"I'll quit"

47 9 5
                                    

Please vote and comment on this story guysಥ‿ಥ
I'm begging

Happy birthday to Hakkai🥳🥳❤️❤️✨✨


"Okay... Semua dah kat sini." Draken memulakan perbualan.

"Masuk! Takemitchy! Hakkai!" Mikey masih lagi dengan wajah datar menyuruh mereka masuk.

"Macam yang korang tahu, empat hari lepas Takemitchy kena pukul dengan kepala Black Dragon." Draken memberitahu perbincangan mereka.

"Dia gunakan kekerasan masa pukul Takemitchy, kapten devisi pertama Toman. Itu maksudnya...-"

"Black Dragon isytihar perang atas kita." Muka Draken berubah sinis.

"Dasar bangsat. Jom ah kita bantai dorang." Smiley masih lagi tersenyum walaupun aura gelap mula menguasai dirinya.

"Kita pernah kalahkan Black Dragon sekali. Mesti akan senang je benda ni." Mucho berkata dengan yakin walaupun wajahnya tidak menunjukkan reaksi. Mitsuya tidak memberi apa-apa respon kepada perbualan mereke.

"Yang kita lawan tu Black Dragon kesembilan. Black Dragon sepuluh ni memang lain dari yang dulu." Mitsuya mula bersuara. Hakkai hanya diam memandang mereka semua.

"Kau hilang satu poin. Takemitchy tu memang tak tahu kat mana kawasan Black Dragon. Jadi, bukan salah dia. Kenapa kau bawa dia pergi situ, Hakkai?" Smiley bertanya kepada Hakkai.

"Oi, Hakkai. Kau ni... Berlakon jadi spy untuk Black Dragon ke hah?! Dasar sial." Mucho mendekati Hakkai.

"Kau adik ketua tu kan?" Smiley mengeraskan suaranya walaupun riak wajahnya masih tersenyum.

"Kau cuba nak sorok dari kita orang hah?!" Mucho meninggikan suaranya apabila Hakkai tidak menjawab soalan mereka.

"Ke-kejap korang. Hakkai dia-"

"Kau diam bodoh!" Mucho memotong percakapan Takemichi dan membuatkan dia gugup. Mucho masih lagi menanti jawapan Hakkai.

"Aku takkan cakap apa-apa. Bencilah aku, pukullah aku, buatlah apa yang korang nak. Sebagai adik dia, memang aku dah bersedia tanggung semua risiko." Hakkai berlutut di hadapan mereka.

"Jadi, ketua!!! Aku, Hakkai Shiba, penolong kapten devisi kedua meminta izin untuk keluar dari Toman." Mikey hanya dia sebelum mengajukan pertanyaan.

"Okay ke untuk kau?" Yang lain hanya diam.

"Berhenti!!!" Takemichi menjerit kuat. Semua yang berada disitu memandangnya.

"Aku bantah!" Kata Takemichi.

"Takemitchy..." Hakkai memandang Takemichi.

"Ambil masa untuk bertenang dan berfikir... Dengan snek yang sedap!!!" Takemichi mengeluarkan snek dari poketnya dengan wajah yang girang.

 Dengan snek yang sedap!!!" Takemichi mengeluarkan snek dari poketnya dengan wajah yang girang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Dorayaki!!! Nah untuk Mikey-kun." Takemichi masih lagi dengan wajah 'comel' nya menghulurkan dorayaki kegemaran Mikey.

"Taknak!" Mikey menepis dorayaki tersebut dan hal itu menyebabkan Takemichi terkejut.

"Jangan kacau!" Mikey mula mengeluarkan aura seramnya.

"Kau ingat ni masa untuk buat lawak ke hanat?!" Draken mula memarahi Takemichi. Takemichi masih lagi terkedu kerana ianya tidak seperti apa yang berada di fikirannya.

"Apa keputusan kau Mikey?" Draken berpaling melihat Mikey yang duduk di belakangnya.

"Aku serahkan benda ni dekat Mitsuya sebab dia kapten devisi kedua." Mikey memandang Mitsuya. Mitsuya berdiri lalu berjalan menuju kearah Hakkai.

"Taka-chan... Maaf." Pohon Hakkai yang masih berlutut itu. Mitsuya hanya diam.

"Jangan sedih, Hakkai... Aku faham." Mitsuya masih lagi tidak memandang Hakkai.

"Taka-chan!" Hakkai segera berdiri lalu membongkok hormat kepada Mitsuya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Taka-chan!" Hakkai segera berdiri lalu membongkok hormat kepada Mitsuya.

"Aku suka bekerja bawah kau!" Kata Hakkai.

"Huh? Kau cakap apa ni? Aku tak cakap pon yang kau boleh keluar.

"Hah?" Takemichi dan Hakkai tidak percaya dengan apa yang keluar dari mulut Mitsuya.

"Bagi aku cakap dengan Taiju." Mitsuya tersenyum.

Chapter 7 update!!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Chapter 7 update!!!

𝖘𝖕𝖆𝖈𝖊 - 𝕿𝖔𝖐𝖞𝖔 𝕽𝖊𝖛𝖊𝖓𝖌𝖊𝖗𝖘 (Discontinue) Where stories live. Discover now