Îmbarcarea pe vapor

59 3 0
                                    

Emma,Boy,Carly,Toi si Bobby sunt tare nazdravani.

Era ziua imbarcarii,iar ei eveau un noroc chior,trebuiau sa ia metroul dar acela era in reparatii,ori un taxi dar costa prea mult...asa ca ce se gandesc ei? Bobby fiind un caine mare are putere...iar acestia i-au legat o sanie de brau si dai,si miauna,pardon latra ca nu mergea sa tragi o sanie pe asfalt:)))) gandițiva ce mufe aveu saracii oameni care ii vedeau pe strada:))))

Dupa atata stres isi dau seama ca au citit gresit ora si au ajuns mai devreme cu 58 de minute,si sa vesi ce au facut cei 5 de plictiseala? Deaa.......nu au stat locului. Au imcsput sa se joace fața-asunselea toti s-au ascuns in locuri bune numai Bobby s-a ascuns sub rochia unei doamne, dar ea pe moment nu a costientizat..

Doamna:oare ce e sub rochia mea de ma gadila?(a zis in gandul ei si se uita)........aaaaaaaaaaaaa (țipand)um caine e sub rocia meaaaaaa si a inceput sa alerge....ganditiva si voi cum ar fi sa vedeti o baba cum alearga de zori tipand......

Cand se abia linistisera din ras se aude in tot portul:"imbarcarea catre Los Angeles tocmai a inceput"

Pe loc acolo se facuse o harmalaie totoala. Bine inteles ca primul care a pasit pe treapta a fost Toy un copil tare impiedicat...si bine inteles ca si de data asta a trebuit sa isi etaleze talentul si s-a impiedicat dandu-i pe toti gramada pe pista de imbarcare, ca la domino:))). Parietenii lui au ras dar....pasageri nu....

Copii au fugit si si-au luat repede cea mai luxoasa camera de pe iaht. Era imensa, cu pat in forma de inimoara, cu un calculator, cu o oglina imensa da bine inteles ca nu a duat mult si:au stricat patul, au spart oginda au virusat calculator, daca mai daramau si usa si aia era:)))).

Diectorul hotelului a venit in inspectie in primele ore ale voiajului si cand a ajuns la ei la usa a ciocanit si a spus

Dl.director:am venit in inspectie

Emma:stati putin ca....(si i-a zis in soapta lui Carly sa ii dea o idee)caaa.......sunt pe tavan,pardon sunt pe scaun sa sterg oginda(oglinda era facuta zob) si......nu pot sa ma dau jos.

In timpul vorbiri Toy,Bobby,Boy s-au pus in usa ca sa nu pata intra inspectorul.

E prima mea carte,nu ma judecati:)))). O sa mai scriu in fiecare zi alt capitol,si daca aveti vro sugestie puteti lasa la comentarii, vot daca v-a placut! Va pup♥★

life is crazyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum