|🤙°•» Iɴᴛᴇɴᴛᴏ ғᴀʟʟɪᴅᴏ ᴅᴇ sᴇʀ "Aᴇsᴛʜᴇᴛɪᴄ", ᴘɪᴅᴏ ᴅɪsᴄᴜʟᴘᴀs ᴄᴏɴ ᴀɴᴛɪᴄɪᴘᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴘᴏʀ ᴇʟ Cʀɪɴɢᴇ ǫᴜᴇ ᴘᴜᴇᴅᴀ ʟʟᴇɢᴀʀ ᴀ ᴄᴀᴜsᴀʀ.
(;'༎ຶٹ༎ຶ')|☁️°•» Esᴛᴇ ʟɪʙʀᴏ ᴇsᴛᴀ́ ᴅᴇᴅɪᴄᴀᴅᴏ ᴀ: _berry_uwu_, -ParadiseC & Flxwer_himxz. ¡Mᴜᴄʜᴀs ɢʀᴀᴄɪᴀs ᴘᴏʀ ᴀᴘᴏʏᴀʀᴍᴇ ᴇɴ ʟᴀ ᴇʟᴀʙᴏʀᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴅᴇ ᴇsᴛᴇ ʟɪʙʀᴏ, ᴍɪs ᴀᴍᴏʀᴇs!♕︎♡︎
|🦋°•» Lɪʙʀᴏ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴅᴇᴅɪᴄᴀᴅᴏ ᴀ ʟᴏs Pɪʟᴀʀᴇs, ʟᴏs ᴅᴇᴍᴀ́s ᴄᴀᴢᴀᴅᴏʀᴇs sᴇʀᴀ́ɴ ᴍᴇɴᴄɪᴏɴᴀᴅᴏs ᴏᴄᴀsɪᴏɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ.
|💓°•» Lᴀs ɪᴍᴀɢᴇɴᴇs ǫᴜᴇ ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇʀᴀ́ɴ ɴᴏ sᴏɴ ᴅᴇ ᴍɪ ᴀᴜᴛᴏʀɪ́ᴀ —ɪɴᴄʟᴜʏᴇɴᴅᴏ ᴘᴏʀᴛᴀᴅᴀ, sᴇᴘᴀʀᴀᴅᴏʀᴇs ᴇ ᴄᴏɴᴛᴇɴɪᴅᴏ ᴍᴜʟᴛɪᴍᴇᴅɪᴀ—, ᴄʀᴇ́ᴅɪᴛᴏs ᴀ sᴜs ʀᴇsᴘᴇᴄᴛɪᴠxs ᴄʀᴇaᴅᴏʀᴇ(ᴀ)s.
|🔥°•» Pᴏʀᴛᴀᴅᴀ ʏ sᴇᴘᴀʀᴀᴅᴏʀᴇs ʜᴇᴄʜᴏs ᴘᴏʀ ᴍɪ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ.
|🌪️°•» Nᴏ ᴇsᴛᴀ́ ᴘᴇʀᴍɪᴛɪᴅᴏ ʜᴀᴄᴇʀ ᴄᴏᴘɪᴀs, ᴀᴅᴀᴘᴛᴀᴄɪᴏɴᴇs ʏ/ᴏ ᴛʀᴀᴅᴜᴄᴄɪᴏɴᴇs sɪɴ ᴍɪ ᴄᴏɴsᴇɴᴛɪᴍɪᴇɴᴅᴏ, ɢʀᴀᴄɪᴀs.
|🐍°•» Nɪɴɢᴜɴᴏ ᴅᴇ ᴇsᴛᴏs ᴍᴀʀᴀᴠɪʟʟᴏsᴏs ᴘᴇʀsᴏɴᴀᴊᴇs ᴍᴇ ᴘᴇʀᴛᴇɴᴇᴄᴇɴ , ᴛᴏᴅᴏs ʟᴏs ᴄʀᴇ́ᴅɪᴛᴏs ᴀ Kᴏʏᴏʜᴀʀᴜ Gᴏᴛᴏᴜɢᴇ.
|🌊°•» Lɪʙʀᴏ 110% ʜᴇᴄʜᴏ ᴄᴏɴ ᴍɪ ᴄᴀʀɪɴ̃ᴏ, ᴇsғᴜᴇʀᴢᴏ ʏ ᴄʀᴇᴀᴛɪᴠɪᴅᴀᴅ; ᴇsᴘᴇʀᴏ ʟᴏ ᴅɪsғʀᴜᴛᴇɴ.
(。 •́‿•̀。)♡~|💎°•» NO sᴇ ᴀᴄᴇᴘᴛᴀɴ ᴘᴇᴅɪᴅᴏs.
|📿°•» Aᴄᴛᴜᴀʟɪᴢᴀᴄɪᴏɴᴇs ᴘʀᴏʙᴀʙʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ ʟᴇɴᴛᴀs, ¡Esᴘᴇʀᴏ ᴛᴇɴɢᴀɴ ᴘᴀᴄɪᴇɴᴄɪᴀ!
(ᗒᗣᗕ)՞|⚔️°•» Nᴏ ᴇs ᴏʙʟɪɢᴀᴛᴏʀɪᴏ ᴠᴏᴛᴀʀ ʏ/ᴏ ᴄᴏᴍᴇɴᴛᴀʀ, ᴄᴏɴ ᴛᴀʟ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴅɪsғʀᴜᴛᴇs ʏ sᴜᴇʟᴛᴇs ᴀʟɢᴜɴᴀ ʀɪsɪᴛᴀ ᴏ sᴏɴʀɪsᴀ ᴍᴇ ʙᴀsᴛᴀ, ᴘᴇʀᴏ ɴᴏ ʜᴀᴄᴇ ᴅᴀɴ̃ᴏ ᴅᴇᴊᴀʀ ᴀʟɢᴜ́ɴ ᴠᴏᴛɪᴛᴏ ᴅᴇ ᴠᴇᴢ ᴇɴ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ; ᴇsᴏ ᴍᴇ ᴅᴀ ᴀ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴇʀ ǫᴜᴇ ᴇɴ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ ʟᴇs ᴇsᴛᴀ́ ɢᴜsᴛᴀɴᴅᴏ♡︎♡︎.
YOU ARE READING
柱 ─ 𝐃𝐞𝐦𝐨𝐧 𝐒𝐥𝐚𝐲𝐞𝐫'𝐬 𝐏𝐢𝐥𝐥𝐚𝐫𝐬⚔️.
Fanfiction⚔️ ─ 柱/𝙋𝙞𝙡𝙖𝙧𝙚𝙨 » 𝘊𝘰𝘮𝘰 𝘵𝘰𝘥𝘰𝘴 𝘴𝘢𝘣𝘦𝘮𝘰𝘴, 𝘓𝘰𝘴 𝘗𝘪𝘭𝘢𝘳𝘦𝘴 𝘴𝘰𝘯 𝘶𝘯 𝘨𝘳𝘶𝘱𝘰 𝘥𝘦 𝘭𝘰𝘴 𝘮𝘦𝘫𝘰𝘳𝘦𝘴 𝘺 𝘮𝘢́𝘴 𝘱𝘰𝘥𝘦𝘳𝘰𝘴𝘰𝘴 𝘤𝘢𝘻𝘢𝘥𝘰𝘳𝘦𝘴 𝘥𝘦 𝘥𝘦𝘮𝘰𝘯𝘪𝘰𝘴; 𝘢𝘭 𝘪𝘨𝘶𝘢𝘭 𝘲𝘶𝘦 𝘵𝘰𝘥𝘰𝘴 𝘴𝘢𝘣𝘦𝘮�...