17.

190 8 1
                                    

Már három hete járunk iskolába. Azóta  egy kicsit kevesebbet piszkálnak, de még mindig nem álltak le. De most már úgy vagyok vele, hogy nem érdekel. Noémivel nagyon jóba lettünk, és azóta már Sárával is összebarátkozott, úgyhogy már hárman vagyunk legjobb barátnők. Noahval az átlagosnál is kevesebbet beszéltem, mivel filmet forgatnak. Pedig hamarosan szülinapja lesz. Az ajándékát már megvettem. Először fogalmam se volt mit vegyek neki, de szerencsére a lányok segítettek, úgyhogy vettem neki egy pulcsit és egy olyan kulcstartót ami két részes, és az egyik fele nála a másik nálam van. Ráadásul Stranger thingses. Nála lesz a gofri nálam pedig Tizenegy. Meg írtam neki egy képeslapot. Becsomagoltam, és feladtam a postára. Ha minden jól megy, pont a szülinapjára fog odaérni.

Pénteken megbeszéltük Sárával és Noémivel, hogy a hétvégén nálunk alszanak. Anyáék is beleegyeztek, és mivel kedves bátyám nem tud hazajönni, ezért senki sem fog minket zavarni.

- Sziasztok!- nyitottam ajtót a két lánynak.
- Szia!- öleltek meg.
Beengedtem, majd egyből a konyhába mentem.
- Menjetek csak be a szobámba. Én is mindjárt megyek, csak viszek nasit.- vettem elő pár zacskó chipset. Kiöntöttem őket egy tányérba, felkaptam a laptopot és elindultam a szobámba. Noémi a falon lévő képeket nézegette, míg Sára az ágyamon ült.
- Te aztán tényleg jó nagy Stranger things fan vagy.- mutatott rá a képekre.
- Hát igen. Még Sára mutatta meg.- mondtam mosolyogva.
- Mit nézünk?- nézett Sára a laptopra.
- Szerintem nézzünk valami vígjátékot.- ajánlottam fel.
- Nagyfiúk?- kérdezte Noémi.
- Vagy a Mint egy főnök?- nézett rám Sára.
Végül úgy döntöttünk, a Mint egy főnököt nézzük, mert a Nagyfiúkat mindannyian láttuk már minimum háromszor. Nagyon sokat nevettünk rajta, és szinte az összes chipset megettük.
Utána eldöntöttük, hogy elmegyünk shoppingolni. Először bementünk a H&M-be. Egy csomó rohadt drága ruhát próbáltunk fel, de aztán természetesen visszaraktuk őket, de hogy mégse menjünk haza üres kézzel, ezért vettünk egy egyenpólót. Utána bementünk a New Yorkerbe. Ott is megcsináltuk ugyanezt, bár ott nem vettünk semmit. Amikor megéheztünk, elmentünk a mekibe, és mindannyian ettünk egy happy meal menüt, mert mi örök gyerekek vagyunk. Mikor jóllaktunk elsétáltunk egy játszótérre, és ott készítettünk közös képeket. Nagyon jól éreztük magunkat. Már sötét volt mikor hazaértünk. Anya mindenkinek csinált melegszendót vacsira. Miután megettük egyenként elmentünk fürdeni. Miközben a két lány fürdött, anyával bevittünk két matracot a szobámba, mivel nem fértünk volna el az ágyamon. Elég későn aludtunk el, mivel megbeszéltük, hogy sorozatot nézünk. Nem volt egyszerű kiválasztani, ezért azt csináltuk, hogy papírfecnikre írtunk fel sorozatcímeket, ezeket beletettük egy sapkába, és onnan húztunk. A kihúzott cetlin a Nagy pénzrablás szerepelt. Majdnem végignéztünk az első évadot. Utána még egy kicsit pletyiztünk aztán úgy döntöttünk, hogy most már aludni kéne, mert holnap olyanok leszünk mint a mosott szar. Jó éjt kívántunk egymásnak, és mindenki elaludt.

Do you love me? ( Noah Schnapp ff.)Where stories live. Discover now