1. O noua eu

117 9 3
                                    

Draga jurnalule nimeni nu ma intelege.Nu mai suport sa fiu neateleasa, de ce toti cred ca sunt bine si nu am nimic .De ce ? Nimeni nu vede ca in adancul inimi mele sunt ravasita si mahnita de durere.Nu mai suport sa fiu proasta tuturor .Asa ca am de ganad, sa ma schimb din fata neinteleasa , o rebelea .Nimeni nu o sa mai îsi bata joc de mine, nimeni.Nu o sa mai fiu fata din umbra care sta ascunsa intr-un colt si analizeazal lucrurile ,ce se petrec in jurul ei.De acum toti o sa ma stie, nu o sa mai fiu fata care nimeni nu stie cum o chiama .Voi fi eu , rebela  de care toti o sa se teama .

Am pus jurnalul la loc sigur  sub pat, si mi-am lat telefonul de pe noptiera sa vad cat este ceasul.Era ora 07:00 ceea ce inseamna ca trebuie sa plec la scoala .

Nu mai vreau sa port haine de tocilara , asa ca mi-am scos din dulap singurele haine pe care inainte nu imi placea-u deloc.  Mi-am luat un tricou negru   , niste colanti tot negri , o jachieta neagra de piele si niste tenesi negri pe care nu credeam sa le port vreo data .

Mi-am luat ghiozdanul si am coborat jos pentru ai cere mamei bani, pentru ca in nicun caz nu vreau sa stau sa I-au micul-dejun acasa.Plus ca ai mei ma vor intreba multe despre noul meu luc , si in nicun caz nu am degand sa le raspund.

-Neata scumpo!spune mama bucuroasa dar cand m-a vazut cum eram inbracata, imediat ia pierit zambetul.Cu ce esti inbracata Kara?

-Ce este o problema inlegatura cu hainele mele ?Mi-e imi plac .

-Offf...cred ca este o faza dintraia adolescentina, sper sa treaca repede.

-Da, da dami bani !

-Pentru ce iti trebuie ?

-Mai conteaza?

-Da, Kara conteaza!

-Am nevoie sa-mi refac garderoba.

-Bine, ia de aici! Spune mama si imi intinde un teanc cu bani in mana .

Am luat bani si am plecat la puscaria numita liceu .Finca nu am vrut sa merg pe jos, cum obisnuiam mai demult am lat masina mea pe care tata si cu mama , mi-au daruito la aniversarea de 16 ani.Bine pe atunci fiind o tocilara responsabila, parinti imi faceau toate poftele .Cate o data  chiar fara sa le cer.

Ajusa in fata liceului toti se uitau ciudat la mine .Am intrat in liceu si m-am dus tinta ,spre dulap  pentru am lua lucrurile pentru materia respectiva.

Aveam matematica , sa vezi ce o sa ma distrez .Am intrat in clasa si m-am asezat in ultima banca langa o fata , se pare ca  tot rebela ca mine , dupa aspect.Ea era bruneta cu suvite roz si ochi caprui .Era inbracata in negru , avea o bluza neagra transparenta in care îi se vedea sutienul negru cu dantela, niste blugi si ei tot negri si niste botine  negre cu tinte.

Profesoara de mate intra in clasa, iar orele incep .Nu am fost atenta la nimic din ce spunea profesoara pentru ca nu aveam chief de matematica.

-Kara , lumineazale si pe aceste capete seci , ce facem noi aici?sune doamna plictisitoare de la catedra , aratand spre problema de la tabla.

-Porcati! Asa ca dragi colegi, nu va mai obositi sa invatati atata ca babaciunea asta de la catedra va invata prosti.

-Kara, te rog frumos sa te duci la director acum!spune profa insultata.

-Si daca nu vreau! Spun si atunci se suna de iesire , si profa iese din clasa nervoasa.

M-am  asezat in banca , am stat cateva minute uitanduma la mesajele de la ai mei parinti, citindule.

" Kara , noi o sa fim plecati o luna cu afaceri in California , sa fi cuminte si daca este vreo problema doamna Grace din vecini o sa te ajute .Te iubim scumpo!,,

Super, o sa fiu singura din nou acasa .Cand eram mica si parinti erau plecati cu lunile de acasa cu afaceri, era mai greu sa stau singura .Pe atunci imi era frica de orice.Dar ce-l mai greu a fost sa stiu ca mereu o sa fingura orce ar fii.

-Heii , eu sunt Lexi ,  sa sti ca mi-a placut demostratia ta de rebeliune, tocilaro.

-Eu ma numesc Kara! Ai vrea sa chiulim orele astea de la scoala?

-Da , nui nevoie sa ma mai intrebi ! Eu merg sa ma intalnesc cu gasca mea , vrei sa vi si tu ?O sa facem o gramada de nebunii!

-Sigur!Mi-ar face placere sa-ti cunosc gasca de nebuni.

Am mers cu Lexi pana la un depozit abandonat, prafuit si foarte infricosator.Se auzea rasete .Eu cu Lexi ne-am apropiat mai mult de zona de unde se auzeau rastetele , acolo erau 2 fete si 4  baieti care nu mai puteau de atata ras.

-Kara, ele sunt Tiana si Amira , dar poti sa le spui Tia si Amy.Iar ei sunt Daimon, Joe, Raul si ...Ian.

Tia avea parul blond si ochi verzi, Amy avea parul negru si ochi negri, Lexi avea parul brunet si ochi caprui, Joe avea parul blond si ochi caprui,Raul avea parul brunet si ochi caprui , Daimon avea parul saten si ochi caprui iar Ian avea parul saten deschis si ochi negri .

-Tu nu erai tocilara aia de la fizica, stiu asta pentru ca stateam in spatele tau si copiam mai mereu de la tine .spune Raul

-Da , ea era dar acum nu mai este o tocilara gasca ! Si ma gandeam so includem in gasca noastra ce ziceti ? Spune Lexi.

-Bine daca nu mai esti o tocilara trebuie sa ne demonstrezi. spune Ian .

-Si cum vrei sa fac asta ?

-Sarind de pe stanca mortala !spune Ian

-Kara, daca nu vrei nu trebuie so faci .spune Tia

Bine ,am so fac!spun foarte hotarata.

Aceasta este prima mea carte ! Sper sa va placa , capitolele vitoare va promit ca o sa fie mai lungi capitolele.

*Nu este editata*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 08, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Rebela cu sentimenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum