————
Přišly jsme k Tonymu domů? No prostě do toho obřího mrakodrapu.Tony seděl u baru a popíjel nějakej alkohol.Potom co se dveře výtahu zavřely a cinkli tak se Tonyho pohled z sklenky plné alkoholu přesunul na mě.
"Elen!"Řekl a zvedl se .
Přišla jsem k němu a on mě obejmul.
"Promiň že jsem utekla, jsem hrozná."Řekla jsem když jsme se od sebe odtáhli.
"Nejsi hrozná. Já tě chápu."Řekl a jemně mě pohladil po tváři.
"Je tu někde Nat?"Řekl Steve.
"Jo, něco řeší ve vedlejší místnosti s Bartonem."Řekl Tony a rozešel se k němu.
Steve fakt musí zničit i tu nejlepší a nejhezčí chvíli.
Steve odešel a Tony šel zpátky za mnou.
"Kde jsme skončili?"Zeptal se mile.
"Řekl jsi mi, že mě chápeš."Řekla jsem také mile.
"Takže."Řekl a jemně chytil moje ruce a proplet si jeho prsty s mými.
"Nechtěla by jsi to co se stalo probrat u mě v ložnici se sklenkou vína?""Moc ráda."Řekla jsem a usmála se na něj.
————
Brácha už odešel a Tony mě přemluvil abych tu přespala.
Seděli jsme na posteli povídali si a popíjeli bílé víno.
"A co ti všechno ten Marcus dělal? ."Zeptal se opatrně Tony.
Chvíli jsem jenom koukala do prázdna ale potom jsem řekla.
"Násilí, hodně násilí, s-sexuální, psichycké a i fizické." Řekla jsem a snažila se aby mi nezačali téct slzy.
"Omlouvám se jsem idiot, že jsem otevřel toto téma ."Řekl a položil ruku na moje stehno a pohladil mě přes něj.
Po celém těle mě přijela husí kůže.
"Ou, omlouvám se ."Řekl a ruku dal pryč.
"Tony?"Řekla jsem a podívala se na něj.
"Ano?"Řekl a pousmál se.
"Jestli nevadí, jsem docela unavená, nemůžeme si už jít lehnout?"Zeptala jsem se a dopila poslední kousek mého vína.
"Jo jistě."Řekl a zvedl se.
"Děkuji."Řekla jsem mu a také se zvedla.
"Kde můžu spát?"Zeptala jsme se ho."Já si lehnu tady na sedačku a ty si můžeš lehnout na mojí postel."Řekl s úsměvem.
————
Bylo už hodně pozdě a já nemohla usnout.
"Tony?"Zašeptala jsem.
"Mhm?"Zabručel rozespalý Tony.
"No...nejde mi usnout."Zašeptala jsem do tmy.
"Mám si lehnout k tobě?"Zeptal se rozespalým hlasem Tony.
"J-jo."Zašeptala jsem.
Po chvíli jsem cítila malé propadnutí matrace pod něčí váhou.A hned potom jsem cítila příjemné teplo na mých zádech . Přitulila jsem se k Tonymu a on si mě majetnicky přitáhl k sobě.
"Dobrou noc Elenko."Bylo poslední co jsem slyšela než jsem usla.
————
Mohly být tak tři ráno.
Zvudlila jsem se, protože jsem měla noční můru rychle jsem si sedla a začala jsem hodně nahlas dýchat, snažila jsem se z toho popadnout dech.
"Jsi v pořádku?"Zeptal se mě Tony a sedl si vedle mě.
"Jo dobrý jenom špatný sen ."Řekla jsem a chtěla jsem si lehnout, ale Tony mi řekl.
"Elen?"
"Ano Tony?"
"No...já-" Nestihl to doříct protože jsem ho políbila.
"P-promiň...Já-já už půjdu."Řekla jsem a chtěla jsem se už zvednout ale, Tony mě chytil za ruku.
"Na odcházení není čas teď je čas na lepší věci."Řekl a přitáhl si mě k sobě.
Jeho rty přilepil na ty mé, jeho rty byly tak dobré, hrubé, ale přitom byly ty nejjemnější, a byly tak sladké, tohle je jako droga, zkusíš to jednou, chvíli váháš, ale ve většina případech se rozhodneš, že to chceš pořád.Začal mě dravě líbat.
A dál si to nejspíše domyslíte .
Pro ty co mají rádi 'spicy' části tak pro ty bude další kapitola, takže když ti není 15+ přeskoč to děkujiiii <3
ČTEŠ
He loves Rogers' sister
Fiksi PenggemarCo se stane po tom co Steve Rogers představí všem Avengers svojí sestru? • • • • Zamiluje se do ní někdo z nich? • • • • To se dozvíte v mém příběhu • • • • 8#avengers 28.6.2021 1#robertdowneyjr 14.7.2021 8#ironman 23.7.2021 6#tonystark 30.7.2021 1#...