FINALLY I HAD FINISH ELEVEN CHAPTER! I'M PROUD OF IT. HAHAHAHA ATLEAST NAKA-ACCOMPLISH AKO NG GANITO. THIS BOOK MEAN A LOT TO MEAN TO ME. SO THANKS FOR READING THIS STORY! CONTINUE ON READING TO FIND OUT SO MUCH MORE ON THIS STORY!
HERE WE GO! CHAPTER 12!
CHAPTER 12
M E R C Y'S POV
ALL OF MY CLASSES Achlys was there. He was always clinging in my side. His friends were also there. Of course leader nila si Achlys. Kung nasaan leader nila, dun din sila. He changed all his schedule to mine so wala akong takas sakanya.
He can easily change what he wants because he owns this school. Wala na talaga akong magawa laban sa kanya. All I need to do is to not give in. I'll let him by my side but he will not get what he wanted. Hahayaan ko nalang ito hanggang siya na ang mag-sawa. After all, hindi naman ako magtatagal dito. I must be far away from him.
At nakaisip na ako ng tao na makakatulong sa pag-alis. Not now but soon. Time will tell.
The sweetness Achlys is giving me. Nakaka-panibago. Dati kasi he was so cold, that he would not even talk to me. Unless he is angry. Ayokong madala sa mga aksyun na pinapakita niya ngayon. I must admit mahal ko siya but I'm not giving him the chance. I just can't. I don't want to risk something.
"Hey, baby. You seem quiet. Are you hungry na?" Tanong sakin ni Achlys. Hindi ako masyadong nakakapagsalita ng maayos sa kanya. Our communication to each other now, after that damn―kiss, hindi na ako masyadong nakikipagusap sakanya.
He would be the first one who will initiate the conversation and of course, sasagot naman ako.
"Ahm, Hindi naman masyado." But honestly me and my baby is craving something now. It is lunch time now, and we are heading to the canteen now.
Ayoko naman sabihin kay Achlys na may gusto akong kainin. Nakakahiya lang. Pero paano ako makakabili kung palagi itong nakabuntot sakin?
Damn! I want ice cream right now! Gusto ko yung ice cream sa jolibee. Yung parang siyang smoothie na ice cream and also with fries, madaming fries! Nakakatakam!
BINABASA MO ANG
Mr. Cordon's Wife (BOOK I) COMPLETED
RomanceRead this first before you proceed to book 2. MR. CORDON'S WIFE (BOOK I) 'When you know trusting can be hard, especially if you trust that person too much. Are your words and promises enough to trust a person again?' 𝗠𝗲𝗿𝗰𝘆 is deeply inlove with...