❝ Aye! De mi llorona
Llorona de azul celeste
Aunque la vida me cueste, llorona
No dejaré de quererte ❞— Carmen Goett
witajcie!
dziś na chwilę dosłowną przybywam, rzec mogę, że nawet to lekki shitpost.
zauważyłam, iż od jakiegoś czasu na watt krążyły ❝ projekty grupowe ❞, gdzie jedna osoba rysowała np. siebie ludzie swojego OC, później oznaczając inną osóbkę, której zadaniem jest dorysowanie swojej postaci lub swojej osoby. Później nominowana istotka oznacza inną osobę i tak dalej. jest to według mnie ciekawy pomysł, który można ciekawie wykorzystać, więc sama postanowiłam taki projekt stworzyć.
zatem zacznijmy od rysunku, który ostrzegam, iż najlepszych lotów nie jest, pomimo moich starań.
𝕴 𝖜𝖆𝖓𝖙 𝖙𝖔 𝖇𝖊 𝖈𝖚𝖙𝖊!
⁀➷ 𝒅𝒊𝒈𝒊𝒕𝒂𝒍
zatem zadaniem waszym jest dorysowanie Waszego OC lub siebie w kigurumi!
ja postawiłam na Schizmę, która jest w kigurumi jednego z pokémonów konkretniej Vulpix [ od razu mówię, że znam się na pokémonach jak na fizyce kwantowej, czyli wcale, dlatego wybaczcie jeśli coś źle napisałam ].
nie chcę zmuszać Was do wzięcia udziału, a co za tym idzie do oznaczania danej osoby. po prostu jeśli komuś się ten pomysł podoba i zechce wziąć udział to niech napisze o tym w komentarzu. kto pierwszy się zgłosi, ten pierwszy dorysuje swoją postać.
jak pojawią się inne postacie i już nikt nie będzie chciał cokolwiek dorysowywać, to wtedy zrobię tło i zobaczymy jaki efekt końcowy z tego wyjdzie.
mam nadzieję, że ktoś się zgłosi. byłoby mi bardzo miło, jednak nie zmuszam, słońca.
na dziś to tyle. następnym razem wstawię prace jakimi aktualnie się zajmuję. będzie ich dość sporo, więc spokojnie.
dziękuję zatem za czytanie i do zobaczenia!
Do zobaczenia, kiedyś...
Ps. w mediach macie szkic do dzisiejszego rysunku
CZYTASZ
▏❝𝕾𝖟𝖙𝖚𝖐𝖆 𝕻𝖆𝖗𝖟𝖊𝖓𝖎𝖆 𝕳𝖊𝖗𝖇𝖆𝖙𝖞❞▕ 𝑨𝒓𝒕𝒃𝒐𝒐𝒌
Random-ˏˋ⋆ ̥ ̣̮ ̥ ☕🌺 𝐏𝐎𝐃𝐀̨𝐙̇𝐀𝐉 𝐙𝐀 𝐁𝐈𝐀Ł𝐘𝐌 𝐊𝐑𝐎́𝐋𝐈𝐊𝐈𝐄𝐌 └➤ ❝ - 𝐎𝐝𝐛𝐢ł𝐨 𝐜𝐢, 𝐳𝐛𝐳𝐢𝐤𝐨𝐰𝐚ł𝐚𝐬́, 𝐝𝐨𝐬𝐭𝐚ł𝐚𝐬́ 𝐟𝐢𝐨ł𝐚. 𝐀𝐥𝐞 𝐜𝐨𝐬́ 𝐜𝐢 𝐩𝐨𝐰𝐢𝐞𝐦 𝐰 𝐬𝐞𝐤𝐫𝐞𝐜𝐢𝐞. 𝐓𝐲𝐥𝐤𝐨 𝐰𝐚𝐫𝐢𝐚𝐜𝐢 𝐬𝐚̨ 𝐜𝐨𝐬́ 𝐰𝐚𝐫...