnun olsa da bembeyaz yanakları çoktan ala çalmaya başlamıştı.

-----------

Ertesi sabah çiçek hızlıca postaneye gidip dün yatmadan önce yazdığı mektubu Destan'ın adresine postaladı. Resminden bile etkilendiği adamı görmek için oldukça heyecanlıydı. Postaneden çıkmadan önce ise mektubun acil olduğunu ve mümkünse bir kurye ile göndermelerini istediğini belirtmişti. Eğer istediği gibi olursa bu akşam sesini hiç duymadan özlediği adamın sesine doyabilecekti.

Mektubu postaladığından beri oldukça heyecanlı olan Çiçek bütün gün yerinde duramamıştı. Dükkanına gelen müşterileriyle az da olsa dikkatini başka yerlere verebilmiş ve boş kaldığı zamanlarda da Yağızla oyalanarak kendini meşgul etmişti. Saat yavaş yavaş akşam 19.00'a gelirken daha fazla dükkânda duramayan Çiçek bütün işlerini tamamlayıp üst kattaki evine geçmişti. Mektubun ulaştığını düşünerek hem heyecanlanıyor hem de ulaşıp ulaşmadığından bir türlü emin olamıyordu. Genç kadın evine girer girmez her zamanki alışkanlığıyla yavaş yavaş soyunarak banyosuna doğru ilerlemeye başladı. Banyoya girdiğinde tamamen çıplak kalmış ve rahatlayabilmek için kendisini açtığı ılık suyun altına attı. Toprakla ve çiçeklerle uğraşmayı ne kadar sevse de günün sonunda ılık suyun altına girebilmek için can atıyordu. Çiçek keyifli bir duşun ardından giyinmek için odasına geçerken saate baktığında yaklaşık bir saattir suyun altında olduğunu fark etti. Odasına gelen genç kadın çamaşır çekmecesini açarak tamamen tülden oluşan mavi tanga sutyen takımını alarak giyindi. Seçtiği çamaşırlar vücudunda oldukça kışkırtıcı görünüyordu. Kabarmış kırmızı meme uçları dantelden tamamen belli oluyor, altındaki çamaşırı ise poposunu tamamen açıkta bırakıyor yalnızca kadınlığını az da olsa gizliyordu. Aynada gördüklerinden memnun olan çiçek yine aynı renk saten ip askılı poposunun biraz altında biten geceliği giyerek oturma odasındaki kitap köşesine geçti. Çiçek kitabını açar açmazsa telefonu çalmaya başladı. 


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 13, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mavi OrtancaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin