Doma sme s Kyrianom padli unavení do perín. Ešte sme si pred tým dali sprchu, no sme obaja tak mimo, že nevládzeme ani chodiť.
,,Cel? " zachrapčal s hlavou vo vankúši.
,,Áno?"
,,Čo keby sme dnešný produktívny deň zakončili niečím príjemným? " usmial sa a mne hneď došlo na čo myslí. Postavila som sa teda a on sa prevalil na chrbát. Štvornožky som sa dostala až k jeho prirodzeniu.
Vytiahla som mu ho z boxeriek a jemne zavzdychal. Bože aký bol horúci. Pripravený, aby som ho schladila svojimi ústami. Prešla som po ňom jazykom a zastonal. Vložila som si ho do úst a začala sa pohybovať. Pridala som aj jazyk a ruku aby bol úplne vo vytržení.
,,Ah Cel ty to robíš tak dobre." zastonal. Len som sa usmiala a pokračovala vo svojej práci. Cítila som ako v ňom začína brnieť, čo mi naznačilo, že za chvíľu bude. Chcela som, aby to skončilo vo mne, no potiahol ma za vlasy a dvihol mi hlavu. A tým pádom mi to skončilo na prsiach. Musela som sa usmiať.
,,Tam som sa ti ešte neurobil. Je to krásny pohľad." zachrapčal a pustil ma. Ja som si vreckovkou utrela prsia a ľahla si. Myslela som, že už sme skončili, ale nebolo to tak.
Medzi mojimi nohami sa objavila Kyrianova tvár. Začal ma hladiť cez nohavičky a mňa prehlo v chrbte. Jedným ťahom ich zo mňa vyzliekol a odleteli niekam preč. Milovala som keď si ma takto bral.
,,Dnes by som ti chcel dopriať niečo špeciálne." usmial sa a prisal sa mi na rozkrok. Každý pohyb jeho jazyka a prstov vo mne mi vystreľoval vlnu horúčavy do tela. Bolo to úžasné. Prevalil si ma na brucho a nadvihol mi zadok, aby som bola na štyroch.
Počula som ako vyberá vibrátor zo stolíka a usmiala som sa. Vedela som, že dnes to bude veľmi dobré.
,,Dnes ti ho dám ale inam, než bežne. Chcem vedieť kam až tvoja rozkoš siaha." oznámil mi. Trochu som sa zľakla, pretože chcel anál, ale ten vibrátor nie je veľký, čiže by som to mohla zvládnuť.
Potrel ho lubrikantom a pomaly ho do mňa vsunul. Bolo to príjemné. Hoci to trocha bolelo, akonáhle ho zapol, prešla mnou taká vlna rozkoše, ako ešte nikdy. Pohyboval ním veľmi pomaly a zmyselne. Moje hlasné vzdychy sa ozývali celou izbou a narážali do stien.
Cítila som ako mi penisom prechádza po klitorise. Tá kombinácia bola úžasná. Pomaly do mňa vsúval aj svoj penis a to už som sa neubránila hlasným stonom. Práve som prichádzala o panenstvo a absolútne mi to neprekážalo. Tento muž je ten pravý.
,,Oh bože Kyrian áno." zasmial sa nad mojim kričaním. Mala som v sebe jeho penis aj vibrátor. Bolo to dokonalé. No on sa nehýbal, vibrátor však áno.
,,Prosím ak sa trocha pohneš, urobím sa." žiadala som ho. Tak strašne som chcela, aby ma pretiahol.
,,Ak sa pohnem, urobím sa aj ja. Myslíš, že ja tie vibrácie necítim? Plus to by sa už rátalo tak, že sme spolu spali a to chceme až po svadbe." zasmial sa. Bože on sa mi musí stále smiať. Asi je vtipné, keď som maximálne vzrušená.
Potom to však prišlo, jemne sa pohol a ja som vybuchla. Toto bol najintenzívnejší orgazmus v dejinách orgazmov. Môj krik museli počuť všade. Kyrian zo mňa pokojne vybral oba nástroje a šiel do kúpeľne, asi umyť robertka.
Keď sa vrátil, ľahla som mu na rameno a spýtala sa: ,,Tebe sa páčilo to vibrovanie? "
,,Áno, bolo to veľmi zaujímavé." usmial sa.
,,Tak čo keby som ho vyskúšala ja na tebe? " trocha stuhol, no potom súhlasil. Ah takéto neresti s ním budem veľmi rada robiť.
YOU ARE READING
Medzi anjelom a diablom {Prvá časť - PURGATORY} ✔
Teen FictionPrvý diel série PURGATORY 🖤 Nebo a peklo existujú. A aj takí ako Boh či Satan majú deti. Boh syna a Satan dcéru. Obe kráľovstvá vedú medzi sebou vojny už tisícročia. A tak je pre nich jediné východisko ako skončiť tieto boje. A to je sobáš ich detí...