°17°

258 32 12
                                    

Herkese merhaba!

Evet yazarınız bekleyemedi ve yeni bölümü attı.

Zaten sadece iki cevap aldı.

Neyse yazar çok boş yaptı,

Yeni bölüm ile yazar yeni bir adım attı.

Todoroki'den devam~

Todoroki: O halde herkes kutunun içinden telsiz kulaklığını alsın da aramaya başlayalım. Zamanımız az.

Herkes: TAMAM!

Önerimi herkes onaylayınca hep birlikte karakoldan çıktık ve kendi sokaklarımıza doğru yürümeye başladık.

Anı Çemberi: Biz hangi sokakları aricaktık?

Todoroki: ** ve ** sokaklarını.

Anı Çemberi: Tamamdır.

Biraz sonra ilk arama yapacağımız sokağa varmıştık. Ardından sokağı aramaya başladık.

Bukago'dan devam~

Bizim alanımız olan *** sokağına varmıştık ve vakit kaybetmeden All Ming ile birlikte aramaya başladık. Bir kaç dakika sonra karşımıza bir villain çıktı.

Villain: Vay vay vay... Bu barışın sembolü All Ming değil mi? Hem de benim karşımda. Çok onur duydum. Ama asıl onur duyduğum şey barışın sembolünü yok edicek villain olmam olucak!

All Ming: Ha ha ha! Barış ben olmasam da sağlanmaya devam edicek ve benim olmadığım zamanlara gelmemize daha çok var. Hızlıca ölmeye niyetim yok. Ayrıca asıl son bulucak olan villain'ların soyu olacak!

All Ming bunu dedikten sonra villain'a yumruğunu geçirdi.

Villain: Ha Ha Ha! Bu kadar mı "Barışın Sembolü"?

All Ming: Daha çok mu istiyosun? Bence canın yanmadan teslim ol.

Villain: ASLA!

All Ming: Peki. Ama şunu unutma ki seni uyardım.

Bir kaç saniye sonra bir ışık patlaması oldu, daha soğrusu 3 saniyelik beyaz ışık patlaması ve 18 saniyelik bir tozdan siz duvarı.

Sis duvarı dağılınca All Ming ve Villain gözükür hale geldi. All Ming Villain'ı yakasından tutup duvara yapıştırmıştı. Villain'ın gözleri kapalıydı.

All Ming: Seni uyarmıştım.

Bir kaç saniye sonra Villain gözlerini açtı ve bize özgünlüğünü gösterdi. Daha doğrusu tattırdı.

Villain göğsünde oluşturduğu bıçakla All Ming'i karnının 3 yerinden bıçakladı.

Villain: Beni hafife alma All Ming!

(Y.N: Yukardaki repliği yazmak için seneryoyu 3 kez değiştirdim ve en iyi bu seneryoya oldu)

All Ming: Ağh!

All Ming'in karnı ciddi bir biçimde kanıyordu. Tam yardım etmek için hazırlanıyordum ki,

All Ming: Genç Bukago yardım çağır! Ben onu tutarım.

Bukago: Ama-

All Ming: Dediğimi yap!

Bukago: Peki...

Telsiz kulaklığımın ortasında ki mavi dümeye bastım, mikrafon açıktı.

Bukago: Çocuklar All Ming ile aramaya başladıktan biraz sonra bir villain karşımıza çıktı. All Ming şu anda onunla dövüşüyo. Çabuk *** sokağına gelin!

Herkes aynı anda: Tamam geliyoruz!

Hadi çocuklar hızlı olun, lütfen...

(Y.N: Aman tanrım Kaccan'a LÜTFEN dedirttim. İmkansızın gerçekleşmesi gibi...)

Bir kaç dakika sonra Ağaç Adam, Anı Çemberi, yarım p*ç ve Dağ Hanım olay yerine varmıştı.

(Y.N: Dövüş sahnesini yazmicam çünkü dövüş sahnesi yazmakta iyi değilim. Herneyse Villain kaybediyo kahramanlar kazanıyo ve sayre ve sayre)

Melez buzuyla Villain'ı buza hapsetti ve Ağaç Adam da melezin buzunu kırarak villain'ı yakaladı.

Todoroki: Sadece senin özgünlüğün yetmez. Bu işi sağlama almalıyız ve ben nasıl sağlama alırız biliyorum.

Ağaç Adam: Nasıl?

Todoroki: Öncelikle sen villain'ı daha sağlamca tutmalısın yoksa benim yapacağımın bir anlamı kalmaz.

Ağaç Adam: Tamam (bunu derken daha da sıkıyo). Sonra

Todoroki: Sonra izin verirsen ben de senin dallarını ve villain'ı buzumla donduracağım.

Ağaç Adam: Niye izin vermiyim ki? Tabi ki de veriyorum.

Todoroki: Tamam o zaman.

Daha sonra yarım akıllı buzu ile Ağaç Adam'ın dallarını ve villain'ı dondurdu. Fakat...

Ağaç Adam yavaş yavaş mavileşmeye başladı.

Todoroki: Ben de bundan korkuyodum...

Ağaç Adam: Ne oluyo!? Ben üşümeye başladım.

Todoroki: Buzumun soğukluğunu bünyen kaldırmıyo.

Ağaç Adam: Çabuk polisi arayın! Buna daha fazla dayanamam.

Dağ Hanım: Tamam!

Ardından polisler geldi ve Villain'ı ters kelepçe ile ekip otosuna bindirdiler.

Dağ Hanım: İyi misiniz?

All Ming: Ben pek iyi değilim. Hastaneye gitmem gerek.

Dağ Hanım: Tamam. Todoroki?

Todoroki: İyiyim.

Ağaç Adam: Ben de iyiyim. Dağ Hanım All Ming'i hastaneye götürür müsün?

Dağ Hanım: Tamam! Gel All Ming hastaneye gidelim.

Ağaç Adam: O halde Katsuki sen benimle geliyosun.

Bukago: Tch!

Ağaç Adam: Bunu evet olarak kabul ediyorum.

Bukago: Ne anladıysan o kurtlu elma yuvası.

{\_/}
( •-•)
/ >★

Oyla🎈 

Yorum yap 💜

Paylaş 🍕

630 kelime

Sonraki bölümde görüşürüz...

Işığın Olduğu Yerde Karanlıkta Vardır - Villain DekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin