No to masz na imię [T/I] i twoim quirk jest woda ( kto oglądał Avatara legendę Aanga to to jest coś bardzo podobnego co u Katary).
Potrafisz tkać wodę pod wszystkimi postaciami jak np. Błoto oraz umiesz tkać wodę w istotach żywych czyli roślinach, zwierzętach i ludziach. Gdy tkasz wodę (czyli tam krew) w ludzkim organizmie nazywasz tę technikę magią krwi.Twoje quirk jest najsilniejsze kiedy jest pełnia księżyca, wtedy poprzez magię krwi możesz komuś odebrać dar na zawsze.
Twój limit gdy zużyjesz całą swoją moc to gdy mdlejesz. Wtedy jesteś nieprzytomna jakieś kilka godzin.𝙾 𝚝𝚠𝚘𝚓𝚎𝚓 𝚛𝚘𝚍𝚣𝚒𝚗𝚒𝚎
Moją mamę zamordowano gdy miałaś 6 lat. Została postrzelona przez złoczyńcę gdy wracała do domu pieszo. Złoczyńcy polują na mnie by cię dopaść i zaciągnąć w ich szeregi. Mój tata to wesoły człowiek któremu nigdy brak energii do życia. Po śmierci swojej ukochanej żony dalej stara się żyć tak samo jak kiedyś, ale bardziej chroni mnie by nie zostałabym porwana.
Mój brat który jest starszy o ROK jest nadopiekuńczy. Cały czas pilnuje mnie czy jem zdrowo i czy trenuje dobrze i co najważniejsze czy nic tobie się nie stało. Raz tylko przecięłam się papierem a jaki był dym że się zraniłam.
Darem mojego brata jest tkanie metalu, a mojego taty to daleki słuch. Może usłyszeć coś z ponad dwóch kilometrów.𝙾 𝚔𝚒𝚖 𝚋𝚎̨𝚍𝚎 𝚙𝚒𝚜𝚊𝚌̌:
Izuku Midoriya
Katsuki Bakugou
Shoto Todoroki
Ejirio Kirishima
Denki Kaminari
Sero Hanta
Hitoshi Shinso
Dabi
Tomura Shigaraki
Hawks
Himiko Toga
Jak kogoś zabraknie a byście go chcieli to napiszcie w kom to uzupełnię ❣️𝙹𝚊𝚔𝚘 𝚣łoczyńca
Uciekłaś z domu bo chciałaś się zemścić na ludziach którzy zabili ci matkę. Reszta rodziny nie pochwalałam twojego pomysłu. Aż raz się tak wkurzyłaś że zamordowałś wszystkich z twojej rodziny magią krwi. Potem dotarło do ciebie co zrobiłaś więc szybko uciekłaś z miejsca zdarzenia. Przyswoiłaś sobie że jak ty nie masz rodziny to nikt nie może. Zaczęłaś porywać przypadkowych ludzi i zabijać w miejscach tam gdzie nie ma ludzi. Potem zaczęłaś kraść itp. Wszystko małymi kroczkami.
𝚃𝚠𝚘́𝚓 𝚔𝚘𝚜𝚝𝚒𝚞𝚖 𝚋𝚘𝚑𝚊𝚝𝚎𝚛𝚊.
A jako złoczyńca:
YOU ARE READING
Scenariusze BNHA ❤️
Fantasy[T/I] - Twoje imię [T/N] - Twoje nazwisko [T/O] - Twój kolor oczów (XDDD) [T/W] - Twój kolor włosów