Capitolul 5 - Micul crush a lui Chan
- E Min Ha? îl întrebă Hyunjin cu ochii mari pe cel care stătea comod pe patul lui.
- Nu, îi răspunse Chan.
- Atunci... Young Min? continuă băiatul după câteva secunde de gândire.
- Nici ea.
- Chae Ha? Mina? începu Hyunjin să enumere fetele din clasă, la fiecare nume primind un răspuns negativ.
- Nu ai ghicit, îi spuse Chan aplecându-se spre băiatul care stătea turcește pe podea gândindu-se la ceva și îi ciufuli blând părul.
- Știu! Exclamă Hyunjin ridicându-se dintr-o dată în picioare și speriindu-l pe Chan. Îl placi pe Min Woo, așa-i? Te-am văzut azi uitându-te la el, plus că vă arată bine, și e de treabă. Am dreptate? continuă el cu întrebările despre micul crush a lui Chan.
- Min Woo e ok, dar nu, nu îl plac, răspunse cel în vârstă spre exasperarea băiatului. Dar totuși, hai să vorbim și despre persoana misterioasă pe care ai pus ochii. Hai spue, cine e, hm? întrebă Chan punându-și jucăuș mâinile în șold.
- Asta e... secret, șopti Hyunjin acoperindu-și fața de rușine cu mâinile.
- În fine, avem alte lucruri mai importante de vorbit, zise Chan după câteva secunde de liniște scotocind în ghiozdanul închis la culoare.
- Ce fel de lucruri? își exprimă Hyunjin curiozitatea.
- La mulți ani, Hyunjin! exclamă Chan întinzându-i o cutie împachetată frumos și îl trase într-o îmbrățișare.
CITEȘTI
Niciodată - Hyunchan
FanfictionLumea e mică. Atât de mică încât te poți trezi față în față cu persoana pe care te-ai jurat că nu o vei mai vedea niciodată. Carte dedicată lui @ilino__