Part 1

35 14 5
                                    

Pagi yang cerah dan indah ....menghiasi kehidupan seorang gadis yang bernama Kim yongchi ...

Yongchi: good morning omma ,appa ,unnie and oppa(kata yongchi dengan begitu ceria lalu duduk di kerusi bersebelahan unnienya itu )
Omma: anak mama bangun dh ingat kan tak bangun² lagi (kata omma sikit mengusik yongchi)
Yongchi: ishh omma ni (jeling omma )
Dan sekeluarga Kim itu menjamu serapan pagi

High school koreaa
Merupa kan sekolah kim yongchi

Yora: yongchi -ahh (memanggil yongchi yg memasuk pagar sekolah sambil melambaikan tangan)
Lalu yongchi berlari perlahan mendekati kawan nya itu yora
Yongchi: wahh awal kau sampai
Yora: hahaha biasalh ....weyy tadi pagi kan aku awal sampai lepas tu aku nampak jimin ngan jungkook (kata yora sambil mereka berjalan menuju ke dewan sekolah)
Yongchi: lepas tu??(pandang yora dengan srs wah wah wahh asal cerita tentang crush serius terus yonchi)
Yora: lepas tu dorang pergi ke belakang sekolah ...aku tak tahu apa dorang buat (kata yora dengan mengangkat bahu nya bertanda tidak tahu)
Yongchi: jom kita tengok apa dorang buat nak tak??(ajak yongchi)
Yora: ermmm jom lh lagi pun aku nak tengok crush akuuu huhuhu(kata yora dengan tidak sabar menegok jimin)

Belakang sekolah pov

Yongchi: weyy dorang buli budak pompuan from 1 kot (mereka bertapuk di pokok besar )
Yora: lahh sian budak tu ...nak tolong tak??
Yongchi: ermm bole juga (fuhh yora dan yongchi nak jadi hero weyy)
Yora:okey jom (yora deluan berjalan di hadapan)

Yongchi: yahhh korang buat apa kat budak ni (dekati budak tu dan terus peluk budak yg ketakutan memandang jk)
Jimin: lahh nak jadi hero ke (jeling jimin ke arah yongchi dn yora)
Yora: kami bukan nak jadi hero but kami kesian kat budak ni ...korang tak malu ke pukul pompuan
Jk: sapa suruh dia langgar aku ...lepas tu tak minta maaf langsung (jeling budak form 1 itu)
Erra: sya nak minta maaf sunbae (kata budak tu dengan tangisan )
Yongchi: tengok ni luka dh budak ni kalau jadi apa ² cam mana (risau yongchi )
Jk: dh lh jom kita masuk kelas jimin(langsung tidak membalas soalan yongchi)
Dan mereka pun chau begitu saja
Yora:lahhh kau okey tak (tanya budak tu)
Erra: okey je unnie ...gamsamida unnie sebab selamat kan sya (budak tu lap air mata )
Yongchi: nea , cepat bangun masuk kelas (tolong budak tu berdiri ...budak tu luka kot mesti dia rasa lemah )
Yora:soo kau masuk kelas dulu lain kali kalau langgar jebon tu minta maaf okey ...kau faham juga kan si jebon tu pantang di langgar
Erra:(angguk)nea unnie
Yongchi: dh gi masuk kelas(arah yong)
Lalu budak tu pun pergi

Yongchi: heyy biar pon dorang tu crush kita tapii aku tak suka lh dorang buat cam tu kat budak ² lemah (kata nya )
Yora: ha ah dho mentang²diorang tu kingka sekolah sesuka hati dorang wat cam tu ....(kata yora dengan sedikit geram)
Yongchi: alaaa dorang kan kaya dh lh omma jk bayar sekolah ni supaya jk tu bebas nak buat apa apa je  (kata yongchi dengan smirk "😏" )
Yora: yupp ...soo jom lh balik kelas dh nak mula kan pembelajaran ni

Dan mereka kembali ke kelas untuk memula kan pembelajaran

💜
💜
💜
💜
💜
💜

Maaf kalau part ni tak best 😁 sebab first time buat story .....so sape rasa nak sambung part 2 sila lh comment 🤗💜maybe akan sya buat lagi best part seterusnya 😀
Dan maaf kalau ada typo hehehe😁

Jangan lupa vote and comment 🤗💜 tq


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Bersambung.....💞💞💕






•||Crush||• Jeon jungkook√•Where stories live. Discover now