Началото

78 2 2
                                    

Аз съм тигър. Борбена съм и никога не се предавам или отказвам. Сестра ми Клео е лъв. Също като кралицата на животните Клео има вроден водачески инстинкт и се също като мен се бори със зъби и нокти за всичко. Керълайн е пантера. Бърза и непреклонна. Ще излъжа, ако кажа, че Кералайн не е по-бърза и от най-бързите хора в Керплакистан. Катрин е планинска пума. Издръжлива и буйна, неокротима, но вярна на семейството и приятелите си. Кейт е газела. Грациозна и много тайнствена. За газелите казват, че могат да са до теб с часове, но ще ги видиш само  и единствено ако те решат да ти се покажат. Малко е странно, че 5-те момичета сме котки, но NM.

 Както споменах имам и 3-ма братя. Доминик е вълк. Но не от единаците, а от онези, които се опитват да запазят глутницата заедно и неразделни. Висок е 1.90 и има черни като катран очи, които на пълнолуние стават тъмно червени и кафява коса. Той също е слаб и има плочки ;д. Всички сме слаби и с плочки. Момичетата си приличаме като 2 капки вода, но не и момчетата. Те приличат повече на животните си, отколкото на другите 2-ма.  Даран е орел. Висок е 1.80 и има руса коса на черни и кафяви кичури, макар и никога не си е правил кичури. Косата му винаги е била с тези 3 цвята. Опита да се боядиса, но на сутринта отново беше сякъш никога не е докосвал боя. Има и зелени очи, които са като стрели.  Вижда неща, които нормален човек не може. Деймиън е мечка. Висок е 2.05 и си е огромен. Има черна като катран коса и черни очи. Понякога ми се струва, че косата му е бяла, но после излиза, че само ми се е превидяло. Не е от най-бързите, но определено е най-силният човек който познавам.

Беше поредният понеделник в замъка. Мразя понеделниците, защото тогава идват частни учители. Образуванието ни било важно и дрън-дрън. Станах както всяка сутрин към 10 и влязох в банята. Дворецът ни по-скоро прилича на имение отколкото на онези дворци, които показват по филмите. Както и да е. Има цели 8 етажа. 1-ви са хола и кухнята. 2-ри е кабинета на татко, където посреща поданиците, които искат да се видят с краля. 3-ти и 4-ти са за нас. 5-ти е спалнята на родителите ни. 6-ти е зала за тренировки. 7-ми е нещо като арт зала, където изразяваме себе си. 8-ми е тавана. Обожавам да гледам през прозореца на тавана.

Както и да е. Влязох в банята и се измих. Баните ни си като всички други. С душ кабина, мивка и вана. Върнах се в стаята си и извадох една лятна рокличка и не много високи платформи. Госпожата ни по приложно науки се дразни, когато някой от нас е по-висок от нея. И това обяснява защо братята ми винаги са седнали около нея :Д. Особено Деймиън. Когато беше  на 15 беше 1.70, а сега е 2.05. ДНК-то на мечка помогна малко, но все пак :Д.

Hard to love somebodyWhere stories live. Discover now