❤️{Ep_8}💚 (uni+zaw)

174 17 4
                                    

မဆုံစည်းနိုင်တဲ့ ကံကြမ္မာ     
             ❤️🐰(Ep_8)🐷💚

"ဝမ်ချောင်! ! !~~"

"~~~~~"

"မင်း ငါ့အိမ်ထဲကို မသိအောင် ခိုးဝင်လာပြန်ပြီလား~~~ ဝှားးးးးး!!!!~~~~"

သန်းဝေရင်း ပြောနေတဲ့ ရိပေါ်က
ဝမ်ချောင် သူ့ကို သတ်ဖို့ လုပ်နေတာကို သတိမထားမိဘူး ထင်ပါရဲ့~~~

ရေသောက်ဖို့ ထသွားတဲ့ ကောင်လေးကို မျက်စိတစ်ဆုံးလိုက်ကြည့်ရင်း တံခါးပေါက်နားက ခုံပေါ်မှာ တင်ထားတဲ့ photo လေးဆီ အကြည့်ရောက်သွားတယ်~~~

ပြုံးရွှင်နေတဲ့ ကျင်းရီလေးကို ကုန်းပိုးထားတဲ့ ရိပေါ်~~~

ပုံလေးကို ကြည့်ရုံနဲ့ ပျော်ရွှင်မှုကို ခံစားရစေသည်~~~

သူနဲ့ ရှောင်ကျန့်အကြား ထိုကဲ့သို့ အမှတ်တရ မဟုတ်ပေမယ့် တကယ့် ညီအစ်ကိုကရင်းလို နေခဲ့ကြတယ်မလား~~~

ကျင်းရီဆိုတာကလဲ သူ့အတွက်
အရှုပ်ထုတ် ညီလေး တစ်ယောက်ပဲ~~~

ရိပေါ်ဆိုတာကလဲ ဒီအတောအတွင်း သူငယ်ချင်းတွေလို ဖြစ်နေပြီ~~

ဝမ်ချောင်ဟာ သူ့လုပ်ရပ်သူ နောင်တရပြီး လက်ထဲက ဓားကို သိမ်းလိုက်တယ်~~~

"ဝေ့~~ ဝမ်ချောင် မင်းငါ့ကို မဖြေရသေးဘူးနော်~~ ဘယ်လိုလုပ် ဒီကို ရောက်လာတာလဲ~~~ရော့ အအေးသောက်အုန်း~~"

ဝမ်ချောင် ရိပေါ်လက်ထဲက အအေးခွက်ကို လှမ်းယူရင်း~~

"ငါ လာနှုတ်ဆက်တာ~~~ ကျင်းရီနဲ့ မင်းကို~~~"

"အမ်~~~ မင်းက ဘယ်သွားမလို့လဲ~~"

"ငါ မသွားချင်ပေမယ့် ငါ့ကို နှင်ထုတ်နေတဲ့ သူ ရှိတယ်လေ~~~"

"ဝမ်ချောင်~~ ကျန့်ကော မင်းကို နှင်ထုတ်လိုက်တာလား~~~"

"အွင်း~~"

"အာ~~ မဖြစ်နိုင်တာ ~~ ကျန့်ကော မင်းအပေါ် ဒီလောက် ချစ်တာကို~~"

"ငါ သူ စိတ်ဆိုးအောင် လုပ်မိတယ်လေ~~ ဘာပဲ ဖြစ်ဖြစ်ပါ~~ ကျင်းရီရော~~~"

"ကျူရှင် မှာပဲ ရှိအုန်းမှာပေါ့~~ နေပါအုန်း ငါ ကျန့်ကောကို ပြောကြည့်ပါအုန်းမယ်~~"

မဆုံစည်းနိုင်တဲ့ ကံကြမ္မာWhere stories live. Discover now