Reggel 6 után keltem az ébresztőre és mint minden reggel alig bírtam kikelni az ágyból. Leállítottam az ébresztőt és megfordultam az ágyban. Olyan 15 perc telhetett el amikor apa hangját meghallottam az ajtóm előtt.
-Zoé! Fent vagy már? Ugye nem aludtál megint vissza. - kérdezte kicsit türelmetlenül
Nem válaszoltam mivel félálomban voltam. Hallottam egy ajtónyitódást ezért fél szemmel felnéztem és amit láttam az nekem nem jelentett a legjobbat. Apa állt az ágyam mellett karba tett kézzel és szúrós szemmel. Erre egyből felültem az ágyban mert tudtam ha nem teszem azzal csak felmérgelem. Ezt majdnem minden reggel eljátszuk.
-Ideje lenne már felkelni kisasszony. - mondta már kicsit viccesebben. -Ha nem készülsz el kb egy óra alatt akkor el fogsz késni az iskolából. És még reggelizni se reggeliztél pedig csináltam neked rántottát.
Ránéztem az órára és megláttam hogy már 10 perc múlva 7 óra és gyors kipattantam az ágyból. Úgy tűnik hogy az hogy kb 15 pecet aludtam még az eléggé tévhit volt mivel megvolt az már fél óra is.
-Rendben ébren vagyok már. - mondtam még kicsit kómásan apának. -Nemsokára lent leszek csak rendbe szedem magam.
-Oké de ne tartson sokáig mert tényleg elkésel. - és ezzel ki is ment a szobából.
Megálltam a szekrény előtt és azon golnolkodtam hogy mit vegyek fel. Kinéztem az ablakon hogy megnézzem milyen idő is van hogy ahoz mérten öltözzek fel. Mivel láttam hogy a nap besüt az ablakon úgy döntöttem hogy nem veszek fel olyan vastag ruhát. Szerencsére már jön a jó idő aminek már ideje is van mert a tavasz közepén járunk. Kiválaszottam egy fehér ujj nélküli rövidujjút aminek a felső része fekete csipkés hozzá egy sötét farmert és egy fekete topánkát. Hozzá még választottam egy csakláncot aminek szív alakú medálja van és egy karkötőt.
Megmosakodtam a fürdőben majd átöltöztem. Csináltam egy kis szolid smiket és szaladtam is le a lépcsőn a nappaliba. A ház az úgy néz ki hogy amikor bejövünk van egy folyosó. A folyosóból a nappaliba lehet menni ahol van két nagy fotel ami között van egy kis asztal. A nappali egyik végében a van egy ajtó ami a konyhába vezet a másik végében pedig van egy másik ajtó ami apu szobája. Mellette van a lépcsó ami az én szobámba vezet. Kiskorom óta itt élünk és imádom ezt a házat. Biztos azért mert már megszoktam hogy itt élek.
Mikor a konyhába értem már apa hozzálátott a reggelinek. Leültem vele szembe és én is elkeztem reggelizni.
-Egész gyorsan elkészültél. - mondta mosolyogva. -Pedig már készültem arra ha kicsit sokáig tart akkor felmegyek és előveszem az apai szigort. - itt már nevetett.
-Neeem - húztam kicsit meg az e betűt -Azt kihagyom köszi - mondtam én is nevetve -Amúgy meg mikor készültem én el sokára. Mindig egész hamar kész vagyok.
YOU ARE READING
Beleszerettem egy démonba
RomanceEz a történet egy 17 éves lányról szól. A neve Zoé és az apjával él. Anyja 8 éves korában elhunyt. Átlagos életet él míg egy éjszaka meg nem jelenik a szobájában egy különös idegen akiről kiderül hogy egy démon.