နွေဦးအချိန်ကာလ....သစ်ရွက်ဝာလေးတွေလမ်းမအနံ့ပျံ့ကျဲနေခဲ့တယ်......🍂
သစ်ရွက်လေးတွေ ကြွေကျနေကာ လှပနေတဲ့ Seoul မြို့ရဲ့ တစ်နေရာ မှာ နွေဦးနဲ့အပြိုင် လှပနေဆဲ လှပနေတဲ့ ကောင်မလေးတစ်ယောက်......
ရွက်ဝာလေးတွေကြွေနေတဲ့ လမ်းမကြီးထက်မှာ လမ်းလျှောက်ရင်း နေရာလေးတစ်ခုကိုငေးမောကြည့်နေရင်း သူမရဲ့ စိတ်ထဲ တစ်ခုခုကို လွမ်းဆွတ်လာသလို....
ထိုနေရာလေးကတော့....သူမရဲ့ အတိတ်က အရေးပါဆုံးလူတစ်ယောက်နဲ့ လာခဲ့တဲ့ နေရာလေးတစ်ခုပေါ့🍂.....
Flash Back~~~~🍂
"Unnie...ဒီမှာ ဓာတ်ပုံရိုက်ရအောင်...."
"အင်း...ယောင်းလေး ဒီကိုကြည့်.....📸"
"ရပြီလား...Unnie.."
"အင်းရပြီ....ဒီမှာကြည့်..."
"အားး...Unnie ကဓာတ်ပုံရိုက်တာ အရမ်းတော်တာပဲ...ဆုကောင်းကောင်းချရမယ်ထင်တယ်...."
"အင်....အဲ့တာဆိုရင်..Unnie ကို popo ပေး.."
ချစ်စရာအမူအရာလေးနဲ့ popo ပေးဖို့တောင်းဆိုပြီး ပါးလေးထိုးပေးလာတဲ့ Jisoo ရဲ့ ပါးလေးကို နစ်ဝင်သွားသည်အထိ Chaeyoung တစ်ယောက် နမ်းရှိုက်လိုက်သည်......
Flash Back End......
အတိတ်တွေကို တွေးနေရင်း Chaeyoungတစ်ယောက် ပါးပြင်ပေါ်ကနေ မျက်ရည်လေးတွေ စီးကျလာတယ်.....
"လွမ်းလိုက်တာ Unnie.ရယ်🍂..."
ကိုယ်တိုငိကြားရုံသမျှသာ လေသံလေးနဲ့ တိုးတိုးလေးပြောလိုက်တယ်...လေပြေ လေညှင်းလေးတိုက်ခက် နေချိန်မှာ လမ်းမတစ်လျှောက်က အမှတ်တရတွေကို တွေးတော နေရင်း... Chaeyoung တစ်ယောက် ပါးပေါ်ကနေ မျက်ရည်တွေ ရေတံခွန်လို စီးကျလာခဲ့တယ်.....
"Chaeyoung ahh....."
Chaeyoung ရဲ့နာမည်ကို အော်ခေါ်ရင်း Chaeyoung ဆီကိုပြေးလာတဲ့ Lalisa....
"La...lisa..."
သူတို့နှစ်ယောက်ပြေးဖက်လိုက်ကြတယ်....
"နင်ကလဲ...ပြန်ရောက်နေတာတောင်...ငါ့ကိုမပြောဘူး..."
"ငါလဲအခုမှ လေဆိပ်ကနေပြန်လာတာပါ...အခုပဲနင့်ကိုဖုန်းဆက်တော့မလို့ပဲ...."
YOU ARE READING
ရက်စက်လှပါသောနွေဦး
Short Storyနွေဦးမှာ စခဲ့တဲ့ချစ်ခြင်းတစ်ခုက အဆုံးသတ်လှပနိုင်ပါ့မလား.... ေႏြဦးမွာ စခဲ့တဲ့ ခ်စ္ျခင္းတစ္ခုက အဆံုးသတ္လွပနိုင္ပါ့မလား.....