22

571 55 11
                                    

"კარგად არის?"-ჰოსოკი შოკში იყო როდესაც ლისა მასთან და თეჰიონთან მივარდა.

"საბედნიეროდ. მთავარია ძვლები არ გაუტეხია."-გაუღიმა თეჰიონმა.

"ძვლები არ გაუტეხია? შესახლებელი იყო რომ ძვლები გაეტეხა? ეს იდიოტი! კარგი, მადლობა თეჰიონ."

"არ არის საჭირო."-ჰოსოკმა იძულებით გაუღიმა და მხარზე გადაუსვა ხელი.

"წადი ნახე, სწრაფად"-უთხრა თეჰიონმა და გაუღიმა.

"შეხვედრამდე."-გაიქცა ლისა.

"როგორ შეგეძლო მასთან დარეკვა?"-დაიჩურჩულა ჰოსოკმა და თეჰიონს მსუბუქად ჰკრა ხელი.

"ის მისი შეყვარებულია. ისინი ერთად ცხოვრობენ, ჰოსოკ!"

"თეჰიონ! ჩვენ ჯონგუკს და ჯიმინ უნდა---"

"საუბარი? უყურე. ჯიმინი თავის საქმიანობას აგრძელებს თემინთან და თანაც ამ ყველაფერს ჯონგუკის თვალწინ აკეთებს. მაკნეს ვინმე  სჭირდება რომ მასზე ისზრუნონ. ის ლისასთან ერთად ცხოვრობს, მას უნდა სცოდნოდა!"-თეჰიონი არ ნანობდა ლისასთან დარეკვას. იგი დარწმუნებული იყო რომ სწორად მოიქცა.

"ვიცი, მაგრამ არ ფიქრობ ეს ყველაფერი დასრულდება მაშინ როდესაც ჯიმინი ჯონგუკს მასთან დაინახავს?"-თქვა ჰოსოკმა დაბალი ტონით.

"ის ეგოისტურად იქცევა. მე მიყვარს ჯიმინი, კარგი? მაგრამ, ის ძალიან სულელია რადგან სექსი აქვს სხვასთან მხოლოდ იმიტომ რომ ატკინოს მას ვინც "უყვარს"."- იმედგაცრუებულად თქვა თეჰიონმა.

"თე"

"რა? რამე არასწორი ვთქვი?"-თეჰიონმა წარბი აწია.

"არ ხარ არასწორი, მაგრამ ჯიმინსაც ძალიან ტკივა. ის სულელურად იქცევა, ვიცი. მაგრამ ჩვენ უნდა დავეხმაროთ მას. იგი არ უნდა გავამტყუვნოთ და რომელიმე მართალი არ უნდა გამოვიყვანოთ, მხოლოდ იმიტომ რომ ის როგორადაც  ჯიმინი თავის  გრძნობების აჩვენებს ჩვენს თვალში არასწორია. ჩვენ უნდა დავეხმაროთ მას."-ჰოსოკმა თეჰიონის ხელები დაიჭირა.

STRAIGHTWhere stories live. Discover now