Toata lumea chiar crede ca viata pe o scena e minunata . Ei , bine nu e chiar asa , desi nu pot spune ca nu are si fooooarte multe avantaje cum ar fi chiulu' de la ore plictisitoare sau statul noaptea pana tarziu.
Je m'appelle Gabe , am septesprezece ani si sunt basistul trupei Friday. M-am nascut la Dublin , dar m-am mutat cu ai mei in California cand aveam cinsprezece.
Sa va zic cum s-a format trupa ? Haideti nu ma mai implorati atat ca va spun !
Totul a inceput intr-o seara de vineri ( pe la unspe si ceva ) . Era al naibii de cald asa ca am lasat fereastra deschisa si am inceput sa cant la bas cu volumul moderat ( aproape la maxim).
Cred ca ai mei ( parintii si frate-miu Jason ) s-au cam obisnuit din moment ce nu prea mai zic nimic cand incepe pe mine sa ma chinuie talentul.
Si revenind la poveste . Eu cantam la bas , cand m-a lovit ceva peste picior . Cand m-am uitat am vazut ca era o piatra , asa ca m-am gandit ca pietrele vin de afara , aruncate de cineva ca doar nu au picioare de cangur , legatura cu exteriorul fiind fereastra ... mai pe scurt , am scos capul pe geam si am vazut vreo trei tipi in fata casei mele .
Am coborat la parter ; mama era pe canapeaua din sufragerie urmarind unul din serialele alea siropoase ale ei in care singura actiune e ca ala vorbeste cu aia , tata era in birou fiind mai interesat de teancurile alea de hartii decat de faptul ca eu sau Jason sa mai fim in viata , deci nu avea sa iasa prea curand , iar Jason era la subsol lucrand la inca una din inventiile sale "geniale" pentru proiectul de la fizica , asa ca am iesit afara lejer.
Pe trotuar erau trei dintre colegii idioti de calsa ai lui Jason.... trei tipi cu un an mai mari la unsprezece noaprea venind de naiba stie unde nu suna de parca ar vrea sa faca un meci noctrun de basket . As fi vrut sa nu fi iesit din casa la ora aia , dar daca am fost fraier acum , trebuie sa fiu pana la sfarsit , dar nici chiar atat de fraier incar sa ma iau la harta cu ei.
-Jason e sus . Ma duc sa il chem imediat , am zis incercat sa scap fara vreun ochi vanat .
-Nu , pustiule , noi cu tine avem treaba , spuse unu' mai din spate .
-Ihi....
-Tipule , am auzit ca tu cam zdrangani basu' ala !
-Asa...
-Uite cum sta treaba , piciule ; in septambrie e Band Bettle .
-Si ce treaba are asta cu mine ?
-Asta chiar ca se prinde greu ! zice tupul cu glaga in cap.
-Ce-ar fi daca ne-ai ajuta sa castigam concursul?
-Sa stii ca nu prea am bani de mita si nici cu bataia nu stau prea bine .
-Frate , tu esti prost sau te faci ? Vrem sa intrii in bandu' nostru !
-Poftim?
-Bai , zi-mi ca nu esti si surd !
-Mai zi o data !
-Nu mai fa pe prostu!Venim maine sa te luam sa vadem ce naiba iese.
-Mdea...