Please vote and comment on this story guysಥ‿ಥ
I'm begging
"Kalau kita lawan dengan Black Dragon, tak akan sama macam geng yang kita pernah hadap sebelum ni. Dorang terkenal dengan taktik lawan sampai mati." Chifuyu mula membuka cerita mengenai Black Dragon."Geng Black Dragon ni terkenal dekat kawasan Kenta dah berzaman. Black Dragon kesepuluh ni yang paling jahat dan kejam pernah dorang ada."
"Paling jahat..." Yamagishi menggumam perlahan
"...dan kejam..." Makoto menyambung
"Black Dragon dengan Toman ni ada ikatan. Toman wujud pon sebab Black Dragon. Dua tahun lepas, Kazutora-kun bertembung dengan Black Dragon dan Toman wujud jadi dorang tolong dia. Lepastu, Toman lawan Black Dragon." Mereka yang berada disitu terdiam.
"Toman hancurkan Black Dragon. Masa tu, Toman terkenal di kalangan geng lain."
"Bapaklah Toman." Akkun nampak teruja dengan cerita Chifuyu.
"Kalau macam tu, kacang jela nak kalahkan Black Dragon." kata Yamagishi yakin.
"Kau ingat senang?! Black Dragon dulu tak sama macam Black Dragon yang sekarang. Sepatutnya, Black Dragon dah lenyap, tapi ada sorang lelaki yang naikkan balik. Lelaki tu, Taiju Shiba."
"Black Dragon berubah lepas Taiju ambil alih. Dorang buat balik uniform dorang, latih ahli-ahli macam askar dan buat geng dorang tu nampak lebih hebat." Chifuyu berhenti sejenak.
"Hebat do mamat tu..." Yamagishi kelihatan tertarik dengan Taiju.
"Eh, bukan ke kalau nak buat baju tu guna banyak duit ke?" Makoto menyampuk.
"Eh haah lah... Lepastu, dari mana dia dapat duit banyak-banyak tu?" Takuya menyetujui Makoto.
"Dia tua sikit je kan dari kita?" Tanya Akkun.
"Haah, dua tahun je."
"Tak macam yang lain, Taiju dia jual 'kekejaman' dia." Chifuyu menyambung cerita.
"Taiju ni bukan kaleng-kaleng macam yang korang fikir. Dia ada hubungan dengan orang kaya dan buat duit kalau orang tu perlukan khidmat dia."
"Jadi, maksudnya dia ni lawan untuk duit lah?" Muka Yamagishi berubah ketakutan.
"Takutnya... Jenis kacau juga ni." Berpeluh dahi Makoto.
"Dia macam dari dunia lain." sambung Takuya.
"Apepon, memang Black Dragon kesepuluh ni memang lain dari yang dulu..."
Dua hari kemudian
"Aku memang tak terfikir langsung yang Hakkai tu adik ketua Black Dragon." Kata Smiley memecahkan keheningan mereka.
"Kau tahu kan pasal ni Mitsuya?" Mitsuya hanya diam tidak menjawab pertanyaan Mucho.
"Black Dragon? Menyusahkan." Hanma menyungging senyuman mengejeknya.
"Tak payah mengelaklah." Tegas Kisaki.
"Semua dah ada kan?" Draken menukar topik.
Tap tap tap
Bunyi tapak kasut bergema di ruang bilik kosong di bangunan lama.
"Masuk!" Mikey mengarahkan Takemichi dan Hakkai masuk.
Chapter 6 update!!!
YOU ARE READING
𝖘𝖕𝖆𝖈𝖊 - 𝕿𝖔𝖐𝖞𝖔 𝕽𝖊𝖛𝖊𝖓𝖌𝖊𝖗𝖘 (Discontinue)
Teen Fiction(slow update) ⚠️ warning ⚠️ Spoiler chapter 77-??? Don't read if you don't want to be spoiled "Kau suka dia??!! Mitsuya? Kau suka dia ke Yuzuha?" - Hakkai "Mana ada... Lagipon aku anggap dia abang je. Sebab--" - Yuzuha Rated M (15+) unsur-unsur keke...