TW: ANOREXIA
A szobám padlóján ültem. A 2020 nyár nevű fotós albumomat nézegettem. Tele van képekkel a legjobb barátnőmről, barátaimról, családomról, közönségtalálkozókról és még sok más eseményről.
Hogy lehet ilyen vékony? Néztem a strandolós képünk a legjobb barátnőmmel, Lilyvel. Hogy lehetek ilyen dagadt?
Becsuktam az albumot és felültem az ágyra. Kinyitottam a Macbookom és megnyitottam a Netflixet. 'Stranger Things' írtam be a keresőbe. Már vagy hatodjára nézem újra a hónapban. Amúgy május volt. Még 2 hét az iskolából és végre nyári szünet. Liloval már mindent elterveztünk a nyárra. 15 éves vagyok, és jővőre megyek 10.be. Lily már születésem óta a legjobb barátnőm, ugyanis az anyukáink gyerekkori legjobb barátnők így mi is együtt nőttünk fel, és szerencsére egy helyre vettek fel minket középiskolába is így könnyebben tartjuk a kapcsolatot.
"Y/n! Kész a vacsora, rántotta pirítóssal!" Kiabált fel anya az emeletre.
"Mindjárt!"
Gyorsan megnyitottam egy új oldalt. 'Mennyi kalória van egy tojás rántottában?'
'Mennyi kalória van egy piritósban?'Megeszem a pirítóst az elég lesz estére.
Leszaladtam a konyhába és csak az említett ételt ettem meg. Visszamentem a szobámba és folytattam a sorozat nézést.
****
Reggel az ébresztőm rikácsolására keltem. 6:50. Kimásztam az ágyból és a fürdőbe sétáltam. Előhúztam a szekrényem alól a mérleget, levetkőztem és ráálltam.
'xx', nagyon jó. 0.3kg-t híztam tegnapról.Megcsináltam a reggeli rutinom, arcot mostam, felöltöztem stb.
Lementem a konyhába és elraktam a kaját amit anyukám csomagolt nekem. Nem hiszem, hogy megfogom enni, de nem akartam otthon hagyni nehogy valamit elkezdjen gyanítani.
"Kérsz reggelit?"
"Nem, nem vagyok éhes." Indultam az előszobába a cipőmért.
Beszálltunk a kocsiba és elindultunk az iskolába.
Délután 14:12kor értem haza. Anyukám estig dolgozik, 18:00kor indul el a munkahelyéről és kb fél órába telik neki hazaérni így olyan 18:30-18:40 között szokott megérkezni.
Egésznap nem ettem még semmit, - ahogy szoktam - felmentem a szobámba, lepakoltam a cuccom és átöltöztem egy kényelmesebb szettbe. Bedőltem az ágyamba és elővettem a telefonom.
lilo: láttad Millie új instagram storyát?
y/n/n: melyiket?
lilo: lesz nyáron egy strangercon június 08.-án ha te mehetsz, nekem is biztos megenedik.
y/n/n: ha te kaphatsz nekem is megengedik jxjdkdkdk
Lekell fogynom. Mit fognak gondolni rólam? Ilyen dagadtként nem jelenhetek meg ott.
lilo: ha hazaért anya megkérdezem, átjössz addig?
y/n/n: 2 perc és ott vagyok.
Felkaptam a telefonom meg a töltőm és leszaladtam a lépcsőn. Belebújtam egy papucsba és átszaladtam a szomszédba.
"Üdvözlöm." Nyitottam be Lily szobájába.
"Megnéztem a jegyeket, 50 ezer a VIP, hátha megveszik nekünk ezt megint."
Lilyvel nagyon nagy Stranger Things fanok vagyunk. Már 2 strangercon-on, és 3 másik találkozón is voltunk (közte az egyik egy Florences találkozó volt).
"Remélem, megint vállaljunk valami házi munkát vagy valamit és akkor úgy könnyebben meggyőzzük."
"Mhm, így tuti megengedik."
Még Lilyéknél megírtuk a házinkat majd hazamentem.
Az idő 16:40 volt. Egyedül voltam a házban, feküdtem az ágyon. A gyomrom korgott, semmit nem ettem még ma. Felkeltem és lementem a konyhába. Kinyitottam a hűtőt és kivettem belőle egy tejszeletet. 150 kalória. Mi van ha vacsorára sokat fogok enni és akkor hízni fogok. Visszaraktam a hűtőbe a kis tej sütit.
lilo: vacsorázol nálunk?
y/n/n: ahaa
lilo: okés, amúgy átjössz tanulni a holnapi dolgozatra?
y/n/n: nem tudok, futni megyek. akarsz velem jönni?
lilo: nem, még tanulok. majd írj ha visszaértél és átjövök :)
y/n/n: kkk <3
Nem régóta van ez a mániám, hogy futok. Eddig nem csináltam, de ha semmire nem veszem rá magam napközben mozgásügyileg akkor nagyon bűntudatom van.
Elindultam a futásra, kb 30 percig bírtam. Az energiahiány miatt nagyon hamar kifáradok. Mikor hazaértem megfürödtem, tanultunk Lilyvel, majd vacsoráztam. Este 23:57-kor lekapcsoltam a lámpákat és aludni mentem.
a/n <3
Remélem tetszett nektek az első rész, és, hogy nem volt felkavaró. A napokban hozom a következőt. :)
YOU ARE READING
Csontokig / Noah Schnapp FF
FanfictionA TÖRTÉNET FELKAVARÓ LEHET EGYESEK SZÁMÁRA. CSAK SAJÁT FELELŐSÉGRE OLVASD!!! TW: anorexia, ed Egy lányról szól a(z) ff-ünk. Találkozik Noahval, összejönnek + néhány kis dráma. Ez mellett a y/n (your name : te neved) étkezési zavarral küzd. Nem emlí...